Erlend85 Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Jeg har over lengre tid nå cheatet så det oser utover serverne Jeg klarer ikke å slutte med det Er så vanvittig moro!! Folk hyler cheat og går for å ta demo, smarte meg slår av alt med engang, er mange død... slår jeg av. Css + cheat er den beste kombinasjonen for å ha det artig med cs. Cs er egentlig drit kjedelig uten. Når folk klikker mentalt så blir det plutselig 10x morsommere. Jeg tror jeg trenger hjelp! Tips til hvordan jeg kan ha det like artig med css uten cheats? Det ble et helt nytt spill med cheats! nesten som å spille med pengeautomat!
Blue Scholar Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Det er dritkjedelig fordi du er dritdårlig, no? Like artig uten cheats, hmm. Skaff deg venner (å spille med).
Erlend85 Skrevet 6. april 2009 Forfatter Skrevet 6. april 2009 Det var venna mine som ga meg cheats da . Vi sitter på vt å cheater sammen! Mixer og cheater hele natta lang.
Bebeluv Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Public er kjedelig uansett, skaff deg en klan og spill pcw.
Thomas. Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Det var venna mine som ga meg cheats da . Vi sitter på vt å cheater sammen! Mixer og cheater hele natta lang. Har selv lastet ned den berømte "wall-hack" bugen for å se hvordan den fungerte. Men den fungerer jo faen meg ikke. Så hvem er det du bruker? Og hvor bruker du den? (bane osv)
Lapp1 Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Er ikke lov å diskutere hvor du får tak i cheats osv(deg over). Til trådstarter; du blir bannet snart nok. VAC har delayed ban så du kan føle deg sikker i en liten periode, opptil ett par måndter, så blir du bannet. Finn deg et nytt spill om du ikke liker CS uten cheats. Evt, skaff deg skills i å spille det uten cheats (mtp du quitter når du dør for mye, derfor du liker cheats. Du dør ikke)
pxK Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Vent til du blir vac banna, så merker du kanskje at det ikke var verdt det.
Gavekort Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Er ikke lov å diskutere hvor du får tak i cheats osv(deg over). Til trådstarter; du blir bannet snart nok. VAC har delayed ban så du kan føle deg sikker i en liten periode, opptil ett par måndter, så blir du bannet. Finn deg et nytt spill om du ikke liker CS uten cheats. Evt, skaff deg skills i å spille det uten cheats (mtp du quitter når du dør for mye, derfor du liker cheats. Du dør ikke) Hvor står det at det er ulovlig å diskutere cheating? Jeg ble bannet etter en måned med cheating, det er den morsomste måneden jeg har hatt i min CS:S tid.
Lapp1 Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 De har bestemt det. akkurat som at å snakke om wow privat servere ikke er lov. Please, get skills. CS blir mye mer moro når du spiller bra og legit. Vel, det faktum at dere spiller CS:S er vel forklaring nok.
Bebeluv Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Jeg ble bannet etter en måned med cheating, det er den morsomste måneden jeg har hatt i min CS:S tid. Kanskje derfor jeg aldri satset på Source, bare nabbs som ikke har skills og driver med cheats.
Gavekort Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 (endret) De har bestemt det.akkurat som at å snakke om wow privat servere ikke er lov. Please, get skills. CS blir mye mer moro når du spiller bra og legit. Vel, det faktum at dere spiller CS:S er vel forklaring nok. Nei, privat-servere betyr piratkopiering, cheating betyr cheating. Og jeg driter vel i hvilket skytespill jeg spiller, om jeg liker CS:S så skal vel ikke du stikke nesa di i min anus og si at jeg må være en mainstream CS-geekz0r og må hate Source. Jeg kjøpte meg CS:S på nytt og spiller det uten cheats når jeg føler for. Edit: Hvilken fugl har hvisket til dere at alle cheatere suger? Endret 6. april 2009 av Blomsterbob
Skrujernet Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Er enig meg bebeluv. Når jeg gamet CCS og CS cheated i de 3 første dagene og etter det trengte jeg og skaffet klan. Blir så mye bedre for deg og andre
Lapp1 Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Er uansett ikke lov å diskutere forskjellige cheats. CS:S krever mindre skill på forskjellige måter. Er mye du ikke kan gjøre på source som du kan på 1.6 som krever det lille ekstra av intelligens. Alle de gode old school CS spillerne spiller CS og. Ikke CS:S, pga vanskelighets graden på forskjellig. Ingen har sagt at alle cheatere suger, men CS:S er fylt av grafikkåte unger som bare løper rundt å skyter.
