Gå til innhold

Truer norge med skikkelig "helvete"!?


Anbefalte innlegg

Det er noen her som har forstått hva dette handler om!

Personlig så har jeg forstått demmes mål her i Norge; Få alt servert i fanget! Det er ikke noe synd på dem, dem har alt dem trenger og får ditt og datt og støtte og fysjom! Hele saken stinker!

 

 

Edit: btw; Vi... Norge får jo ikke gjort en dritt med "problemet" demmes! -.-' Dem får ta fatt i problemet selv!

Endret av skullcandy93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deres aksjon tyder på desperasjon. Om undertegnede hadde hatt familie og slektninger i denne delen av verden som jeg ikke hadde hørt fra, samtidig som jeg viste at de pågikk krig og drap, ville jeg også kunne blitt desperat nok til å utføre denne type aksjoner, for å fremme oppmerksomhet for saken. Dette legitimerer dermed ikke blokader av almen ferdsel som ble utført i Oslo, men jeg skjønner de likevel godt.

 

:)

 

edit: fjernet sitat, da innlegg ble slettet.

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
Deres aksjon tyder på desperasjon. Om undertegnede hadde hatt familie og slektninger i denne delen av verden som jeg ikke hadde hørt fra, samtidig som jeg viste at de pågikk krig og drap, ville jeg også kunne blitt desperat nok til å utføre denne type aksjoner, for å fremme oppmerksomhet for saken. Dette legitimerer dermed ikke blokader av almen ferdsel som ble utført i Oslo, men jeg skjønner de likevel godt.

 

Du må nok dessverre også bare snakke for deg selv laffe, når du uttaler, sitat; " Ingen bryr seg om 100.00 dæver hver jææævla dag", sitat slutt.

 

:)

 

Desperasjon nok til å gå amok i Oslos gater, ja?

 

eh, jeg tror nok det er flere enn meg på dette forumet som mener akkurat det samme som meg, når det jgelder innvanderere! jeez.

Lenke til kommentar

Amok? Hvordan? Alt jeg har sett til nå er blokade av stortinget og en trikk. Som uttalt dette ikke akseptabelt, men forståelig. At du finner flere med ekstreme meninger på forumet vet jeg at du gjør, kan gi deg en helt liste på brukere om du vil. Dette er ikke poenget. At det finnes flere med et forkastelig menneskesyn legitimerer heller ikke synet.

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg synes dette kanskje kan virke litt naivt, jeg kjønner jo hva de mener og de skal jo ha rett til å demonstrere. Men noen ganger så høres det ut som om de forventer at vi bare skal sette oss på et fly, dra ned dit, si: Nå er det fred, også hører de som kriger på oss. Det er i allefall sånn jeg oppfatter det noen ganger.

 

"- Hvis Norge ikke kaller inn til hastemøtet, og giverlandene ikke kommer med en felles erklæring som oppfyller de overnevnte kravene, vil ikke protestaksjonen utenfor statsministerens kontor bli avsluttet, varsler tamilene"

 

betyr det at de kommer til å fortsette hvis Norge prøver men feiler? det blir jo bare teit, at de skal skylde på oss fordi landene ikke blir enige.

 

Dog, jeg synes alltid at sultestreik er litt rart. bare sånn, hei dere to for holde opp med å slåss, jeg vil ikke spise før dere slutter, sier en helt random person, der er liksom wtf?! o.o

 

Uansett, det funker sikkert i noen tilfeller, det bare høres rart ut. Men når de nå tar pause fra demonstrasjonen, betyr det da at de skal starte å spise igjen? blir ikke det litt, fail? Å først sultestreike, så spise, så sultestreike på nytt igjen.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Jah, de er noen luringer... Var det noen som så på nyheten i stad? Der han ene kisen prøvde å snakke om situasjonen også kommer det en jævel og sier at det bare var bullshit det han snakket om.. Hvorfor tror du han ikke tar demonstrantene seriøst? Gir ikke noen mening å demonstrere her i Norge! :nei: Nei, dem tar ingenting på alvor!

Lenke til kommentar

Skal jeg fortelle deg hvorfor jeg syns det?

Dem får alt, dem klager, dem lager bråk, og jeg snakker ikke bare om tamilierne, men om pakistanerne, osv.. og når alt skjer samtidig... Da er det bare èn ting å gjøre! God gammel dags kjepp juling! Det er det eneste språket dem forstår! Det er bare så synd ingen har begynt....

 

Det er min mening!

Lenke til kommentar

Takk skal du ha.

 

Innvandrere som kommer til Norge har automatisk de samme rettigheter som deg og meg, etter at statsborgerskapet er innvilget. Vi får håpe og tro at de setter pris på disse rettigheter. Jeg skjønner i så måte ikke helt parallellen til pakistanere i denne sammenheng, men antar at du mener disse også lager bråk og "har alt"?

 

Bare for å ha alt på det rene er jeg særs kritisk til dagens innvandringspolitikk, men det er likevel mulig å ha to tanker på en gang. Ikke sant? Vi straffe de kriminelle hardt, men samtidig håpe og tro at innvandrere stort sett vil bidra til fellesskapet og Norge som helhet? Motforestillingene er mange.

 

Det å "kjepp jule" innvandrere synes jeg ikke høres akseptabel ut.

 

Tamilene bruker således deres demokratiske rett og demonstrerer (enn om på dårlig måte) for noe de synes er vesentlig. Synes du ikke de har sin fulle rett til dette, som en del av demokratiet Norge?

 

Jeg synes det er flott at du har klare meninger, men det er likevel viktig å kunne argumentere for de.

 

:)

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
Det er noen her som har forstått hva dette handler om!

Personlig så har jeg forstått demmes mål her i Norge; Få alt servert i fanget! Det er ikke noe synd på dem, dem har alt dem trenger og får ditt og datt og støtte og fysjom! Hele saken stinker!

 

 

Edit: btw; Vi... Norge får jo ikke gjort en dritt med "problemet" demmes! -.-' Dem får ta fatt i problemet selv!

 

Det du sier her virker veldig naivt og lite gjennomtenkt. Virker som om målet ditt er å hakke på innvandrere bare fordi de er innvandrere. Og de får jo som kjent alt opp i fanget mens vi nordmenn har det helt forferdelig.. Det blir litt sånn South Park tilstander.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Q2fGl9587X8

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å komme over bullshiten om at de stiller krav til oss, det vil ikke hjelpe en dritt på situasjonen som demmes befolkning er i, jeg skjøner jo at det er jo noe dritt hele greia, jeg forstår dem, men dem kaster bort tiden sin på dette her i Norge!

Jeg kjenner ikke til de konkrete "krav" i denne sammenheng. Etter hva jeg har hørt stiller de "krav" til at Norge må reagere på konflikten.

 

:)

Lenke til kommentar

Mhm, jeg overdrev litt i stad (har en kort lunte).. Men hvis man tenker politisk på saken og ja, så har du helt rett i det du sier, men se deg rundt... Har du glemt det som var forleden?

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midtoste...hp?artid=551712

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midtoste...hp?artid=550087

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midtoste...hp?artid=545929

 

Hva ser du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...