Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Så pentagrammet er ditt bevis for at det du snakker om er satanister? Vel da er du på villspor min venn. Det du beskriver kan like gjerne være "han-du-vet" og dødseterne.

 

Pentagrammet er et hellig symbol for følgende religioner:

 

Kristendommen

Jødedommen

Mormonkirken

Paganisme

Wicca

Bahá'í-troen

Taoisme

 

Marokko har et pentagram i flagget. Dette er da et satanistisk land?

 

Uff så mye rot det blir hvis man skal kalle alt som assosieres med pentagram for satanisme!

 

Skull and Bones har ingenting med satanisme å gjøre.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så pentagrammet er ditt bevis for at det du snakker om er satanister?

Du hører ikke helt etter, skjønner jeg..

Vel da er du på villspor min venn. Det du beskriver kan like gjerne være "han-du-vet" og dødseterne.

Eller kanskje morra di! :ohmy:

 

Pentagrammet er et hellig symbol for følgende religioner:

 

Kristendommen

(...)

Show me.........

 

Marokko har et pentagram i flagget. Dette er da et satanistisk land?

Illuminati <3

 

Uff så mye rot det blir hvis man skal kalle alt som assosieres med pentagram for satanisme!

Pentagrammet var bare et eksempel på et symbol som blir brukt i magi.

Jeg dro bl.a også inn satanistiske ritualer av div., magi og ofring (på f.eks Bohemian Grove).

Også kommer du nå og sier "de ofrer i Kristendommen óg!!!!"

Jada, minoriteter finnes det overalt. Les Wikipedia-artiklen en gang til; eller en gang i det hele tatt, du foretrakk vel å bare ignorere 99% av det jeg skrev i stad, for å kunne latterligjøre det du tok av det jeg skrev ut av sammenheng.

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar

Bohemian Grove har da for faen ingenting med satanisme å gjøre! De har jo Johannes Nepomuk som skytshelgen! Hvordan i helvete kan man være så dum å tro at "satanister" har skytshelgener???

Eller kanskje morra di! :ohmy:

Er du alltid så usaklig?

Show me.........

Du bruker pentagram som argument for satanisme, uten at du engang har gjort research for symbolet?

 

Kristendommen bruker pentagrammet som symbol på de fem sanser.

 

Under middelalderen ble den symbol for Jesus sine fem sår. Pentagrammet ble brukt som beskyttelse mot djevler og demoner. I forrige århundre har mange kristne mistolket symbolet fordi det også ble brukt i magisk sammenheng.

 

Ditt "bevis" på satanisme, pentagrammet, har tradisjonelt blitt brukt som beskyttelse mot demoner. Ser du ironien?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Bohemian Grove har da for faen ingenting med satanisme å gjøre! De har jo Johannes Nepomuk som skytshelgen! Hvordan i helvete kan man være så dum å tro at "satanister" har skytshelgener???

Å så flinke vi er til å argumentere, hvor vi bruker personsfornærmelser istedenfor hodet.

Er du alltid så usaklig?

Du som startet.

Kristendommen bruker pentagrammet som symbol på de fem sanser.

Show me.

Og "blabla bruker argumenter blabla har ikke gjort research", så er det tredje gang jeg nå skriver at pentragrammet bare var et tilfeldig eksempel, og ikke nødvendigvis et argument. Arguementene var evt ritualene osv

 

Under middelalderen ble den symbol for Jesus sine fem sår. Pentagrammet ble brukt som beskyttelse mot djevler og demoner. I forrige århundre har mange kristne mistolket symbolet fordi det også ble brukt i magisk sammenheng.

Refr.

 

Ditt "bevis" på satanisme, pentagrammet, har tradisjonelt blitt brukt som beskyttelse mot demoner. Ser du ironien?

Nei, for det var ikke mitt bevis i det hele tatt. Du sliter tydeligvis derimot med å argumentere, så da tar vi ting litt ut i sammenheng og ignorerer resten, sånn at vi kan angrepe et ord ut av en setning og sammenheng. Fine greier.

