Gå til innhold

Forslag: Stasjonær PC (selvbygget) og skjermer [UTDATERT TRÅD]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk, Arneeyy :) Det eneste jeg har gjort er å sette inn en ny harddisk, kan ikke akuratt si at det var så vanskelig. Har heller ikke planer om ny PC på 2-3 år. Men, kanskje det kommer om ikke så lenge, når jeg skal få meg sommerjobb neste sommer.

 

Jeg synest faktisk at det var kjekt å skifte harddisk.

 

- Mini097

Lenke til kommentar

Jeg stiller meg noe spørrende til hvorfor SSD står listet som harddisk #2 uten at det står noen kommentar eller notis. Jeg skjønner at grønt merke er valgfri oppgradering, men jeg synes det alikevell bør merkes med * og "SSD anbefales bruks som harddisk #1, eller systemdisk" da dette ikke er åpenbart for alle som måtte finne på å lese tråden.

 

Ellers kan du godt også legge en kort link til SSD-tråden i førsteposten for info/hjelp til SSD for de som måtte ønske det. F.eks. kan dette og * nevnt over nevnes som [1] etter det grønne merket bak SSDene og listes i bunn av posten under notisen som

[1] SSD-tråden for info/hjelp til SSD.

Lenke til kommentar

Ja, den nye prisguiden ser ut til å ha røsket opp i løvet og spredt det for alle vinder. Kommer inn på brukeren min i Firefox, men da står faktisk fullt navn ved siden av alle handlevognene. Sånn sett greit nok at de ikke virker uten videre i den nye utgaven, men dette var da en ganske grov overtredelse fra skaperne? Mange her har da brukernavn for en grunn.

 

Får håpe at ting får stabilisert seg litt innen neste helg. Tør nesten ikke tukle altfor mye inni der enda, når jeg har en vag anelse om at ting plutselig bare kan forsvinne, dersom jeg gjør det. Litt Murphys lov, men den pleier som regel å stemme. :p

Lenke til kommentar

katastrofe var mitt mildeste utrykk da jeg skulle prøve den, går jo fan ikkje ann å finne et am3 hk med spesifisert chipsett uten å måtte rote inne i granskauen så lenge, e jo , blir så forbainna, e jo som det som hæng oinner traktorn, ehh eller var det hesten, var iallefall et bondeutrykk.

Lenke til kommentar

Dessverre har prisguiden virkelig tråkket i salaten her, og tilgangen til den gamle prisguiden hjelper lite når handlelistene ikke kan publiseres der. Egentlig krever den nye utgaven en totalforvandling. Sjelden har jeg sett noen gjøre så mye feil, og så lite rett som i dette tilfellet. Jeg får hygge meg med tanken om at HD 5850 kanskje kommer denne måneden eller neste... ja, jeg også begynner å bli lei av å vente! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...