Gå til innhold

Lost 5x13:"Some Like It Hoth"(USA)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha!

 

post-115035-1239899667_thumb.jpg

EDIT: Må fikse ny link, vet litt.

 

Slutt å kødd, skjekka selv og det der stemmer ikke ;)

 

 

Ellers veldig bra episode, at han Dharma fyren var faren har jeg visst lenge, men greit å få det bekrefta. Ellers må jeg bare si at det Lost er nok det beste serien i historien for min del :)

 

*Innlegg nr 3700 .. bare 300 igjen nå :w00t: *

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Syns Mr. LanSi fra Kroppanmarka har et godt poeng der :p

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dæven, snart 3000 poster :new_woot:

 

EDIT: Søren, hadde fått det allerede

 

Så dialogen mellom Hurley, Miles og Pierre en gang til. Skikkelig artig! Ler godt når Hurley sier "What a small world" også gir han det gode blikket til Miles. Hurley er definitvt en av mine yndlingskarakterer :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Kjempe bra episode. Som det sies tidligere her, så syns jeg nesten synd på de som hoppet av lost for noen sesonger siden...

 

En ting jeg stusser litt på. Når vi ser Faraday ankomme øya med ubåten på slutten av episoden, hvordan kan det ha seg. Vi har jo ikke sett at han har dratt fra øya denne sesongen?

 

Får virkelig håpe det blir en Faraday sentrert episode neste gang!

Endret av hojo
Lenke til kommentar
Kjempe bra episode. Som det sies tidligere her, så syns jeg nesten synd på de som hoppet av lost for noen sesonger siden...

 

En ting jeg stusser litt på. Når vi ser Faraday ankomme øya med ubåten på slutten av episoden, hvordan kan det ha seg. Vi har jo ikke sett at han har dratt fra øya denne sesongen?

Nei, men da Jack og co dukket opp, sa Sawyer at han ikke var der lenger. Mye har skjedd på de tre årene.

 

Hadde ikke blitt overrasket hvis de hadde blitt på øya helt til 2008. Sånn at når sun ser dem igjen er de stein gamle.

 

Trodde spoilere om framtidige episoder ikke var lov i disse trådene? Dette gjelder vel også spoilere forkledd som antagelser?

 

Arg. Om det er spoilere forkledd som antagelser, kan dere ikke ta det opp i det stille, slik at vi som ikke liker spoilere kan avfeie det som spekulasjon og leve lykkelig uvitende inntil episoden dukker opp?

Lenke til kommentar
Haha!

 

post-115035-1239899667_thumb.jpg

EDIT: Må fikse ny link, vet litt.

 

Slutt å kødd, skjekka selv og det der stemmer ikke ;)

 

Det ble endra i natt dude så slutt å kødd, wikipedia tok det vekk med engang det ble posta på fuselage og spoilertv.

 

http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=...oldid=284125944

 

Der har du til og med editen på Wikipedia. Så slutt, noob.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

haha. genialt av Hugo da.

 

"...Boba Fett got eaten by the Sarlacc, and we got the Ewoks. It all could've been avoided If they'd just, you know, communicated. And let's face it. the Ewoks sucked, dude."

 

Som Star Wars fan er det artig med slike referanser. Flere tilfeller: http://lostpedia.wikia.com/wiki/Star_Wars

 

Ellers kul episode. Fett å se Faraday igjen. Blir kult de neste episodene.

Lenke til kommentar

Hadde ikke blitt overrasket hvis de hadde blitt på øya helt til 2008. Sånn at når sun ser dem igjen er de stein gamle.

 

Trodde spoilere om framtidige episoder ikke var lov i disse trådene? Dette gjelder vel også spoilere forkledd som antagelser?

Er det spoilere? Jeg bare antar ting her jeg.

 

Hvorfor døde ikke Miles når han reiste tilbake, mens Charlotte gjorde det?

.......

 

Ja, dette er noe jeg lurer på selv. Hvorfor er det OK at Miles kan se seg selv som barn, men at Charlotte ikke kan?

 

Kan det være at Miles har en konstant, mens Charlotte ikke hadde det?

Jeg skjønner ikke helt, når ble det bestemt at folk dør hvis de ser seg selv som barn?

Lenke til kommentar

Nei, det er bare det at Charlotte døde like før de hoppet til 1977, og man antok da, at dette var fordi hun ikke kunne se seg selv som barn (?), noe i den duren.

 

Jeg tenker nå at hun døde fordi hun manglet en konstant, mens Miles har en konstant( som ennå ikke har blitt vist/avslørt). Pluss, jeg skjønner ikke hvorfor Faraday ikke kunne være Charlottes konstant, når hun mot slutten husket at hun hadde møtt ham som barn. Eller er det noe jeg misforstår??

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...