Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
slutter 2.. NÆRMER SEG SLUTTEN OMG!!!!! LØP OG KJØP!

Løp? Jeg sitter godt plantet i stolen, og der har jeg tenkt å sitte mens musearmen rasker over skjermen :)

11 minutter... Jeg må ha nytt skjermkort.

Jeg og. Venta siden 20.00. 285 vær så snill komplett. Beste sjappa i landet. Dette blir huska lenge.

Skrevet (endret)

jamen hvis det nærmer seg slutten kan dere jo avslutte med Lenovo IdeaPad S10e 10" WSVGA sort til en tusing de siste 3 minuttene :D

Og jeg kunne tenke meg den mp3-spilleren, så hvis dere bare legger meg inn på vinnerlista der hadde det vært fint :)

Endret av Dragutin
Skrevet

Konge av komplett med disse tilbudene. Skulle ønske jeg hadde masse penger nå. Jeg er en fattig mann.Det jeg kjøpte var MX518 og koss SB45... Skulle hatt 500 kr til..

Skrevet
er det graffkortet som ligger ute på 68% bedre enn sapphire HD 3850 512MB GDDR3, og hvil det funke i min pc, se specs i sig

Hehe, liker quote: "har ingen anelse hvilket hovedkort jeg har ;)" men om du bruker 3850 PCI-e så ja :)

Det står PCI express only på pakka til kortet så regner emd at jeg har PCI-E, men er det verd å kjøpe det graffik kortet? blir det mye i forskjell? kan jeg kjøre crossfire med de 2 kortene? sorry for at jeg er PChardware NUUB:P

jeg trenger svar fort!

Skrevet
Tusen takk for haugevis av positive (og negative) meldinger i kveld og natt. Vi gleder oss til å lese dem alle. Det nærmer seg slutten her nå....

Regner med at de tre punktumene på slutten betyr at dere avslutter med en TV :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...