Gå til innhold

Aprilfest 2009 - IceFox - Makro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens (eh, gårsdagens) har ganske passe doser dybdeskarphet. Du får med en god del av de små knoppene før det glir over i duse fargefelter. Komposisjonen er det som vanlig ikke noe å si på. På "Gress" var det, selv om DOF er svært liten, heller ikke noe poeng å gjøre dybdeskarpheten større enn den er.

Lenke til kommentar

7. april - Gåseunger

 

Jakten på nye ting i naturen fortsetter. Dessverre er dagens bilde ikke direkte makro, men det er da noe i den duren. Men fortsatt venter jeg i spenning på at noe mer spennende skal dukke opp. I morgen tar jeg turen nedover mot sørlandet, for å tilbringe resten av påsken på hytta i Risør. Kanskje det dukker opp noe mer spennende motiver der. :)

 

Jeg så noen fluer i dag da. Så jeg kan trøste dere med at det ikke er lenge til det blir fluefever her på bruket igjen. :tease:

 

Men nok prat. Her er dagens fangst!

 

(jeg savner litt kommentarer i tråden btw... :roll: )

post-108702-1239133350_thumb.jpg

Lenke til kommentar

8. april - Skjell

 

I dag bar det av gårde til hytta i Risør. Siden vi ikke ankom før sent, ble det ingen bilder ute i naturen, og jeg måtte finne på noe kult inne. Jeg fant en bolle med noen skjell og noe småstein, og tenkte at det kunne bli en kul kombinasjon.

 

Håper dagens bilde gir litt sommerstemning. :)

post-108702-1239222660_thumb.jpg

Lenke til kommentar

9. april - The Fly

 

Åååh, jada! Sesongen er endelig kommet, og jeg er stolt av å presentere årets første fluebilde. Og for den saks skyld, mitt første fluebilde noensinne tatt med D300. :)

 

Gud, jeg var overlykkelig i det jeg så at hestehovene var sprunget ut i dag tidlig. Og en nærmere titt åpenbarte et lite insektparadis der nede. Så nå er det bare å forberede seg på fluefever. :D

 

Enjoy!

post-108702-1239308714_thumb.jpg

Lenke til kommentar

10. april - Another Fly

 

Fly fever, fly feveeeeer! Det er naturligvis ikke annet å forvente enn enda et nytt fluebilde fra sørlandet. Dessverre holder fluene kun til på hestehovene her for tiden, og jeg innser derfor at dagens bilde likner en smule på gårsdagens. Men som dere kanskje ser har jeg vært flink og forminska blenderen litt, for litt mer skarphet. :)

 

Hope you like it!

post-108702-1239394511_thumb.jpg

Endret av IceFox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...