Gå til innhold

Test: Dell Studio XPS 16


Anbefalte innlegg

Disse og disse... Noen liker Mac, andre liker den ikke. Mener selv den er overpriset og siden produksjonen er så mye lettere, så burde den ha kostet mindre? Jeg synes heller ikke at man skal droppe PCer fra halvannen meter. Si hva du vil, men harddisken inni liker det ikke, spesielt om den er i bruk. Ellers må dere for alt i verden ikke håpe at Mac blir så mye mer utbredt. Grunnen til at den er litt mer sikker enn Windows er vel i bunn og grunn enkel: i overkant av 70-80% forbrukere eier Windows, slik at 70-80% av viruser og slikt dritt lages til Windows ;) Har selv testet en Mac Pro og kan ikke si jeg var så mye mer fornøyd med den enn med min desktop PC som henger seg opp maks en gang i måneden på grunn av litt grums i driverne til grafikkortet. Kan heller ikke klage på min 8 år gamle laptop som bruker XP og aldri klikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne artikkelen var noko uklar, eg forstod ikkje heilt.

Kor fann dykk den gode designen? Det kan faen meg ikkje ha vært på denne stakkarslege jævelen iallefall. Dell XPS er eit tragisk stykke Dell. Stygg utsjåande som vil vere pent men berre er mislykka, bedriten maskinvare, og elendig kvalitet. Her er det faen meg hurtiglim og gaffa som gjeld i sammensveisingprosessen.

Me er ein heil skuleklasse som har Dell XPS M1710 og sjølv er eg på tredje hovudkort. Vel, eg har no brukt maskina litt til å surfe på nett å opne Photoshop i ny og ne, men skal ikkje ein slik maskine tåle såpass?

Nei kjenner eg Dell rett yt nok denne like elendig. Berre gi den 3 dager.

 

Du vet ikke hva du prater om.

Lenke til kommentar

Når kommer Studio XPS 18 eller 19? Vurderer sterkt å kjøpe en ny dell pc men ønsker større skjerm (skrivebordserstatter). Vet de har en 17" XPS men denne begynner å dra på årene...

 

Noen som vet om dell har planer om å lansere en 18/19" variant av Studio XPS?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Tragisk det som skjer her. Halve tråden handler om mac vs pc.

Dette er en !PC! maskin. Hvorfor har dere som digger mac over alt annet i det hele tatt lest testen?

 

Det er vel relevant i den grad at artikkelen mer enn antyder at dette er en utfordrer til Apple. Da må det vel være lov å komme med synspunkter på dette ? (Selv om en typisk flamewar er tragisk da.. men det er en annen sak)

Lenke til kommentar
Bror'n min har akuratt bestillt Dell studio XPS 16. Cpu:P8600 gpu: hd3670 Minne:8gb Hdd:320gb 7200rpm

 

Totalt: 8166kr med kupongkode.

 

Stygge er at DELL enda ikke har merket at hvis man velger 8gb ram så for man trekk på 1100kr, mot 4gb ram :p

Lenke til kommentar

1) Det er fint lenge siden jeg så en artikkel der artikkelforfatter unnlater å bruke standardfrasen "Inspirert av Apple". Det hadde vært fint om man kunne lese en artikkel om et produkt der artikkelen handlet om produktet.

 

2) Jeg ser ikke at denne har hentet noen inspirasjon fra Apple.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...