Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

I så fall,hvor mange apps må jeg slette egentlig? Har allerede kuttet ti stykker for å få plass til Angry Birds, kan ikke være sånn at man må fjerne alt annet for å få plass til den.

 

Ble nevnt over her at angry birds tok godt 11MB. Det er ganske mye. Men helt enig. Det skal ikke være nødvendig i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angry Birds er forøvrig AWESOME!

 

Hvor får man tak i?

 

Jeg fant det på Market.

 

Eventuelt appbrain.com

 

Blitt en smule hekta på Robo Defense jeg (http://lupislabs.blogspot.com/)

 

Skulle gjerne hatt fullversjonen men finner ingen måte å få kjøpt det på.

 

Noen som vet hvordan jeg kan få tak i det uten å roote telefonen.

 

takk for svar

 

Hvis du ikke vil roote, skaff deg ett utenlandsk simkort. Så bruker du bare wifi for å få tilgang til market, og handler på den måten.

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar

Noen som har en eller annen form for bra "Kom i form" greie? Gjerne noe med intervalltrening for jogging o.l, med tracking via GPS? Jeg begynte å lete litt i tråden, men gadd ikke å lese 168 sider :p

 

Angry Birds er forøvrig AWESOME!

Jeg bruker RunKeeper til trening. Suveren til mitt bruk, men usikker på det med intervallfunksjon. Telefonen min er på "ferie" hos verkstedet, så jeg får ikke sjekket...

Lenke til kommentar

Angry Birds er forøvrig AWESOME!

 

Hvor får man tak i?

 

Jeg fant det på Market.

 

Eventuelt appbrain.com

 

Fant QR'en på appbrain. Får beskjed om at det ikke finnes i Market. Manuelt søk på "Angry Birds" gir heller ingen resultater.. :(

 

Er det så vanskelig for folk å legge ut apk-filer på nettsidene sine?

Lenke til kommentar

Angry Birds er forøvrig AWESOME!

 

Hvor får man tak i?

 

Jeg fant det på Market.

 

Eventuelt appbrain.com

 

Fant QR'en på appbrain. Får beskjed om at det ikke finnes i Market. Manuelt søk på "Angry Birds" gir heller ingen resultater.. :(

 

Er det så vanskelig for folk å legge ut apk-filer på nettsidene sine?

 

Her er .apk-filen til Angry Birds Beta: link. Fant denne i helga på ei forumside. Avhengighet kommer du til å bli av spillet.

 

PS! Grunnen for at du ikke finner det på marked er fordi det KUN vises på telefoner med android 2.2!

Lenke til kommentar

PS! Grunnen for at du ikke finner det på marked er fordi det KUN vises på telefoner med android 2.2!

 

Er det seriøst noen mobiler som ikke har 2.2????? Ja eg vet........ ; )

Ja, seriøst!!!

 

Magic, Hero, Galaxy S...

 

Kommer frem med en gang når jeg søker i Market med Galaxy 2.1. Forøvrig har jeg ferdigspilt og avinnstallert allerede. Men morsomt så lenge det varte....

Endret av jess2310
Lenke til kommentar

Noen som har en eller annen form for bra "Kom i form" greie? Gjerne noe med intervalltrening for jogging o.l, med tracking via GPS? Jeg begynte å lete litt i tråden, men gadd ikke å lese 168 sider :p

 

Angry Birds er forøvrig AWESOME!

Jeg bruker RunKeeper til trening. Suveren til mitt bruk, men usikker på det med intervallfunksjon. Telefonen min er på "ferie" hos verkstedet, så jeg får ikke sjekket...

 

Fant C25K som nok funker utmerket.

 

Problemet er at jeg ikke får tilgang til pro-versjonen :( Ikke en gang med marketaccess, men kan være det er fordi telefonen er roota.

Lenke til kommentar

Har sett igjennom det meste av tråden og ser flere etterlyser en app som gir oversikt over hvor mye datatrafikk ulike apps generer, og noen har hevdet at dette ikke finnes.

 

Har hvertfall funnet 2 stk på appbrain:

 

TrafficInfo

 

og

 

TrafficStats

 

Finner dessverre ikke disse på Market, og AppBrain applikasjonen krasjer når jeg prøver å kjøre den på min X10 så jeg får ikke installert noen av disse :(

 

Klarer dessverre heller ikke finne noe systemkrav evt krav til Android versjon, noen andre som har prøvd disse eller kan anbefale alternativer.

Skulle absolutt hatt en app som gir meg muligheten disse har.

 

----

Nå har jeg såvidt prøvd begge, og foreløpig er jeg dessverre litt skuffet. Men tatt i betraktning at begge er svært nye så regner jeg med at enten vil disse utvide funksjonaliteten til å dekke det eksisterende nettverksovervåkere har, eller så vil eksisterende nettverksovervåkere få funksjonaliteten disse har i dag.

 

Ingen av de to nevnte appsa skiller på wifi/gprs og ingen av dem har noe som helst mulighet til å vise data for siste dag/uke osv.

 

De er bare en liste over alle apps, med sendt og mottatt mengde data. Holder en knapp på at TrafficStats er bedre siden listen der sorteres fra mest til minst. Den har også en reset-knapp, som gjør det mulig å se på bruk innenfor et visst tidsrom. TrafficInfo tror jeg viser total trafikk siden jeg innstallerte android 2.2 eller noe sånt. Og da må man huske hvor mye man har brukt, for å kunne se hvor mye mer man bruker den neste uken. Så uten en resetknapp blir den ubrukelig alene. Dessuten er den mindre oversiktlig, tilsynelatende samler den en hel mengde apps som den mener hører sammen og viser den samlede datamengden for alle disse, usikker på hvorfor den gjør det.

 

Av ymse årsaker kom jeg inn på denne siden: http://developer.android.com/reference/android/net/TrafficStats.html og det kan faktisk tenkes at det ikke er mulig å hente ut informasjon om hvor mye gprs en bestemt app har brukt, så en app som skal få denne infoen må kjøre i bakgrunnen og hente ut all info om nettbruk hver gang wifi slåes på eller av. Mulig det er det disse appsa gjør. Får se om jeg får noe mer ut av dem etter noen dagers bruk.

 

Aller helst ville jeg selvfølgelig hatt en app hvor man kan sperre gprs-tilgangen for enkelte apps. Men det krever sikkert litt mer av operativsystemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...