Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Som tidlegare sagt så lenge det ikkje er kjeldene sjølv som legger det ut og verifiserer at det er dei som har lagt det ut så ja då kan den ha truverdigheit.

 

Ein tale frå ein amerikansk president vil også ligge på tv-stasjonens nett-tv, altså eg går ikkje til sekundære kjelder når eg kan gå til primærkjelda.

heile problemet med youtube er at ingen er ansvarlig for videoene, verken innhold, truverdigheit eller sannheitsverdi.

Truverdigheit = Publiserer står inne for den.

Sannheitsverdi= Kjelda er sporbar og kan dokumenteres.

 

 

 

Video som informasjonskanal er ein subjektiv informasjonskanal. Generelt sett er ein editert video ein villedane informasjon, men ofte kan den kallast direkte falsum.

 

Om ein Gordon Brown-tale er 16.34sekunder på tv-stasjonen som den blei sendt på men på youtyube er den 19.34 eller 12.38, og stopper og starter med dei same frames.

Kva mangler eller kva er lagt til?

Så blir putseleg talen på youtube useriøs og ikkje truverdig rett og slett fordi det er åpenbart at nokon har redigert.

 

Om å vere generelt kritisk til kjelder og spesielt kjelder utan referanser er lite smart for det vere opp til andre å vurdere.

Sjølv føler eg at det er det rette og eit smart valg å kunne vurdere argumenter ut frå logikk, sporbarheit av kjelder og referanser til kjelder.

 

Eg les gjerne igjennom om du lager eit resyme av youtube-video.

Då det er sporbart og kjelda står inne for dei meininger og ytringer som kjem fram (deg baltazar94)

 

Vel, du kan tro hva du vil, men jeg mener nå uansett det er bent frem tåpent å være så mistenksom overfor sine medmennesker at man går rundt og tror at noen bruker penger og ressurser på å lage en videofilm som dette, og de jeg har lagt ut tidligere, bare for å lure deg og andre til å tro på noe som ikke er sant.

 

Tror du alle tv filmer samt nyhetene på tv også er forfalsket på denne måten ??

 

Men det er uansett ikke viktig for meg hva du tror. Jeg leverer informasjonen, så får folk tro hva de vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men jeg mener nå uansett det er bent frem tåpent å være så mistenksom overfor sine medmennesker at man går rundt og tror at noen bruker penger og ressurser på å lage en videofilm som dette, og de jeg har lagt ut tidligere, bare for å lure deg og andre til å tro på noe som ikke er sant.

Er ikkje akkurat dette NWO blir beskyldt for å drive på med og sosialistene driver på med sensur heile tida, no får du bestemme deg, er det sant kva som kjem fram i desse videoene eller ikkje.

 

Dette gir denne logiske slutningen:

NWO eksisterer ikkje og kva du presentere i videoene er vrangforstillinger frå mentalt sjuke personer.

 

Beviset er då at du meiner ingen forfalsker eller produserer løgn. Altså kan ikkje myndigheitene heller produsere løgn. og sidan videoene ikkje er bevist løgn så må det vere vrangforestillinger av mentalt sjuke personer. For det er sant og logisk for desse.

 

 

Tror du alle tv filmer samt nyhetene på tv også er forfalsket på denne måten ??

Viss du ikkje vil til å forstå forskjellen mellom primær og sekundær, tertiær-kjelde så forstår eg at du kanskje melder deg opp til ex.phil og tar vidare diskusjon derifrå.

Lenke til kommentar
NWO eksisterer ikkje og kva du presentere i videoene er vrangforstillinger frå mentalt sjuke personer.

 

Vel, nå vet jeg i det minste hva du mener ang NWO, og også hva du mener om meg. Så jeg går ut fra at denne diskusjonen er over.

Men du vil uansett snart oppdage at NWO er virkelig, og ikke noen "konspirasjonsteori" virkelig

Lenke til kommentar

Nei eg har ikkje sagt noko om NWO, eg berre brkte logikk frå ditt siste innlegg.

