Gå til innhold

Aprilutfordring 2009 - J@cob - Verden rundt meg, hovedsaklig godset.


Anbefalte innlegg

Dag 26 - Retrospektiv.

 

Neimen, hva faen er det mine fire øyne ser? Hva er det som kommer seilende inn, fra venstre side? Superman? Fly? Fugl? Nei. Det er det ikke. Det er en utfordring!

 

Noen som klarer å resonere, gjette eller kontemplere seg frem til hvem det er som er hugget ut i tre? Er det noen kjente her, et sted? Hmm.

post-76720-1240855661_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som klarer å resonere, gjette eller kontemplere seg frem til hvem det er som er hugget ut i tre? Er det noen kjente her, et sted? Hmm.

Skjeggfrisyren til Ibsen, men så han så tverr ut da?

Er vel furten over å ha en naken dame så nær, men allikevel utenfor rekkevidde ...

 

Morsom detalj med det spindelvevet.

Jeg la også merke til det. De har nok stått der og tittet på hverandre en stund de.

 

Tom

Lenke til kommentar

Dag 28 - Innestengt.

 

Jeg er ikke en person som lider av klaustrofobi. I hvert fall ikke fysisk. Den psykiske derimot, er noe annet. Gi meg et trangt rom anyday, og jeg kommer til å kozemoze meg glugg i hel, men en psykisk bås? Fyttifaen heller. Tenk så slitsomt det må være. Gå rundt og tenke: "Kan jeg si det? Nei, faen, hva vil hun tenke? Han tenke? De tenke? Kan jeg gå med denne buksen, faenfitte, den vil de aldri akseptere".

 

Nå må jeg slutte å skrive. Travel dag. Mye å gjøre.

post-76720-1241089453_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det siste og avsluttende bildet ble tattt igår (altså siste april) rundt sekstiden, og vil bli lagt ut senere idag når jeg

1) har kameraet forranmeg

2) Er edru

 

Skulle egentelig legge det ut idag (igår), men internettet på skolen konket.

 

Jess. Må slutte å poste på fylla. Virker jo som om jeg er rene alkoholikeren. Kameraet ligger på skolen, men jeg skal prøve å få tak i det i løpet av dagen. Håper det ikke bryter reglene, siden det ble tatt siste april.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Dag 30 - I </3 U.

 

Jess. Da var det siste dagen. Avslutningen. Oppsumeringen. Resoneringen og klarhetens øyeblikk? Tja.

 

Hva skal jeg si om bildet? Det er hjerte, som dere kan se. Heldigvis ikke et auntentisk menneskehjerte, men et hjortehjerte. Skremmende hvor like de er, eller hva? En gang så banket og slo det inni kroppen til en stor, majestetisk hjort, og nå? Hva er det nå? Maltraktert? Tja. Nei. Det vil jeg ikke si, men det hele kommer jo ann på øyet som ser.

 

Men over til noe helt annet. Hva symboliserer bildet? Det er vel noe alle kan se. Noe alle kan identifisere seg med. Hvem har ikke tenkt tanken: "Forpulte eksen", eller sittet igjen med følelsen av at han, eller henne, rett og slett bare dro hele hjertet ut av deg og naglet det fast med en kald, rusen og sløv kniv? Jeg vil tro, og antar, at bare de færreste, og uheldigste, ikke har opplevd dette.

 

En eller annen idiot sa en gang at: "What doesen't kill you, only makes you stronger", det er bullshit, svada og pisspreik fra en ende til en annen, men alikevel. Jeg vil tro at slike hendelser, hjerteskjærende og deprimerende som de er, er en vital del av det å være et menneske. At det faktisk er en av de få tingene som faktisk gjør oss sterkere. Åpner øynene våre og lar oss se ting fra et litt annet perspektiv, på en litt annen måte. Eller med andre ord: Gir oss mer livserfaring.

 

Det skjedde i hvert fall i mitt tilfelle. Hva med deg?

post-76720-1241200527_thumb.jpg

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Anew, det skulle jeg ønske og, men nedfryst hjerteblod blir visst ganske brunt : (

 

Forøvrig er "See You Dead", av Helmet ganske finurlig òg

 

Du finner den på Spotify og youtube, aner ikke hvordan man linker sanger :p

 

 

 

 

I'd like to see you

In two pieces

You won't be walking

Barely breathing

I'd like to see you

At my door

We're together

Like before

 

I could miss you more right now

or I could slit your throat

Sometimes I get so down

You're not around and...

I'd rather see you dead

 

See you dead

 

Tonight you're sleeping

By his side

I tried to see you

But you let him decide

I'm a threat now

Are you scared

It's just murder

least you know I care

 

I could miss you more right now

or I could slit your throat

Sometimes I get so down

You're not around and...

I'd rather see you dead

Sometimes I get lonely

And all I need is...

Just to see you dead

 

see you dead

see you dead

see you dead

dead

see you

see you

see you dead

dead dead dead dead dead dead deeeeeaaaad

 

Sometimes I get so down

You're not around and...

I'd rather see you dead

 

Sometimes I get lonely

And all I need is...

Just to see you dead

 

Sometimes I get so down

You're not around and...

I'd rather see you dead

 

see you dead

dead

see you dead

dead

see you dead

 

 

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Takk for fin aprilfest, med morsomme bilder og nesten enda bedre historier.. :)

Glory hole - likte at planken ikke helt er i fokus, for man prøver jo å se hva som er gjennom hullet! :D

I</3 U var nesten litt ekkel.. ;)

 

Ellers er tidenes beste ex-låt I Want You av og med Elvis*).

Beste kjip ex-låt er

av Cake**) - hele albumet "Nugget" handler om kjip eks. Anbefales!

..Og det gjøres herved bildene i denne tråden også - anbefales, altså! :)

 

 

*) Den riktige Elvis, altså.

**) Denne er bedre - den offisielle videoen er el crapola.

Lenke til kommentar

Nugget er virkelig en liten gullklump, herregud, aner ikke hvor mange ganger jeg har hørt på det albumet. Eneste gode versjonen av "I Will Survive", har de òg.

 

Uansett. Tusen takk, Trond. Jeg tilatter meg å si i: I like måde. Tråden din har brakt meg mye visuell glede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...