Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv også Folder Organizer som SvartUtenSukker linket til via moro-linken. Den gir muligheter som iPhone 4 med nyeste iOS ikke er i nærheten av, ikke uten jailbreake først for så å legge inn en ulovlig app. Android trenger bare en lovlig app, uten root. Bare så det er sagt.

 

Dessverre falt moro-linken for moderator-redigering. Greit nok. Siden det ville være for ille at nye lesere på grunn av twbs innlegg lurer på hva som var så morsomt, kommer her.... en N Y moro-link.

 

Denne gangen til noe helt ukontroversielt. Det har lenge vært noen bittorrent-klienter på market. De fleste er dyre og dårligere. For en måned siden kom den første halvveis avanserte klienten, som bla støtter DHT, seeder fint og lar deg forwarde porter på hjemmenettverket. Et hav av forskjell fra Swarm & Co.

 

MORRO-link RECIDIVUS!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

kom over swipepad nå nettopp. en flott taskswitcher på en måte. http://www.appbrain.com/app/swipepad-beta/mobi.conduction.swipepad.android

 

Jeg har også brukt den og er veldig fornøyd :)

 

PS: hvis du vil bruke den til multitasking kan du ta en appswitcher, som f.eks Perfect Task Switcher, og legge den på en av snarveiene. Da vil du kunne bare swipe rett opp på den, så kan du bytte app :)

Lenke til kommentar

Kameraappen på en annen mobil. :tease:

 

Neida, men av en eller annen grunn ha Google bestemt at du må dypt inn i Android-systemet for å gjøre noe så enkelt og harmløst noe som å ta screenshot. Dog, vet at det er mulig å bruke SDK-en til å ta screenshot, men hvordan aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Har hatt min Desire i et par dager nå, og har funnet noen geniale programmer:

 

Shush! Ringtone Restorer: Når du skrur ned volumet på telefonen til lydløs/vibrate dukker det automatisk opp en meny som spør hvor lenge du ønsker å ha telefonen i lydløs tilstand.URL

 

JuiceDefender/JuicePlotter: Optimalisering av APN og andre faktorer for å hente ut maksimal levetid på batteriet. URL

 

JuiceDefender

 

JuiceDefender har virkelig økt batteritiden min også. Etterhver som man legger inn nye apps ligger de i bakgrunnen og kobler seg på nett. Dette gjelder selv om man kun laster ned få, brukernytting apps (som jeg gjorde nå sist etter å ha tilbakestilt telefonen) som facebook, Spotify, Waze, osv. Problemet mitt var at et par-tre timer etter jeg hadde koblet fra laderen minket batteriet med rundt 20 %. Det samme skjedde i løpet av natta, når jeg ikke brukte telefonen i det hele tatt. Med normal bruk varte telefonen maks 1 dag. Ved mye bruk var det tomt på kvelden.

 

Etter installasjon av JuiceDefender (gratisversjonen), uten å endre på instillingene, samt at jeg har mobil nettverk alltid stående på på telefonen, varer telefonen ekstremt mye lenger. Når man ikke benytter telefonen nå bruker den under 1 % batteri i timen!! (!!!). EN HELT NY VERDEN!

 

Dette er en Samsung Galaxy S med Android 2.2 Froyo, men regner med at dette gjelder for alle andre Androidtelefoner også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...