Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det et program som totalt skrur av WIFI når man er utenfor dekningsområdet på sine godkjente nett ? Og at man må trykke på en slags søk knapp for å prøve oppdage nye nett når man er utenfor rekkevidde og vil prøve finne et brukbart nett!

 

 

Ja, jeg så en sånn app når jeg surfa gjennom marked. Husker ikke hva den heter akkurat nå, men skal komme tilbake til deg hvis jeg finner den igjen. :) Greit å ha, er så kjedelig når en glemmer å skru av WiFi når en ikke har bruk for det.

Lenke til kommentar
Er det noen som kan anbefale en bra kalender man kan laste ned fra "marked". Til HTC Hero tlf.

 

En kalender som synkroniserer med outlook. OG gjerne en kalender som har automatisk viser ukesnummer. Den som er på HTC i dag må man gå inn på en dag i uken for å se uke nr. Det blir for tungvindt. Syntes selv at Nokia kalender var bedre enn den jeg idag har på HTC.

 

Noen forslag, please????

 

 

Søk etter Calwidget på markedet. Hos meg så ligger kommende events under uke og så dato etc. Synker ikke mot outlook selv, men man har et valg som heter outlook under synk så antar det fungerer fint.

 

Fant et screenshot : http://http://www.androlib.com/android.scr...p.qxjt-ttq.aspx

Endret av Helge_G
Lenke til kommentar
Vet ikke når problemet oppstod, for jeg både kjøpte nytt minnekort og oppgraderte HTC Syncen samtidig. men etter dette, så får jeg beskjed på tlf at den ikke finner noe HTC Sync på min PC. noe som er bullocks da jeg ofc har det. innstalert den nyeste versjonen 2.0.18 (HTC HERO)

 

Noen som har et godt svar til en "Un"Synca mad man!?!?

 

 

Prøver meg igjen, kjempe frustrerende å ikke få syncet mobilen..

Lenke til kommentar

Anbefaling: Alice

Importerer artistnavn fra mp3-filer på SDkort og fra Last.fm,

for så å sjekke Last.fm og Bandsintown.com for å se om de har konserter i nærheten.

Genialt for å finne ut hvor og når yndlingsartistene dine spiller! Kan legge til konserter i kalender, sende via email, twitter osv.

I den nyeste funskjonen virker det som om alt fungerer også 8før fikk maks 50 artister fra last.fm, nå fikk jeg ~200). Men man må være litt tålmodig når den syncer.

 

Anbefales å sette nearby flag radius til 20 og slå på hide events not nearby i Settings.

Lenke til kommentar

Har søkt litt gjennom tåden, men er det noen som kan gi meg tips til følgende:

 

1. Trenger en slags app for å få bilder overført fra for eks facebook til CHOMPSMS (genialt program btw)

 

2. Skulle gjerne hatt en ny telefonliste - der man kan velge hvem man vil ringe osv. Den innebygde er skikkelig lusen :(

 

Tips til andre med SMS chomp: Gå på menyknappen og innstillinger inne i SMSchomp, her kan du skru på masse finurlige kule funksjoner. Husk også å skru av notifikasjon om ny tekstmelding i venstre hjøørnet på ditt gamle sms program :)

Lenke til kommentar

@grim123: Jeg vet ikke helt hva du mener med å overføre bilder fra facebook til chomp. Mener du for å sende de videre med mms, eller sånn at de skal komme opp som profilbilde på de som skriver sms til deg? Hvis det er sistnevnte, så vil jeg si det ikke er særlig bra hvis den ikke kan det fra før av, det kan man jo gjøre med den vanlige telefonlisten som brukes i det vanlige sms-programmet.

 

Og nummer to forstår jeg heller ikke hva du mener. Hva mener du med å velge hvem man vil ringe til? Det er akkurat det jeg gjør med min telefonliste. Det er ikke sånn at den ringer tilfeldige numre, den ringer akkurat det nummeret jeg velger...

 

Edit: måtte legge til hvem posten var ment for, noen la inn en post i mellom :)

Endret av bufodill
Lenke til kommentar
Hei.

 

Er det noen som har en god vekkeklokke å anbefale?

 

Hadde vært fint at slumre knappen er stor, gjerne nesten hele skjermen. Også hadde vært fint at man kunne justere hvor lang tid det er mellom slumringene.

 

Størrelsen på slumreknappen vet jeg lite om, men klaxon har i alle fall mulighet til å sette slumretid, og å få opp en fullskjermsklokke, samt bruke mp3 til alarmtone

Lenke til kommentar
Hei.

 

Er det noen som har en god vekkeklokke å anbefale?

 

Hadde vært fint at slumre knappen er stor, gjerne nesten hele skjermen. Også hadde vært fint at man kunne justere hvor lang tid det er mellom slumringene.

 

Størrelsen på slumreknappen vet jeg lite om, men klaxon har i alle fall mulighet til å sette slumretid, og å få opp en fullskjermsklokke, samt bruke mp3 til alarmtone

Takk for svar. Ser at det ikke ligger på markedet. Men skal laste det ned senere å prøve det ut;)

Lenke til kommentar
@grim123: Jeg vet ikke helt hva du mener med å overføre bilder fra facebook til chomp. Mener du for å sende de videre med mms, eller sånn at de skal komme opp som profilbilde på de som skriver sms til deg? Hvis det er sistnevnte, så vil jeg si det ikke er særlig bra hvis den ikke kan det fra før av, det kan man jo gjøre med den vanlige telefonlisten som brukes i det vanlige sms-programmet.

 

Og nummer to forstår jeg heller ikke hva du mener. Hva mener du med å velge hvem man vil ringe til? Det er akkurat det jeg gjør med min telefonliste. Det er ikke sånn at den ringer tilfeldige numre, den ringer akkurat det nummeret jeg velger...

 

Edit: måtte legge til hvem posten var ment for, noen la inn en post i mellom :)

 

 

Ja jeg mener å legge til bilder til personene jeg ringer, som det kan gjøres i den vanlige, og mtp telefonlista synes jeg den som ligger på telefon fra før er bare latterlig uhåndterbar og ekkel å bruke. Vil ha en mer oversiktlig en.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om et program, som lar deg sette opp mange events, og lister de nedover? Så jeg slipper å gå inn i kalenderen for å sjekke gjøremål. Som en slags agenda.

 

Har HTC hero, om det har noe å si.

 

Kalenderen har jo agenda-visning, men hvis du tenker på Widget, anbefaler jeg Pure Calendar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f

Rapport på smart alarm clock: Jeg våkna til riktig tid hvertfall, kanskje 3min før. Om ikke så tror jeg den bare ringte på det tidspunktet jeg satte den på for å ringe på..

Noen andre som testet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...