Lenke til kommentar
The pentagram is used as a Christian symbol for the five senses,[12] and if the letters S, A, L, V, and S are inscribed in the points, it can be taken as a symbol of health (from Latin salus).[13]

 

Medieval Christians believed that the "pentalpha" symbolises the five wounds of Christ. The pentagram was believed to protect against witches and demons.[14]

 

The pentagram figured in a heavily symbolic Arthurian romance:[14] it appears on the shield of Sir Gawain in the 14th century poem Sir Gawain and the Green Knight. As the poet explains, the five points of the star each have five meanings: they represent the five senses, the five fingers, the five wounds of Christ,[15] the five joys that Mary had of Jesus (the Annunciation, the Nativity, the Resurrection, the Ascension, and the Assumption), and the five virtues of knighthood which Gawain hopes to embody: noble generosity, fellowship, purity, courtesy, and compassion.

 

Most Christians, probably due to their misinterpretation of symbols used by ceremonial magicians, came to associate it with Satanism and subsequently rejected the symbol sometime in the twentieth century.[14]

 

Hvilket argument var ritualene?

At Skull and Bones har sexleker gjør dem til satanister?

Hvilke ritualer er det noen sekter har som gjør dem sataniske? Hva er et typisk satanisk ritual?

 

Igjen, du anklager Bohemian Grove for å være sataniske, når de har en helgen som beskytter!? Snakker vi om Teletubbysatanister her?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
It was believed that like affects like, that the connection between the world of symbols and the world of actions could also be manipulated for evil purposes. One of these magicians, Giordano Bruno, warned of such misuse of the powerful pentacle by Black magicians. (The pentagram is still central to the practice of ritual magick, and is used in the foundation of many of its rituals.)

That's the point. Sa jeg noen gang at tegnet i seg selv er ONDSKAP!!! ?

Du ser spøkelser midt på lyseste dagen, min venn.

 

Og her er bl.a hvorfor jeg dro inn Qaballah, som du mente var "noe helt annet, som positiv og negativ, umulig å blande"

In the Jewish kabbalistic tradition, which borrows many Pythagorean ideas, the pentagram represents the five upper sephiroth on the Tree of Life- five numbers, being indivisible by any but themselves, which represent pure archetypal forces: justice, mercy, wisdom, understanding, and transcendent splendor.
Pointet er trekkene, ikke hele religionen. Jeg sier ikke at Illuminati tilber hver og en av disse religionene, men for at vanlige folk skal forstå, er det lettest å snakke om først og fremst 1 religion, til de forstår den, så kan man gå videre og pinpointe hva, hva ikke, osv. Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar
Pointet er trekkene, ikke hele religionen. Jeg sier ikke at Illuminati tilber hver og en av disse religionene, men for at vanlige folk skal forstå, er det lettest å snakke om først og fremst 1 religion, til de forstår den, så kan man gå videre og pinpointe hva, hva ikke, osv.

Poenget mitt er at pentagrammet er et universelt symbol brukt overalt. Pentagrammet i seg selv er like mye et symbol på kristendom som på satanisme. Om du påstår at Illuminati har mye til felles med kaballah så sier jeg "javel". Men om du sier at Illuminati har mye til felles med satanisme, da må jeg spør "hvorfor det?".

 

For at vanlige folk skal forstå (og ikke misforstå), er det best å utelukke satanisme når man snakker om Skull and Bones, Bohemian Grove eller Illuminati!

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Pointet er trekkene, ikke hele religionen. Jeg sier ikke at Illuminati tilber hver og en av disse religionene, men for at vanlige folk skal forstå, er det lettest å snakke om først og fremst 1 religion, til de forstår den, så kan man gå videre og pinpointe hva, hva ikke, osv.

Poenget mitt er at pentagrammet er et universelt symbol brukt overalt. Pentagrammet i seg selv er like mye et symbol på kristendom som på satanisme. Om du påstår at Illuminati har mye til felles med kaballah så sier jeg "javel". Men om du sier at Illuminati har mye til felles med satanisme, da må jeg spør "hvorfor det?".

 

For at vanlige folk skal forstå, er det best å ikke nevne satanisme når man snakker om Skull and Bones, Bohemian Grove eller Illuminati!

Har aldri sagt at de har mye til felles med Qaballah, men at de bruker mye av den samme magi-symbolikken som Satanismen, Qaballah og først og fremst: "Egyptisismen".

Det handler ikke om noe høygaffel/hekse-brenning emnet, så ro deg heller litt ned. Jeg mener bare at Illuminati ser ut til å være veldig opptatte av Magi, og for å lære noe om Magi, bør/kan man søke gjennom de 3 nevnte trosretningene, som alle har gode etablerte Magi-retninger.

