Gå til innhold

Kommentarer på Ahmadinejads tale


jj_

Anbefalte innlegg

Å herregud, skal du være på den måten? Ingen grunn til å sette deg på din høye hest bare fordi meningsmotstanderen er ateist. Ateister er ikke idioter som ikke klarer å "se" det kristne ser. Klarer du ikke å forklare det på en fornuftig måte, er det kanskje ikke så mye fornuft i det du tror på?

 

Hvis jeg spør en muslim, vil han si akkurat det samme som du sier. "Islam er mye mer sannsynlig enn Kristendommen, men du må bli muslim for å skjønne hvorfor". Tåpelig...

Når legger du ord i munnen på ham, skal vi ikke forsøke å ha en noenlunde sivilisert tone her? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.youtube.com/watch?v=LL5OsaVYz1I

 

Dette er påstått å vere iransk statsfjernsyn sine opptak. Sært mykje applaus. Er det lagt på ekstra?

 

 

 

 

 

 

Tja... Ein halv time med Ahmadinejad sitt skitsnakk imot USA og Israel. Alt er deira feil. Ingenting er Iran sitt feil. Han seier Israel er ein rasiststat.

 

EU stikk ifrå rommet rundt 8:30. Eg sit litt med følelsen av at festen var betre ute på gangen og kjøkenet.

Endret av blackcurrant
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Mange som står for det han sier. Man kan se at det var mange som gikk, men det var mange som var der og hørte han. Han sa ikke noe spesielt, men tok opp noe som har skjedd.

Lenke til kommentar
Det var helt klart riktig av Støre å bli i salen, og vise at argumentasjon som gjelder. Er veldig glad for at ikke Støre "tok en Erdogan" - da den tyrkiske statsministeren nylig forlot scenen i Davos.

 

Som sagt, så er det bare MEDIAN som vill bare lage overskrifter, det skjønner du vel? Han har sagt at det ikker så mange som døde, og det har selv jøder vært enig med han. Han mener at man ikke tenke på dem, men også de andre. han har aldri sagt " jeg benekter holcaust, og det var ingen som døde". Og for de som sier at han hater jøder, fordi han kritiserer Israel. Se her: http://rawiamorra.files.wordpress.com/2008/02/1187351473.jpg

 

Fint at du er engasjert ass, men jeg er fullt klar over at media prøver å lage overskrifter. Det er unødvendig av deg å kommentere det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898
Det var helt klart riktig av Støre å bli i salen, og vise at argumentasjon som gjelder. Er veldig glad for at ikke Støre "tok en Erdogan" - da den tyrkiske statsministeren nylig forlot scenen i Davos.

 

Som sagt, så er det bare MEDIAN som vill bare lage overskrifter, det skjønner du vel? Han har sagt at det ikker så mange som døde, og det har selv jøder vært enig med han. Han mener at man ikke tenke på dem, men også de andre. han har aldri sagt " jeg benekter holcaust, og det var ingen som døde". Og for de som sier at han hater jøder, fordi han kritiserer Israel. Se her: http://rawiamorra.files.wordpress.com/2008/02/1187351473.jpg

 

Fint at du er engasjert ass, men jeg er fullt klar over at media prøver å lage overskrifter. Det er unødvendig av deg å kommentere det.

 

De fleste nordmenn og rundt andre mennesker rundt i verden(USA), tror jo alt som står i media. Som det helt greit at jeg sier det. Det er mange som ikke bruker hjernen sin her. Leser, og anklager.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898
Patetisk. Som om persisk er et verdensspråk. Fyren får snakke engelsk eller holde seg hjemme.

 

Persisk ett verdensspråk. Morsomt. Haha.

 

Er det så morsomt? Hvis du har lest litt, så kunne liksom persisk blitt et verdenspråk. Vet du hvor gammel språke persisk er? Og hvor stor innflyttelse det har vært i vesten. Så, bare hold munn. Så mange kunnskapløse mennesker her.

 

Overhode ikke brutalt, bare det faktum at det kommer fra israels og vestens nye yndlingsnemesis. En god del nordmenn kunne sagt det samme uten å få hatefulle klovneneser eller meningsløse boikotter.

 

Enig. Nesten som de ventet på at han skulle si noe, også bare forsvinne. Faen, jeg hater vesten, og jeg gjør virkelig det.

Lenke til kommentar
Samtidig er det mange som er enige.

 

Mange som er enige, og i rene klapp salver sidestiller sin egen hjernekapasiteten med vår tids størrste klovn. Det står det stor respekt av.

 

Som kjemper for å utrydde ett helt folkeslag. Ingenting av fornuft kommer ut av slikt. Og hvorfor i huleste skal verdensledere bli tvinget til å høre på slikt rævkjørende prat? Da skjønner jeg godt at de forlater salen, og pisser i toalettet istedet, menst de venter på betre tider.

 

...og menst de venter på at Israel skal rævkjøre atomprogrammet til Iran. Slik at ikke Iran kan terrorisere hele verden med slike ekstremt farlige våpen.

 

Så husk, takk Israel den dagen de angriper atom systemet til Iran. Verden kan klare seg fint uten, da spesielt når Iran sitt formål tydeligvis er å slette andre land av kartet. Hahah, er nå bra Iran er ærlige da, slik at Israel vet hva det har å forholde seg til. Uten å måtte spekulere alt for mye. Iran har jo faktisk ordrett ærklært krig mot Israel, så Iran skal ikke være alt for sjokkerte visst Israel sitter pekefingeren i nesen på Iran.

 

...det har noe å gjøre med, at israelittene er ikke interessert i å vente på at Iran skal sende en atomrakett i hodet på jødestaten. Slik at et nytt holocoust blir ett faktum.

 

Det eneste Iran kan klare å oppnå med klovnestrekene sine, er å utslette seg selv. De ber iallefall om de, når det sender en "SMS" til Israel om at Iran skal utslette landet fra kartet. Og at dem samtidig er i full fart med atom programmet sitt. Haha, aiaiai, det er nå bra at de ikke skjuler sin agenda iallefall. De spiller mildt sagt, med åpne kort. Like greit det, fordi Israel hadde funnet ut av djevelskapen uansett, og bombet løs på atomanleggene til klovne staten Iran uansett.

 

....men media før jo litt ekstra inntekter på alle utspillene da.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898
Samtidig er det mange som er enige.

 

Mange som er enige, og i rene klapp salver sidestiller sin egen hjernekapasiteten med vår tids størrste klovn. Det står det stor respekt av.

 

Som kjemper for å utrydde ett helt folkeslag. Ingenting av fornuft kommer ut av slikt. Og hvorfor i huleste skal verdensledere bli tvinget til å høre på slikt rævkjørende prat? Da skjønner jeg godt at de forlater salen, og pisser i toalettet istedet, menst de venter på betre tider.

 

...og menst de venter på at Israel skal rævkjøre atomprogrammet til Iran. Slik at ikke Iran kan terrorisere hele verden med slike ekstremt farlige våpen.

 

Så husk, takk Israel den dagen de angriper atom systemet til Iran. Verden kan klare seg fint uten, da spesielt når Iran sitt formål tydeligvis er å slette andre land av kartet. Hahah, er nå bra Iran er ærlige da, slik at Israel vet hva det har å forholde seg til. Uten å måtte spekulere alt for mye. Iran har jo faktisk ordrett ærklært krig mot Israel, så Iran skal ikke være alt for sjokkerte visst Israel sitter pekefingeren i nesen på Iran.

 

...det har noe å gjøre med, at israelittene er ikke interessert i å vente på at Iran skal sende en atomrakett i hodet på jødestaten. Slik at et nytt holocoust blir ett faktum.

 

Det eneste Iran kan klare å oppnå med klovnestrekene sine, er å utslette seg selv. De ber iallefall om de, når det sender en "SMS" til Israel om at Iran skal utslette landet fra kartet. Og at dem samtidig er i full fart med atom programmet sitt. Haha, aiaiai, det er nå bra at de ikke skjuler sin agenda iallefall. De spiller mildt sagt, med åpne kort. Like greit det, fordi Israel hadde funnet ut av djevelskapen uansett, og bombet løs på atomanleggene til klovne staten Iran uansett.

 

....men media før jo litt ekstra inntekter på alle utspillene da.

 

Sånne personer som deg, blir jeg fort lei av. Jeg vil være saklig, men klarer nesten ikke det. Har lyst til å slenge mye dritt, men orker ikke det. Synes egentlig synd på deg. Hvordan du tenker, og hvordan du får ensidig informasjon av jødene\israel og den vestlige verden. Det finnes alltid to sider. Presidentin til Iran, vil adri starte en krig. Da hadde han uansett gjort det for lengst. Er snart valg i Iran, så tiden hans som president er nesten ferdig. Har nåværende presidenten til Iran utslettet Israel, nei? Råd fra meg til deG: LES, LES, LES OG ATTER LES. Ikke fra israel.com eller no, fra eller sider.

Lenke til kommentar
Mange som er enige? Tror du det?

Det han sier er riktig, men han sier det kanskje på en brutal måte.

Hva er riktig? At verden styres av en samling rasistiske jøder, en ond konspirasjon mot palestinere og muslimer generelt?

 

 

Ahmadinejad virker ikke helt ved sine fulle fem, men talen kunne vært verre.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898
Har lest talen, og absolutt mesteparten vil jeg si meg enig i, selv om det kommer fra en gjøk som Ahmadinejad.

 

Mine foreldrene kommer fra Iran. Ingen av iranere her og flesteparten i Iran, liker Ahmaddinjad eller regimet til Iran. Men de kan ikke gjøre noe der i Iran, eller så myer her. Men når vi ser at regimet til iran vil bygge atomkraft(ikke atombombe) får å få strøm og alt der, må vi støtte dem akkurat der. For 30 år siden sa shahen til Iran, at vi kommer til å trenge det om 25-30 år, og det er nå.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898
Noen spesiell grunn til at du setter likhet mellom jødene/Israel Ey Baba?

 

 

Jeg har forøvrig hverken sett informasjon fra deg om USAs rolle i den iranske revolusjon eller perserenes rolle i jødenes såkalte "redning".

 

Der var jeg litt rask. Mener isralitter, men flesteparten er jo jøder. Men på den måten, så finnes det jøder i Iran. Så skal fra nå av, si isralitter så der ikke angriper meg som en rasist her. Jeg tro jeg ga deg linken hvordan perserne redda og behandla Jødene fra alt shit ?

Lenke til kommentar

Du gav meg en link ja, men det var i tiden før muslimske perioden. En periode for langt over 2000 år siden viser ikke til noen bestemt redning av jødene og ærlig talt ble de åpenbart behandlet som mindreverdige siden de ikke var muslimer langt senere i historien. Det kvalifiserer ikke til noen redning i min bok at Cyrus hentet de tilbake fra eksil og behandlet de relativt bra 600 f.kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...