Gå til innhold

Sjømann som trenger sårt ein hobby!


alfarnes89

Anbefalte innlegg

Ja eg er blitt dritt lei no av å gå heima å stanga hodet i veggen (begynne å bli ein litt stor kul) :p

 

Så eg vil ha ein hobby som ikkje koster for mykje og som eg kan holde på med når eg vil og når det passer meg...

Fra før så holder eg på med trening (styrke og utholdenhet), men det tar spiser bare 2 timer av dagen og det er bare 3 dager i uka.

 

Spiller fotball av og til men det er bare på Søndag, onsdag og fredag, fra 19 og utover med ein gjeng. Det er jo kjempe artig!

 

Her er sånn dei siste vekene har utløpt seg:

Stå opp kl 10, spise frokost (da er klokken 11), trening, også resten av dagen så har eg vankskli for å finne på noe! Som sagt så kjeder eg meg i hjel til tider.

 

Sant så no er eg litt desperat her! Nevn hva som helst så skal eg prøve det ! :D

 

Er intresert i å ha det gøy! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Diabolo :new_woot:

 

En kjempeflott hobby som utfordrer deg og er underholdende for både deg og andre. Vanskelig i begynnelsen, så litt tolmodighet kreves de første dagene. Det kreves god koordinason, teknikk og kroppskontroll (kommer med trening), pluss litt tolmodighet.

 

Hvis du liker å "trikse" litt og bevege deg, så er dette en topp hobby du kan drive med når hvor enn du ønsker!

 

Send en PM hvis du øsnker tips eller info :thumbup:

Lenke til kommentar

Vil annbefale tennis :D

Det koster ikke så mye og du kan spille akkurat når det passer deg, i tilleg til at du kan (hvis du vill) være med på faste treninger.

Der jeg er medlem koster det 300,- året for barn og 600,- året for voksne.

En fin racket for nybegynnere koster en 400-1000,-

Endret av Tottotto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...