Hvorfor skal man ikke nevne Satanisme til vanlige folk? Med "vanlige folk", tenker jeg ikke fanatiske (og idiotiske) kristne, men ikke-paranoide folk, som er åpne for å høre at verden er full av magikere. Om man forstår litt av satanismen, forstår man gjerne litt av essensen til Magi og - det er ihvertfall mitt inntrykk.

Lenke til kommentar
Poenget mitt er at pentagrammet er et universelt symbol brukt overalt. Pentagrammet i seg selv er like mye et symbol på kristendom som på satanisme. Om du påstår at Illuminati har mye til felles med kaballah så sier jeg "javel". Men om du sier at Illuminati har mye til felles med satanisme, da må jeg spør "hvorfor det?".

 

For at vanlige folk skal forstå (og ikke misforstå), er det best å utelukke satanisme når man snakker om Skull and Bones, Bohemian Grove eller Illuminati!

 

 

Da er poenget ditt feil. For pentagrammet er ikke noe kristnet symbol, og har aldri vært det heller.

Forøvrig så er disse folkene som finner opp disse fantasifulle tingene om kristendom ikke kristne selv, for om de hadde vært det så ville de vite at pentagram ikke er noe kristent symbol.

 

Kaballah er en del av selve grunnlaget for det illuminati står for og tror på.

For at vanlige folk skal forstå så er det nettopp viktig å peke på det faktum at det er ren satanisme det dreier seg om, for de som står bak dette sier selv de tilber Lucifer, og Lucifer er satan.

Skull and bones dreier seg om satanisme. Og bohemian grove dreier seg også om satanisme, der de tilber Lucifer og bla. ofrer barn til molech.

Og de virkelig gjør det eller bare symboliserer at de gjør det, vet jeg ikke. Men det er ting som tyder på at de faktisk ofrer mennesker, og da for det meste barn.

 

Å vite at de som står bak NWO er satanister, er viktig fordi det viser spesielt ateister at satan eksisterer, og at satan er denne verdens "gud" og står bak ondskapen i verden.

De smarte blant oss vil da også kunne komme til den konklusjon at hvis det fins en ondskapens ånd(satan) så fins det også en motpol som er kjærlighetens ånd, nemlig Gud.

 

Hvis vi ikke påpekte at det er satanisme det dreier seg om, så kunne jo folk også misforstå og tro at NWO betyr noe positivt, slik at de støtter dette prosjektet, og dermed blir medskyldige.

Lenke til kommentar
Å vite at de som står bak NWO er satanister, er viktig fordi det viser spesielt ateister at satan eksisterer, og at satan er denne verdens "gud" og står bak ondskapen i verden.

De smarte blant oss vil da også kunne komme til den konklusjon at hvis det fins en ondskapens ånd(satan) så fins det også en motpol som er kjærlighetens ånd, nemlig Gud.

Tull og tøys.

 

Ganske utrolig at "de smarte" kan få seg til å tro at et slikt resonnement er logisk.

Lenke til kommentar
Da er poenget ditt feil. For pentagrammet er ikke noe kristnet symbol, og har aldri vært det heller.

Forøvrig så er disse folkene som finner opp disse fantasifulle tingene om kristendom ikke kristne selv, for om de hadde vært det så ville de vite at pentagram ikke er noe kristent symbol.

 

Kaballah er en del av selve grunnlaget for det illuminati står for og tror på.

For at vanlige folk skal forstå så er det nettopp viktig å peke på det faktum at det er ren satanisme det dreier seg om, for de som står bak dette sier selv de tilber Lucifer, og Lucifer er satan.

Skull and bones dreier seg om satanisme. Og bohemian grove dreier seg også om satanisme, der de tilber Lucifer og bla. ofrer barn til molech.

Og de virkelig gjør det eller bare symboliserer at de gjør det, vet jeg ikke. Men det er ting som tyder på at de faktisk ofrer mennesker, og da for det meste barn.

 

Å vite at de som står bak NWO er satanister, er viktig fordi det viser spesielt ateister at satan eksisterer, og at satan er denne verdens "gud" og står bak ondskapen i verden.

De smarte blant oss vil da også kunne komme til den konklusjon at hvis det fins en ondskapens ånd(satan) så fins det også en motpol som er kjærlighetens ånd, nemlig Gud.

 

Hvis vi ikke påpekte at det er satanisme det dreier seg om, så kunne jo folk også misforstå og tro at NWO betyr noe positivt, slik at de støtter dette prosjektet, og dermed blir medskyldige.

Jeg gidder ikke diskutere med deg balty. Jeg har vist at pentagrammet er et kristent symbol, så kanskje er det du som tilber satan i det skjulte? At Skull and Bones, Bohemian Grove og Illuminati ikke gjør det er helt sikkert. Bohemian Grove har jo en skytsengel! Hva slags satanister har skytsengel? Det du snakker om er langt fra satanisme. Det virker som du snakker om teletubbysatanisme eller noe i den duren. Nok er nok!

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Pentagram#Christianity

http://symboldictionary.net/?p=1893

 

Nå har jeg gjort det uttrykkelig klart at pentagrammet er et kristent symbol for alle og enhver! Pentagrammet = Jesus sine fem sår.

 

Å påstå at de som står bak NWO er satanister er kun et virkemiddel for kristne, til å lure lettlurte folk til å tro på jødeliket. Hadde du visst noe som helst om satanister, ja da ville du visst at de hater Illuminati!

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Å vite at de som står bak NWO er satanister, er viktig fordi det viser spesielt ateister at satan eksisterer, og at satan er denne verdens "gud" og står bak ondskapen i verden.

De smarte blant oss vil da også kunne komme til den konklusjon at hvis det fins en ondskapens ånd(satan) så fins det også en motpol som er kjærlighetens ånd, nemlig Gud.

Tull og tøys.

 

Ganske utrolig at "de smarte" kan få seg til å tro at et slikt resonnement er logisk.

 

At du ikke forstår det, beviser jo at du er så absolutt ikke en av de smarte som jeg nevnte her.

Lenke til kommentar
Fundamentalt kristne som påstår at det er satanister som styrer verden... en god unnskyldning for at verden er "så grusom...". De må jo skjule at deres Gud har skapt elendigheten... :p

Hva er da enklere enn å gi hovedfienden skylden for problemene..

 

Vel, det er jo mennesker som deg som frivillig har valgt ondskapens vei. Noen har riktignok blitt forført, og har valgt denne veien uten å vite at satan eksisterer fordi de er ignorante ateister, og seg selv nok i beste Peer Gynt-tradisjon.

Derfor er det satan som er denne verdens"gud"fordi det er dette menneskene selv har valgt.

 

Gud har altså skapt oss med en fri vilje, og har valgt å la oss følge vår frie vilje inntil enden, og den enden er nå snart der i form av NWO, og gale satanistiske ledere, samt gale såkalte "forskere"

 

Gud kan ikke holdes ansvarlig for hva vi velger å gjøre, vi har fri vilje til å velge selv, og må da også selvfølgelig ta konsekvensen av våre bevisste valg.

 

At du stikker hodet i sanden for å unngå å se hva som kommer, vil ikke hjelpe deg. For det jeg har beskrevet i denne tråden vil komme uansett.

NWO er her allerede, vi har bare ikke merket så mye til det i Norge ennå.

Lenke til kommentar

Sier bare 1 ting: Svineinfluensa vaksninen. <---

--> Er noe som sier meg at det _kan_ være en måte å ''utrydde'' de svakeste(og andre som evt. vil ta den). Noen gode poenger for et åpent sinn:

 

1. Det er de svakeste som er i 'faresonen' som prioriteres først.

2. De vil gjærne at du skal vaksinere deg igjen snart.

3. Flere forskere nekter å si noe positivt om denne vaksinen, siden det ikke er forsket nok på den.

4. Flere forskere nekter å ta den.

(skal prøve finne kilde til nr 3 og 4)

 

Om så dette er en måte å "utrydde de svakeste m/fler" så er det jo en ganske slu og utspekulert metode.

 

Det finnes også et annet svar på dette med vaksnineringen: Det _kan_ være et ekspriment?

 

MERK: Jeg sier ikke at jeg tror på det her, jeg bare poster det siden det er snakk om konspirasjonsteorier her og tror det kan bli en bra diskusjon med mange meninger.

Endret av Madebyme
Lenke til kommentar

Er noe som sier meg at tinfoilfolket prøver å villede flest mulig ved å mistenkeliggjøre vaksinen.

 

1) Det er kun skrullinger som påstår at noen med viten og vilje har startet hysteriet med svineinfluensa og mener at vaksinen er en del av et plot.

2) Det er ingen forskere som mener at faren for at svineinfluensaen utvikler seg ikke er reell.

 

Skal prøve å finne kilder...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...