 

 

DU sa at ingen hadde interesse av å komme med løgner på youtube, aka alt det er sant.

Om sosialistenes fordekning av all info i media ........ som teoriene rundt NWO hevder så kjem me i eit logisk dilemma.

1: Alt på youtube er sant for ingen driver på med løgn.

2: NWO teoriene meiner at sosialistene lyg.

 

Her er enkel logikk

Youtube = sannheit så kan ikkje NWO vere sannheit

NWO = sannheit, Youtube kan ikkje vere sannheit så det blir hevda at den andre parten lyger.

 

Så no får du bestemme deg, er youtube sannheiten eller er NWO.

 

Baltazar94 har gjennom sitt utspel sitat:

men jeg mener nå uansett det er bent frem tåpent å være så mistenksom overfor sine medmennesker at man går rundt og tror at noen bruker penger og ressurser på å lage en videofilm som dette, og de jeg har lagt ut tidligere, bare for å lure deg og andre til å tro på noe som ikke er sant.

 

konklusjon av dette:

Baltazar94 meiner at youtube er sann då det er "bent frem tåpeleg å være mistenksom overfor sine medmennesker........ ".

 

Sidan då videoene hevder at den andre parten driv med lureri så må det vere noko gale.

Einaste forklaringa til at begge kan vere sanne er at personene rundt NWO-teoriene har ei anna virkelegheitsoppfatning ( det som normalt blir kalla mental sjukdom), dermed er det sannheit for dei men for resten av oss er det ikkje.

 

 

Så baltazar skal du bestemme deg er NWO virkeleg, og youtube løgn eller er det motsatt? Du forfekter iallefall det motsatte. Så kvifor du meiner at du står i NWO-leiren blir ganske rart for meg.

Lenke til kommentar

Her er litt bakgrunnstoff som viser hvilke folk som står bak nwo, Spesielt for dem som tror at nwo er noe bra, og som bør ønsker velkommen.

 

Se filmen hos Youtube

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Vet ikke om disse videoene er postet før, men her er hva som har fått meg til å være 99% sikker på at teoriene om at USA er bygd opp av satanister som er ute etter total makt over hele jorden!

 

 

 

Se filmen hos Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=m89SB59DT34

 

 

Se filmen hos Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=PBKDZhu-EZw

 

 

Se filmen hos Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=sJi2HaJf1VI

 

 

Se filmen hos Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=SW43Mig1LYE

 

 

Se filmen hos Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=qJT7weTXN5E

 

 

Se filmen hos Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=rsCUR3NeEIw

 

 

Se filmen hos Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=d86mLnHeKcM

 

 

Se filmen hos Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=CFOmJ0r7PLc

 

 

Se filmen hos Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=6yBgYQT2u7U

 

 

Se filmen hos Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=q5KpAVWPJQs

 

 

Se filmen hos Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=NTMLXsu0zZY

 

 

Se filmen hos Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=UpkBwkbNlkM

 

 

Se filmen hos Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=SjJa2Kljb4A

 

 

Se filmen hos Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=fIYa70a_8Yk

 

 

Se filmen hos Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=hGZegocdYUQ

 

USA er ikke bygd opp av disse satanistene. Men det er de som har kuppet makten i USA. og uenigheten mellom republikanere og demokrater er bare et spill for galleriet.

Men at disse satanistene har makten, og at målet er verdensherredømme, er riktig.

 

Uenigheten mellom sosialistene og de borgerlige i Norge er forøvrig en del av det samme spillet, for norske politikere er også med på dette. Det giftige nettverket til disse satanistene strekker seg over hele verden, det er ikke bare i USA.

Lenke til kommentar

Satanistdelene ser ut til å være et verk av de fundamentalt kristne... finnes fundamentalister blant de kristne også på samme måte som det er fundamentalister blant muslimene også.

Så har vi UFO greiene... fantasien er det ikke noe i vei med.

Kristendommen har blitt desperat etterhvert som den har mistet mye av sin makt..

Lenke til kommentar
NWO løser vertfall de fleste av mine problemer. Velkommen skal en ny verdensorden være.

Javell ja...

