Gå til innhold

Warner Norge: "Kjære kunder dere er drittunger"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er dette blitt en ganske stor sak sm er kommet på forsiden av Digg og for øyeblikket ligger som en av "Hot in all topics", og det er blitt stort ståhei rundt det.

 

Forøvrig er det kommet en beklagelse;

http://snever.net/beklagelse-fra-terje-pedersen

 

Har selv Even på Twitter og fikk med meg dette helt fra starten, kanskje morsomt å se hvordan det utviklet seg, hvordan folk begynte å retweete og snøballen startet å rulle.

Lenke til kommentar

Han var i det minste ydmyk nok han her da, som skjønte han ble provosert og skrev dumme ting som han i ettertid beklaget.

Han er på ingen måte den første som har latt følelsene styre på nettet og vi skal vel alle ha fortåelse for at slikt kan skje.

Håper han nå tar lærdom og innser at kanskje å holde kjeft neste gang en bortskjemt ungdom som forventer å få alt med en gang sprer sin misnøye på nett.

Lenke til kommentar
TheMartine: tja kanskje det er det som er problemet? Vet de egentlig det? ;)

 

Åh, hehe, det tror jeg de vet. De merker vel salgstallene, protestene, støtten til Pirate Bay og så videre. De burde ha skjønt by now at det ikke hjelper å sette seg på bakbeina og motarbeide utviklingen så godt de kan. Krampeaktig, spør du meg.

Lenke til kommentar
vel de fleste i dag vet ikke en gang hva ordet tålmodig betyr så jeg orker ikke å forklare deg det

Du bommet på poenget mitt.

 

Fantastisk artig sak, dette. Synes det er merkelig at musikkbransjen ikke tar på seg en mer ydmyk holdning til sine kunder snart, for de vet godt at de er langt ute på den tynneste isen nå.

This.

 

Skjønner ikke helt tangegangen deres, jeg heller. Og jeg betaler mer enn gjerne for musikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...