Gå til innhold

Trenger hjelp til å velge spill


mhm.

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe meg et nytt spill til helgen, men har ingen anelse om hvilket spill jeg skal velge.

Er viktig at spillet har en god singleplayer-del(historie, gameplay osv).

 

Har tenkt litt på killzone 2 men etter at jeg spillte demoen mistet jeg litt lysten pga kontrollene. Synes de var tungvinne.

Har også vurdert Resistance 2, men det spillet vet jeg veldig lite om.

 

Det må ikke nødvendigvis være FPS. Om dere har noen forslag som dere mener fyller kriteriene mine, er det bare å komme med de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uncharted: Drake's Fortune er definitivt en mulighet, men det har du sikkert allerede. Ellers virker det som god singleplayer er litt ut. Resistance: Fall of Man var ålreit, men nummer to er et steg bakover i så måte. Hvis jeg skal plukke ut et par andre singleplayer-spill jeg har brukt mye tid på på PS3 må det bli Valkyria Chronicles og Ninja Gaiden Sigma, men disse er jo et stykke unna FPS.

Lenke til kommentar
Uncharted Drake's Fortune uten tvil, hvis du ikke har det ;)

Det sp spillet med best og mest spennende historie til PS3. Grafikken er nydelig også, og gameplayet er veldig bra.

 

Jeg støtter denne. Atmosfæren i spillet er veldig bra, grafikken er super og det er lett å bli kjent med personlighetene til karakterene i spillet. I tillegg er prisen veldig god. :)

Lenke til kommentar

Hiver meg på følgende:

 

Uncharted - fantastisk! En av PS3s virkelig gode eksklusiver.

Killzone 2 - Samme beskrivelse som forrige.

LBP - samme beskrivelse igjen! :p

 

BioShock - jeg er hekta! Stemningen er god, det samme er gameplay etc.

Godfather II - Underholdende hele veien, men ikke fullt så bra som de 3 førstnevnte. Knall om du liker trophies (som meg :))

Lenke til kommentar

I BioShock kræsjer du med flyet ditt og kommer til en by under vannet, men byen har ikke den samme velstanden som du får innrtykk av at den en gang har hatt. Litt creepy spill, samtidig actionfyllt. God historie og grafikk. =)

 

Resistance 2 er utrolig moro. Singleplayer er morsomst om du fikk med deg eneren synes jeg, men multiplayer co-op med noen kompiser (med mic helst) er kjempegøy ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...