Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vært tøfft hvis de kom med ett 90,- tilbud på en 1.5TB disk nå, så kunne de som hadde kjøpt Samsungen til 699,- lagt seg ned å begynnt å grine, hehe :tease:

 

Da kjøper jeg 2 x 1,5TB disker også :roll:

 

 

Joda, men hadde nok vært litt surt at du hadde måtte betalt 699,- for 1tb diskene da, men skjønner hva du mener, du hadde uansett spart fett med cash.

 

Det er noe som heter å avbryte orderen også, regner med at det går fint :whistle:

Lenke til kommentar
At komplett ikke får samlet ordrene til en ordre fra hver kunde er jo noe de selv vil tape stort på.

 

Det er faktisk de som må betale all frakt på ordrer som returneres....

 

Så hvi en person returnerer 5-6-7 ordrer da med småting så koster det komplett nesten en 1000-lapp i frakt, LOL.

Det er kunden som må stå for frakta hvis han/hun vil benytte seg av angreretten. Er beløpet under 300 kr. på ordren frafaller også angreretten.

Kunden må stå for frakten tilbake ja men pengene du har betalt for frakt til deg selv som posten har fått må komplett returnere til deg til tross for at posten holder på pengene sine.

Lenke til kommentar
Hadde vært tøfft hvis de kom med ett 90,- tilbud på en 1.5TB disk nå, så kunne de som hadde kjøpt Samsungen til 699,- lagt seg ned å begynnt å grine, hehe :tease:

 

Da kjøper jeg 2 x 1,5TB disker også :roll:

 

 

Joda, men hadde nok vært litt surt at du hadde måtte betalt 699,- for 1tb diskene da, men skjønner hva du mener, du hadde uansett spart fett med cash.

 

699,- for 2 F1 disker er ok en ok pris selv om det ikke er kjempebillig. Er dog spent på den buggyen jeg slengte med :!:

Lenke til kommentar

Er det berre meg eller kommer det nesten berre "småting" på tilbod, tastatur, harddisk og musematte. Ja, eg veit det har vore eit par skjermar men komplett kan vell slå til med "litt" dyrare ting med stor og fin rabatt og :whistle:

 

edit: enda fleire musematter :wallbash:

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
At komplett ikke får samlet ordrene til en ordre fra hver kunde er jo noe de selv vil tape stort på.

 

Det er faktisk de som må betale all frakt på ordrer som returneres....

 

Så hvi en person returnerer 5-6-7 ordrer da med småting så koster det komplett nesten en 1000-lapp i frakt, LOL.

Det er kunden som må stå for frakta hvis han/hun vil benytte seg av angreretten. Er beløpet under 300 kr. på ordren frafaller også angreretten.

Kunden må stå for frakten tilbake ja men pengene du har betalt for frakt til deg selv som posten har fått må komplett returnere til deg til tross for at posten holder på pengene sine.

 

Og var det ikke noe om at det med at angrerett ikke gjaldt for varer under 300 kroner kun gjaldt salg utenfor fast salgssted?

Lenke til kommentar

Merker at humør og kjøpsiver synker noe etter fire timer med reload av Komplett.no. Kunne godt slengt ut en litt stor HDD tidligere på kvelden.

 

Men, men. Komplett bør sette en stakkar til å lese igjennom denne tråden når støvet har lagt seg for å evaluere effekten av sitt Supersalg. Ingen tvil om at det engasjerte iallefall!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...