I tillegg sier du:

"... the resultant ideal sustainable population is hence

more than 500 million but less than one billion."

- Club of Rome,

Goals for Mankind

 

"A total population of 250-300 million people,

a 95% decline from present levels, would be ideal."

- Ted Turner,

founder of CNN and major UN donor

 

Støtter dette selv. Gir aktivt penger til organisasjoner som driver lobbyisme for å redusere verdens befolkning. Det er det mest miljøvennlige man kan gjøre.

 

quaterionenadler_david_de_negker.jpg

Samtidig som du veiver med logoen til Holy Roman Empire på avataren din.

 

 

436px-RosecrossPlexi.jpg

...Og blaffrer med rosenkorsordenes "Gylne rosenkors" inne på profilsiden din.

 

Enten så er du et forumtroll, ellers så undervurderer du mnmnt.

Dette blir for dumt.

 

iw-st-n-ra-n-msH og men-kheper-mottafokkra :evil:

Endret av analkløe
Lenke til kommentar
Vi har løve i våpenskjoldet. Betyr det at vi er med på en eller annen skummel afrikansk konspirasjon? :D

Skal me skjå..

La oss starte her, Norsk Wikipedia: http://no.wikipedia.org/wiki/Norges_riksv%...pen#Opprinnelse

Her står det bl.a:

Løven er et mye brukt kongesymbol med opprinnelse i Midt-Østen og er omtalt flere steder i Bibelen.

Hvilke bibel-refr igjen?

http://bibletools.org/index.cfm/fuseaction.../eVerseID/30474

5:8 Be sober, be vigilant; because your adversary the devil, as a roaring lion, walketh about, seeking whom he may devour

 

Riktig. Altså, man konstruerer et motiv, man drar fakta helt ut av sammenheng, man velger hva man vil tro på, og ignorerer all rasjonalitet - og vips, så har man sannheten.

Dette er en strategi man bygger opp senere, etter man er overbevist, for å slippe bondeknøler som deg i å slite en ut.

Bl.a ser man at ADL bruker denne "strategien": http://www.youtube.com/watch?v=wiCJAU0YFDY#t=75

Det er ikke nødvendigvis alltid noe galt med den, spesielt i små doser. De fleste av oss som driver å gjør research på alt dette, har mere enn nok med å finne bevis osv for oss selv, om vi ikke skal være ansvarlige for å overbevise dere óg.

En ting er folk med åpne sinn, men folk som spøker og ler, og synes at dette er veldig morsomt - normal menneskelig natur gjør at man blir utslitt av sånt, og man ender opp med å ikke gidde.

Det er ikke sant at all verdens "konspirasjons-teoretikere" drar fakta laangt ut av sammenheng osv, heller ikke at dette var "approachen" for å skaffe seg informasjonen in the first place. Heller må man faktisk dra faktaene ut av sammenheng for å ikke se konspirasjonen, det dere gjør på dagligdags basis. Dere antar hver eneste dag, at vår menneskelig verdi ligger i tilfeldigheter. Vi ble tilfeldigvis født, vi vil tilfeldigvis dø, helt uten verdi. Dere baserer dere på at samfunnet MÅ ha blitt skapt naturlig, SELV uten å ha sjekket opp faktaene. Har du faktisk sett på faktaene? Hvem som grunnla USA? Hvem som lagde det Amerikanske flagg? At han var 33grads frimurer? Finn en Amerikansk arkitekt som har bygd en stor/kjent bygning i USA, som IKKE er frimurer. Det er leksa di til neste gang.. For før du finner denne ene arkitekten, så bør du ha funnet 100 frimurere først.

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar
Det finnes ingen satanister som har innflytelse eller makt til å forandre samfunn noe sted i verden. Da ville situasjonen vært helt annerledes.

 

Dersom satanistene fikk bestemme, hadde alle illuminati blitt henrettet.

Illuminati er satanister, sir.

edit: dog, høyere grad satanister, og flyr ikke rundt naken og ofrer gjeiter.

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar
Illuminati er satanister, sir.

