AndrewL Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Noen som har bestilt seinere enn 00:25 natt til tirsdag som har fått 4870 x2 kort ? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Øsj, mine Verbatim musematter har blitt kanselert Bestilte de 20.32, altså de ble utsolgt på 30 minutter :O Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Fikk mail av komplett om at en av mine varer ikke var tilgjengelig. Men de sier ikke noe om hvilke... :/ Lenke til kommentar
tilterje Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Noen som i det hele tatt har fått fått musematter eller mus eller har alle disse ordrene blitt kanselert? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Bra opplegg av komplett å ha for få varer tilgjengelig :!: Da taper de iallefall ikkje så mye Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Jeg har iallefall vært å hentet mine to 4870 512mb og 2 stk. Microsoft x5 mus, så noen av oss mottar iallefall det vi bestilte. Mvh, Caliber Lenke til kommentar
makila Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Joda, jeg mottok nettopp sendingsinfo fra komplett. 2stk MS muser, og en musematte. Minnepennene jeg bestilte var de derimot tom for. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Fikk mitt kort kansellert også. Ikke faen om jeg bestiller ett til full pris Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Jeg synes de som er "sure" uansett hvor saklig de poster ikke har noen grunn til det. Det er også litt formålsløst annet enn for å "lufte seg" å kritisere hvordan reservasjon av kredittkort fungerer i praksis. Slik er det, og vil man endre det må man nesten bedrive politisk lobbyvirksomhet for å endre praksis. Dette var ett morsomt "stunt" av Komplett, og de som ikke vet at en ettertraktet vare med lav lagerbeholdning fort "snappes foran nesen" for deg dersom du er for treg med å gjennomføre kjøpet, har nå lært. Det "eneste" som kan være litt kritikkverdig er ett litt dårlig kodet/designet webløsning/lagersystem som ikke helt er ajour. Noe Komplett bør bruke en brøkdel av kroner på ift "Terminator" (som nå funker knall). Mtp å forbedre. Personlig fikk jeg gleden av å stikke innom Østre Kullerød da jeg skulle den veien igår, og der var det jo noen veldig søte jenter som jobbet (ja, jeg er en gamml hævv da de sikkert var godt voksne ift mange av dere som poster her). Så porto var ikke noe tema i mitt tilfelle. Endret 8. april 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Jeg synes det er litt kjedelig å betale for en vare, pluss frakt, og ikke få den. Vet det er snakk om småpenger, men de kunne løst dette på en annen måte. Regner jo med jeg får tilbake pengene jeg har lagt ut også. Underlig nok, så fikk jeg sporingsnummer for 2x mus, men ikke musmatter. Og jeg bestilte veldig tidlig, så det er rart at noen fikk, mens andre ikke. Burde det ikke ha seg slik at varebeholdningen burde ha gått tom før folk kunne ha "overbestilt"? Anyways, to mus til 25kr stk var jo fint da. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Kjip følelse uansett. Trodde jo at jeg var en av de heldige som fikk tak i 4870X2, et kort som jeg vanligvis ikke har penger til, men neida ^^ Blir ikke noe kort på meg før det kommer et lignende tilbud, dessverre. Lenke til kommentar
_noen_ Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Jeg "fikk" ikke 4870x2, ikke musmatter, ikke 9500gt, og de kan ikke slå sammen ordrene og sende alt i en pakke. Smidig. Når det er sagt synes jeg det var ett artig tiltak, og interaktiviteten ift vareutvalg på salget var en god ide. Håper de fortsetter med dene typen salg, men fikser bestillingene\varebeholdning og legger ut flere varer (også per vare), helst noe tidligere på kvelden. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 HDD'ene er i hus (bor i Oslo, hvis noen lurte ). Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 jaja, jeg har ihvertfall fått skjermen min og en musematte. I tillegg ligger to harddisker og venter (fikk ikke hentet de før jeg reiste til fjells) Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Enklere om komplett hadde tillat kun oppkrav og en av hver vare per person. Kjipt at et så bra tiltak ender med så mye skuffelse for enkelte. Kudos til komplett uansett! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Skjerm og to skjermkort er ankommet postkontoret hjemme, men jeg er ca 60 mil unna, kommer hjem på mandag... endeløs venting Lenke til kommentar
Bruk Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Ser at mange har fått kanselert sine bekreftede ordre. Har ikke så alt for mange vekttall i jus, men saken bør vel være ganske klar? I kompletts betingelser står riktignok "Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling eller del av denne, dersom produktet er utsolgt". Dette er muligens et rimelig forbehold, men når det blir sendt ut ordrebekreftelse som skriftlig bekrefter betalingen (kjøpers forpliktelse oppfyllt) og at varen er på lager stiller saken seg i et annet lys! En ordrebekreftelse er juridisk bindende og man har da bekreftet at man ikke er utsolgt. Da kan jeg ikke forstå at man kan komme rundt forbrukerlovens §19, som sier at man bl.a kan kreve oppfyllelse i hennhold til § 21. -- § 21. Rett til oppfyllelse Er leveringstiden kommet uten at tingen er levert, kan forbrukeren likevel fastholde kjøpet og kreve oppfyllelse. Dette gjelder ikke om det foreligger en hindring som selgeren ikke kan overvinne, eller om en oppfyllelse vil medføre en så stor ulempe eller kostnad for selgeren at det står i vesentlig misforhold til forbrukerens interesse i at selgeren oppfyller. Faller vanskene bort innen rimelig tid, kan forbrukeren kreve oppfyllelse. Forbrukeren taper sin rett til å kreve oppfyllelse om han eller hun venter urimelig lenge med å fremme kravet. --- Kravet til ulempe/kostnad skal være betydelig, og Komplett.no kan ikke gjemme seg bak denne så lenge ikke grafikkortfabrikken har brunnet ned el.l. Når komplett er så dumme at de lar erp systemet automatisk genere ordrebekreftelse før det har matchet ordrene mot lagerbeholdningen fortjener de en liten smell. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Jeg synes Det er irrelevant! Du kan synes hva du vil for alles del, og få personer vil bry seg. Likevel har det seg slik at både regler, paragrafer, normer, lover og forskrifter skal følges. I denne sammenheng mellom Komplett og forbruker. Hvis alt du har å komme med i en slik sammenheng er synsing, er det mange her som vil ha seg frabedt din mening, da dette kan være forstyrrende for dem som faktisk vil komme til bunns i en slik sak. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Synes ihvertfall synd på folk som har bestillt, og ikke fått varene sine, og Komplett bør fikse opp lagersystemet sitt til neste gang de har et slikt 'stunt'. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Nå sto det ettertrykkelig at det ville bli etter "FØRSTEMANN TIL MØLLA-PRINSIPPET" jeg la varene i vogna klikket kjøp, logget inn med bank-id.. trykka til og med feil et par ganger fordi jeg var stressa med å få kjøpt varene. Allikevel fikk jeg alle varene, så at man skal skylde på andre for at man er for treg, det blir litt dumt... det er iallefall min mening. Moderator sa forøvrig for noen sider siden at den diskusjonen bør taes et annet sted og det er jeg egentlig enig i, dere kan gå til sak.. forbrukerrådet og faens oldemor mot komplett hvis dere vil, allikevel syns jeg dette var et bra gjennomført stunt.. spes mtp at det var deres første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg