Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn


Anbefalte innlegg

Er det noko "nedtelling" til dei nye tilboda kjem, eller blir dei lagt ut fortlaupande? :)

 

De dukker opp pluselig :)

 

Er nok en av tingene jeg likte med dette stuntet, da må man faktisk være tilstede hele tida og ikke bare 1-2 min hver x-time :)

 

 

... noe som igjen sørger for jevnere last på serveren, og ikke spikes slik Netshop sliter med rundt hver hele time :p

 

Men ja, Komplett - GTX285 eller HD4890 med minst 40% rabatt og jeg kjøper ;)

Endret av KriFos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noko "nedtelling" til dei nye tilboda kjem, eller blir dei lagt ut fortlaupande? :)

 

De dukker opp pluselig :)

 

Er nok en av tingene jeg likte med dette stuntet, da må man faktisk være tilstede hele tida og ikke bare 1-2 min hver x-time :)

 

Sykt irriterende.. :p Send mail neste gang, så ikke jeg drar ut 2 min før det braker løs :p

Lenke til kommentar
Øsj...er grisetrøtt, men har lyst til å følge med på tilbudene -.-

 

I second that, jeg er klar for køya, men klarer ikke å rive meg vekk i et håp om at det kommer et tilbud jeg virkelig MÅ slå til på. Også lever det et lite håp om at jeg kanskje er heldig på konkurransene :p

Lenke til kommentar
Folkens, tips til et bra hovedkort som passer til 4870x2? Hilsen n00b

 

asus p5q deluxe

 

Takk, går for deluxe.. Da trenger jeg et ja/nei fra dere her.. passer corsair twin2x 6400 4096 til dette? det var tilbud på det også. Etter dette skal jeg holde kjeft med n00bish questions.

 

Null problem

 

Tror det hovedkortet kun tar DDR3, men corsair-brikkene det er snakk om er DDR2?

Lenke til kommentar
S775 Quad?

 

Intel Core™ 2 Quad Q9650 3,00 GHz, :D

 

Ja 50% på den hadde vært noe :love::dribble:

 

Lurer på hvor fort lageret hadde blitt tomt da. Kun 30 stk hehe.

 

Jupp, denne.. 60% rabatt og jeg hadde garantert tatt meg råd til oppgradering.. :thumbup:

 

second that

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...