Gå til innhold

Hva var siste spillet du kjøpte? [innlegg uten spill, pris og butikk fjernes]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deus Ex - Maknind Divided Deluxe Edition

Forhåndsbestilte egentlig fra Square Enix i fjor (EUR 79,98) mener jeg, men var godt over 100,- billigere på steam.

613,-

Skrevet (endret)

Takker! Men det er for sent for refund, kjøpet ble gjort i går...

Fikk det ihvertfall billigere enn utgangspunktet :D

Er vel ikke det? Steam sine regler er vel at så lenge du ikke har spilt det i to timer så kan du få refund. Uavhengig om det var 14 dager siden eller for 1 time siden. Er spilletid det er snakk om.

https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=6695-QIKM-7966

Endret av CaZpeR
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Ahaaaaaa! Haha! Misforstod det du skrev :D

Thankyou!

Np. Husk at du må lage bruker på Greenmangaming for å få 25%. Er du ikke logget inn så står det 10% :-p De har en greie hvor de som har konto og logger inn får de beste tilbudene :-p Nøkkelen får du dagen før eller på release-dagen. Erfaringene mine er at man får de et par dager før release. Nok til å rekke pre-load ;-)

Endret av CaZpeR
  • Liker 1
Skrevet

Trodde spill som ikke er kjøpt direkte fra steambutikken ikke kunne refunderes. Eller tar jeg feil?

Tror ikke du tar feil der nei. Var fra steam butikken i dette tilfellet.

Skrevet

Moderatormelding

Prøv å hold dere til trådens regler, alle innlegg skal inneholde spill, pris og butikk. Eventuelle diskusjoner rundt spill eller butikk hører ikke hjemme i tråden og kan heller eventuelt taes over PM  

Mitt siste spillkjøp var No Man's Sky til PC for 499,- fra steam. 

Skrevet

Uncharted 4, Metal Gear Solid 5 og Far Cry 4, alle til PS4. Kjøpt på Saturn i Tyskland, sammen. Ikke sikker på pris, men tror henholdsvis 69€, €39 og €29. Det var noen uker etter Uncharted 4 ble sluppet.

Rundet Uncharted 4 først, for deretter å spille MGS5, som jeg enda egentlig ikke er ferdig med. Far Cry 4 har jeg ikke spilt enda.

Savner Play.com :hm:

Skrevet

Kjøpte akkurat standardutgaven av World of Warcraft: Legion på cdkeys.com for 266.59,- kr.

Er i utgangspunktet veldig, veldig skeptisk til sider jeg ikke kjenner, men leste litt rundt på nettet, betalte med Paypal og tok en leap of faith.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...