Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mora mi har turna helt!


Anbefalte innlegg

Heisann

 

 

 

Jeg sitter her her da, med et stort dilemma..

 

Kan starte fra begynnelsen..

 

 

 

Sommer 2008 møtte mora mi en mann, han bodde i Kongsvinger, og vi i Kristiansund..

 

Mora mi tvang med til å flytte ned til han, og jeg ville ikke, men jeg kunne ikke gjøre noe med det da (tenkte jeg, men jeg angrer på at jeg ikke stakk av elns i forkant)

 

Da gikk alt til helvette, mannen ble helt psyko, så da måtte vi flytte på krisesenter.

 

Jeg ble depressiv, skulka skolen, ga faen i alt..Ja, alt!

 

 

 

Det er nå ca et halvt år siden dette.. Jeg er ennå ikke tilfreds med å bo her, jeg sliter jævlig med det sosiale, da jeg ikke klarer å gå på skolen.. 

 

Har endel grunner for å ikke gå på skolen.

 

1. Når jeg skal sove, ligger jeg bare å tenker, får ikke sove til langt på natt.

 

2. Jeg hater østlandsdialekta, og får bare lyst til å drive en skolemassaker siden alle snakker så jævla stygt.

 

3. Alle de jævla utlendingene som ramponerer skolen og kødder med alle.

 

4. Skolen generelt, ett makkverk av betong.

 

5. Lærerne

 

6. Klassen

 

 

 

Jeg sliter med å gå på skolen, men når jeg først er der, så går det fint i alle fag, uten gym og matte da. Men, har nå vært vekke fra skolen en stund igjen.. Og nå har mora mi blitt helt psykopatisk i hodet. Hun sa til meg at hun ga opp. Hun ga meg barnetrygdpengene mine, og sa jeg skulle skaffe mat,betale husleie til henne, betale internett osv.. Hva faen skal jeg gjøre? Prøver drithardt å finne på noe med de vennene jeg har her nede, men det eneste de sier er at de er opptatt.. 

 

Begynner å bli deppresiv nå, er så jævla kjipt å sitte halve landet unna alle vennene sine og kjæresten man fikk rett før man flytta.. Jeg trenger råd og hjelp her!

 

 

 

Takker for svar, unnskyld for et rotete innlegg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er 15. Blir 16 om 21 dager.

 

Altså, jeg har søkt på skole her. Jeg vurderer sterkt å ringe faren min å fortelle situasjonen. Men han er eks-alkoholiker og ikke så smart. Han vet ikke noe om situasjonen, men det kunne kanskje ha vært en idé og ringt han og be han hente meg, han bor rett ved der jeg bodde før.

Lenke til kommentar
Jeg er 15. Blir 16 om 21 dager.

 

Altså, jeg har søkt på skole her. Jeg vurderer sterkt å ringe faren min å fortelle situasjonen. Men han er eks-alkoholiker og ikke så smart. Han vet ikke noe om situasjonen, men det kunne kanskje ha vært en idé og ringt han og be han hente meg, han bor rett ved der jeg bodde før.

Det ville jeg gjort om jeg var deg.

Lenke til kommentar
Jeg er 15. Blir 16 om 21 dager.

 

Altså, jeg har søkt på skole her. Jeg vurderer sterkt å ringe faren min å fortelle situasjonen. Men han er eks-alkoholiker og ikke så smart. Han vet ikke noe om situasjonen, men det kunne kanskje ha vært en idé og ringt han og be han hente meg, han bor rett ved der jeg bodde før.

 

Hvis du har venner og kjente som kan hjelpe deg i hjembyen kan du jo flytte for deg selv og gå på skole

Lenke til kommentar

Jammen, hva faen skal jeg gjøre da.. Jeg har allerede søkt på skole her, søkefristen er gått ut. Faren min bor vel 1-2 timer unna der jeg bodde før. Pluss 30min unna nærmeste vgs. Og det er med ferge i tillegg. Jeg savner vestlandet.

 

Men, jeg orker ikke sette meg ned å snakke med mamma. Hu skjønner ikke situasjonen min alikavell. Visst det ikke blir bedre imorra eller noe, så ringer jeg faren min og sier alt.

 

Seriøst, jeg ble så sur ista. Jeg klikka og kasta alt rundt meg, så kom mora mi og spurte hva det var, så sa jeg at jeg ikke hadde det bra, jeg var deppresiv og jeg orka ikke mer. Så sa hun bare, ok...

Lenke til kommentar

Tingen er jo at..Jeg har egentlig ikke noen gode venner eller noe her. Eller, har da 1-2, men det er ikke i nærheten av hva jeg har/hadde i Kristiansund. Har en drøss venner der, som jeg kan finne på noe med hele tiden, men ingen her (:

 

Noen som bor i Kongsvinger her?

Lenke til kommentar

Tenkte du skulle ringe noen av de vennene dine i Kristiansund, så stikker du i morgen?

 

Greit, jeg gjør det imorra. Men jeg kunne tenkt meg å ha fått noen til å snakka for meg sammen med morra mi, noen fra barnevernet eller noe. Siden hun ikke skjønner hva jeg egentlig går igjennom.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...