Hehe, det er de så sannelig ikke. Illuminati og satanister er erkefiender. Bare fordi illuminati er jævlige, betyr ikke det at de er satanister. Satanister HATER illuminati.

Det er ihvertfall ikke langt ifra.

Hva vi du ellers kalle de? Hvis du absolutt mener de er reptiler, går jeg gjerne for det :thumbup: , men de er absolutt ikke av andre menneskelige ideologier (nazisme, kristne, muslimer, ..)

Lenke til kommentar

Å kalle dem satanister blir hvertfall latterlig. Man kan ikke si at "hei, her har vi en mystisk gruppe som har mye makt og som gjør mange skumle greier - vi kaller dem... SATANISTER!". FEIL. Satanister er allerede brukt. Det er så dumt som om... som om... la oss si jeg skulle kalle scientologyfolka noe. Nå er det plutselig en mengde scientologymennesker rundt omkring i samfunnet... jeg kaller dem muslimer! Disse muslim-scientology folka er skumle, de vil ta over verden. Media er betalt av muslim-scientologyfolka, media prøver å skjule de hemmelige planene til muslim-scientology... FEIL. Du kan ikke bare blande inn et random skummelt ord og kreve at det skal passe til DIN tolkning!

 

Dersom satanister fikk bestemme, skulle illuminati samles sammen og skytes. Satanister hater illuminati!

 

Illuminati er like langt ifra satanister som åsatro er fra islam.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Å kalle dem satanister blir hvertfall latterlig. Man kan ikke si at "hei, her har vi en mystisk gruppe som har mye makt og som gjør mange skumle greier - vi kaller dem... SATANISTER!". FEIL. Satanister er allerede brukt. Det er så dumt som om... som om... la oss si jeg skulle kalle scientologyfolka noe. Nå er det plutselig en mengde scientologymennesker rundt omkring i samfunnet... jeg kaller dem muslimer! Disse muslim-scientology folka er skumle, de vil ta over verden. Media er betalt av muslim-scientologyfolka, media prøver å skjule de hemmelige planene til muslim-scientology... FEIL. Du kan ikke bare blande inn et random skummelt ord og kreve at det skal passe til DIN tolkning!

 

Dersom satanister fikk bestemme, skulle illuminati samles sammen og skytes. Satanister hater illuminati!

 

Illuminati er like langt ifra satanister som åsatro er fra islam.

Øhhh...? Det er ikke en tilfeldig skyldebukk-tittel i mitt tilfelle. Satanisme er det nærmeste du kommer deres ideologi, for symbolikken de bruker er en blanding av Satanisme, Qaballah og Ancient-Egyptisisme. Ancient-Egyptisisme er det egentlige nærmeste du kommer, men siden jeg ihvertfall ikke kjenner til et appropriate word for hva en slik trosretning skal bi kalt (og ender opp med å kalle det Egyptisisme), så fungerer Satanisme best, siden endel av Satanismen er inblandet.

"Satanisme" er kanskje det dårligste beskrevet, så kommer "Templerisk", eller trosretning til tempelridderene/frimureriet, også Egyptisisme, som er det absolutt nærmeste jeg har kommet til en passende trosretning.

 

Hvordan hater Satanistene Illuminati? Og hvilke satanister snakker du om? Jeg tror forresten du har rett når vi snakker om Satanisme i en "idealistisk" forstand, og ikke "self-worship" - men det finnes også den type Satanisme: complete self-worship, og det er den jeg refererer til.

Lenke til kommentar
Øhhh...? Det er ikke en tilfeldig skyldebukk-tittel i mitt tilfelle. Satanisme er det nærmeste du kommer deres ideologi, for symbolikken de bruker er en blanding av Satanisme, Qaballah og Ancient-Egyptisisme. Ancient-Egyptisisme er det egentlige nærmeste du kommer, men siden jeg ihvertfall ikke kjenner til et appropriate word for hva en slik trosretning skal bi kalt (og ender opp med å kalle det Egyptisisme), så fungerer Satanisme best, siden endel av Satanismen er inblandet.

"Satanisme" er kanskje det dårligste beskrevet, så kommer "Templerisk", eller trosretning til tempelridderene/frimureriet, også Egyptisisme, som er det absolutt nærmeste jeg har kommet til en passende trosretning.

 

Hvordan hater Satanistene Illuminati? Og hvilke satanister snakker du om? Jeg tror forresten du har rett når vi snakker om Satanisme i en "idealistisk" forstand, og ikke "self-worship" - men det finnes også den type Satanisme: complete self-worship, og det er den jeg refererer til.

Ahahahah, blanding av satanisme og qaballah? Det blir som å si at det er en blanding av kommunisme og nazisme. En planding av plus og minus, en blanding av is og ild. En blanding av hvit og svart. Satanisme passer så jævli dårlig, og hvorfor? Fordi det allerede er tatt! Du kan ikke beskrive noe nytt med et ord som allerede er knyttet til noe gammelt!

 

På hvilken måte er satanismen innblandet? Hvilken symbolikk er det de bruker som er typisk for satanismen?

 

Satanistene hater illuminati av mange ulike årsaker. Hvilke satanister jeg snakker om? Hvilke satanister snakker du om? Teletubbysatanistene?

Lenke til kommentar
På hvilken måte er satanismen innblandet? Hvilken symbolikk er det de bruker som er typisk for satanismen?

Pentagrammet bl.a.

 

Satanistene hater illuminati av mange ulike årsaker. Hvilke satanister jeg snakker om? Hvilke satanister snakker du om? Teletubbysatanistene?

La meg sitere Wikipedia her, mister all-vitende når det kommer til satanisme, tydeligvis.

Satanisme er et begrep med flere forskjellige betydninger, som oppstod under middelalderen. Satanisme er enten en religiøs, semi-religiøs og/eller en filosofisk bevegelse, der følgerene anerkjenner Satan som en arketyp, en fysisk skapning, prekosmisk kraft eller et aspekt ved menneskets natur.
Religiøs satanisme eller teistisk satanisme er en form for djeveldyrking, hvor satanistene tilber Satan/Djevelen som en fysisk skapning og/eller kraft. Tilhengere av denne religionen er derfor ikke ateister, slik som filosofiske satanister. Sataniske ritualer med ofring, blodspilling og gruppesex er vanlige momenter i denne formen for satanisme. Mye er basert på teorier og myter, skrekkhistorier, filmer og bøker.

Gruppe-sex, "ofringer" og satanistiske ritualer, er bl.a det du finner i Bohemian Grove og Skull & Bones.

 

Filosofisk satanisme, også kjent som LaVeyensk satanisme er stort sett ansett å ha blitt grunnlagt av Anton Szandor LaVey med hans stiftelse av Church of Satan i 1966. Denne typen satanisme er den eneste som er akseptert som en ekte og seriøs tro. (...)

 

Filosofisk satanisme er i stor grad en egoistisk livsstil. Filosofiske satanister ser på en selv som det subjektive senter i universet, og de høyest strebende og ærbare er de som søker opphøyelse og forberedelse på den individuelle satanist framfor andre. Istedet for kirkelige lover, naturlige grunnregler, underkastelse for en guddom eller en samling av moralske lover, fokuserer satanismen generelt på jeg-ets åndelige fremgang uten å trenge veiledning fra ytre og høyere grunnregler. Av denne grunnen unngår mange satanister i samtiden tradisjonelle religiøse overbevisninger, holdninger og tilbedelse, til fordel for mere egoistiske, selvsentrerte verdenssyn, naturlige lover, den sterkestes rett og skikker som materialisme, individualisme og «magi».

 

Vil også legge til :p

Man skal vise kjærlighet for sine kjære og respektere de som fortjener respekt. Men hvis noen gjør deg eller noen av dine noe vondt skal man straffe dem. Et kjent sitat fra den Sataniske Bibelen er «Hate your enemies with your whole heart, and if a man smite you on one cheek, SMASH him on the other!; Smite him hip and thigh, for self-preservation is the highest law!».
Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...