Bear^ Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 De har bestemt det.akkurat som at å snakke om wow privat servere ikke er lov. Please, get skills. CS blir mye mer moro når du spiller bra og legit. Vel, det faktum at dere spiller CS:S er vel forklaring nok. Flawed logic. WoW private server = Stridig med EULA CS privat server = Finner du mange av Så cheating er nok lovlig å diskutere Personelig synes jeg CS tapte seg forferdelig da det ble "big business" og folk begynte å ta det over serisøt. Det var mye bedre back in the old days rundt 99-2000 når man samlet en gjen venner og spilte gamle CS til krampen tok oss, ingen cheat, ingen overseriøsitet. Bare pur 100% morro. Så har du det morro trådstarter? Keep it going
Lapp1 Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Bear, CS privat server? Sa aldri noe om det. Kan sverge balla mine på at de har sagt at vi ikke har lov å diskutere rundt forskjellige cheats
Skrujernet Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Bear, CS privat server? Sa aldri noe om det.Kan sverge balla mine på at de har sagt at vi ikke har lov å diskutere rundt forskjellige cheats Det er jo det samme om de har sagt det eller ikke. Få det skriftlig
Bear^ Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 (endret) Bear, CS privat server? Sa aldri noe om det.Kan sverge balla mine på at de har sagt at vi ikke har lov å diskutere rundt forskjellige cheats Du har fått utdelt en Rapporterings knapp da, mitt forslag, bruk den fremfor å preike hvor ulovlig det er. Om mods har gjort det ulovelig å diskutere cheats rundt CSS så har de det og da er det ikke noe annet å gjøre enn å rapportere det. Tull i mine øyne men det får så være E1: Og det er fremdeles totalt feil å sammenligne det opp mot at det er ulovelig å diskutere WoW privat servers Endret 6. april 2009 av Bear^
Blue Scholar Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 CS:S krever mindre skill på forskjellige måter. Er mye du ikke kan gjøre på source som du kan på 1.6 som krever det lille ekstra av intelligens.Alle de gode old school CS spillerne spiller CS og. Ikke CS:S, pga vanskelighets graden på forskjellig. Ingen har sagt at alle cheatere suger, men CS:S er fylt av grafikkåte unger som bare løper rundt å skyter. Jaja, kjeft. Disse svette argumentene har vi hørt hundrevis av ganger, og ingen bryr seg. Flawed logic. WoW private server = Stridig med EULA CS privat server = Finner du mange av Så cheating er nok lovlig å diskutere Fin sammenligning du... haha. Men cheating er vel lov å diskutere så lenge man ikke linker til hacksider, ja
Lapp1 Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Bear, CS privat server? Sa aldri noe om det.Kan sverge balla mine på at de har sagt at vi ikke har lov å diskutere rundt forskjellige cheats Du har fått utdelt en Rapporterings knapp da, mitt forslag, bruk den fremfor å preike hvor ulovlig det er. Om mods har gjort det ulovelig å diskutere cheats rundt CSS så har de det og da er det ikke noe annet å gjøre enn å rapportere det. Tull i mine øyne men det får så være E1: Og det er fremdeles totalt feil å sammenligne det opp mot at det er ulovelig å diskutere WoW privat servers Ikke snakk om du ikke vet hva det er snakk om. Les ordentlig først. Jeg kommenterte han som spurte hvilken cheat han hadde. Wow privat server strider med eula = juks. Cheats til cs = juks. Så om du synes det er logisk at wow privat server skal være mindre "lovlig" å snakke om enn CS cheats, ser jeg ikke logikken din.
Bear^ Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 (endret) WoW Privat server er ikke juks, der tar du grundig feil. Det som gjør at privat server i WoW er stridig er fordi du endrer på et kopibeskyttet verk som du har godtatt gjennom EULA at du ikke skal endre med. WoW Privat server er ikke like juks, det er lik endring av kopibeskyttet materiale. Ergo, derfor er det ikke lov. E1: Juks i WoW er bruk av Bots, og det blir du bannet for akkurat slik juks på CS servere blir slått ned på via VAC. Endret 6. april 2009 av Bear^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå