Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke som jeg har prøvd hvertfall. ADW Launcher er ikke så ille da, men jeg synes menyene og slikt er mer "rotete". Finnes en betalingsversjon av ADW også, men den aner jeg ikke hvordan er.

 

 

ADW.Launcher er vel den største «konkurenten». Den har blant annet (som Launcher Pro ikke har) støtte for themes, mulighet til å fjerne docken og mulighet for «sidevisning» i drawer (som hjemmeskjermen til iPhone).

 

LauncherPro er bedre hvis du vil tilpasse hjemmeskjermen på millimetern imo. Den har også (litt usikker på om ADW har noe av dette) pop-up-menyer i docken, swipe action i docken, opp til 3 docker, fine ikoner, mulighet til å skjule statusbaren og vise den igjen ved å trykke home og mulighet til å resize widgets.

 

Men generelt er begge veldig bra og har mye av de samme mulighetene. :)

 

Takk skal dere ha :)

Lenke til kommentar

Nå er det MASSE program som er tilgjengelig UTENFOR market da...

 

http://www.sygic.com/

"Grab your copy of Mobile Maps 10 systems" og der er og Android.

Når du trykker på Android kommer Aura opp til 80 Euro...

som sakt flere ganger nå, det er Aura som er programmer/Appen man kjøper til Android...

 

 

Sygic Aura for Nordics(Norge, Sverige, Danmark og Finland) koster kun 19.90 Euro I tillegg kan man kjøpe trafikkvarsling for Norge(1 år) for 9.90 Euro.

 

Lokka

Lenke til kommentar

Jeg kunne tenkt meg et program som tar backup av tekstmeldingene mine, og jeg fant et par av dem og tenkte jeg skulle installere dem men må altså inn på android market, men jeg får bare en tullete beskjed om at jeg ikke har internett på mobilen min (selv om jeg surfe helt fint). Noen tips her?

Lenke til kommentar

Takk for hjelpen, men ser ut som om ROM-et jeg har installert ikke støtter BusyBox. Da gir jeg heller bare opp og venter til jeg får installert meg et nytt ROM. :)

Du har ikke en gang giddet å lese pop-up-boksen som kommer første gang du bruker Titanium der det står at den kan laste ned sin egen busybox og at det er anbefalt? :p

 

Når det gjelder launchers synes jeg ADW er det beste valget om man ikke trenger de proprietære widgetene som følger med launcherPro (hint: Det gjør du ikke,) Man kan i hvert fall orøve ut både det og XZedge, som er en ganske lett launcher, før man kjøper noe annet.

Lenke til kommentar

Noen bra strømkontroller på marked?

 

Tenker på wifi, GPS, bluetooth, mobilt nettverk, skjerm og lignende. Kanskje litt mer omfattende enn den som finnes fra før av, da den mangler mobilt nettverk.

Du sier ikke hvilken telefon du har men min Desire har alt det spør om innebygd. Også mobilt nettverk.

Lenke til kommentar

Noen bra strømkontroller på marked?

 

Tenker på wifi, GPS, bluetooth, mobilt nettverk, skjerm og lignende. Kanskje litt mer omfattende enn den som finnes fra før av, da den mangler mobilt nettverk.

Du sier ikke hvilken telefon du har men min Desire har alt det spør om innebygd. Også mobilt nettverk.

Jeg har Desire selv. Tenkte på selve "strømkontroll"-widgeten, den har ikke mobilt nettverk-bryter. Da må du vel bruke den enslige switchen?

Lenke til kommentar

Noen bra strømkontroller på marked?

 

Tenker på wifi, GPS, bluetooth, mobilt nettverk, skjerm og lignende. Kanskje litt mer omfattende enn den som finnes fra før av, da den mangler mobilt nettverk.

Du sier ikke hvilken telefon du har men min Desire har alt det spør om innebygd. Også mobilt nettverk.

Jeg har Desire selv. Tenkte på selve "strømkontroll"-widgeten, den har ikke mobilt nettverk-bryter. Da må du vel bruke den enslige switchen?

Det er riktig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...