Gå til innhold

Fallout 3 er fjorårets beste spill


Anbefalte innlegg

Enig med siste post her, i all hovedsak. Ett av hovedproblemene er uansett det at mainstoryen er helt elendig dårlig. De burde ha gjort noe mer ut av det.

 

Ja. Den er litt kort, men viktigst av alt - slutten er elendig.

 

Likte hele greia med å finne pappa, (Liam Neeson :D ) men det der med rent vann var bare kjedelig.

 

Hadde det kanskje passa å slenge inni en spoiler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fortjent GOTY!

 

Spillet er knallbra og det eneste som fikk meg til å stoppe spillet var at XP stopper når LVL stopper. Den burde fortsatt slik at man fikk erfaring mens man fortsatte å spille.

 

Så nå venter jeg på lvl expansion patchen i april før jeg gidder å ta i det igjen. Jeg var ikke halveis i orginalen når jeg kom til LVL20, dog en del timer med freeroaming.

 

Slutten på spillet har liten betydning, patcher og utvidelser gjør slutten ubetydelig.

 

EDIT:

Dette er det eneste spillet som har klart å engasjere meg i over 80 timer på flere år nå.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det ligner på Oblivion i menyene og alt slikt, og måten du levler på (at når du kommer opp i level, kan du velge attributes å bruke noen poeng på), så med en gang ser det jo ut som Oblivion with guns...

 

Men etter litt kjapt, forsto jeg at det ikke var så utrolig likt allikevel...

Lenke til kommentar
Jeg er forresten ufattelig lei av folk som kaller Fallout for "Oblivion with Guns". Det er en latterlig uttalelse, og bare folk som ikke har spilt det i lengre tid, kan si det. Eller, folk som ikke liker sjangeren, så klart. Men da er jo alt tapt :p

 

Jeg har spilt det i over 30+ timer, og var litt fornøyd. Latterlig hoved historien, og mye grums utover men men. Og for notate sammenlignet jeg det med Oblivion(som var ren elendighet).

Derretter skaffa jeg meg Fallout 1, og ble rent sjokkert over hvor overlegent det var. Så jeg begynte å tenke at Beth sitt forsøk: "Det spille er ikke at Fallout spill". Derretter lånte jeg 2'rn av en kompis og det var på samme nivå som en'ern.

Greier virkelig ikke å starte Fallout 3 nå lengere, mekanismene er for svake og historien hjelper ikke. Du kan heller ikke virkelig være ond heller, ei kan du drepe barn.

Å gå fra Iso til FP er greit, det er jo ikke noe problem. Men å vanne ut historien, fjerne epilogen, gjøre spill mekanismene syll tinne og svake, er derimot noe av anna ull.

Lenke til kommentar
Det ligner på Oblivion i menyene og alt slikt, og måten du levler på (at når du kommer opp i level, kan du velge attributes å bruke noen poeng på), så med en gang ser det jo ut som Oblivion with guns...

 

Men etter litt kjapt, forsto jeg at det ikke var så utrolig likt allikevel...

 

Sånn er det jo i fallout1 og 2 også?(at an bruker poeng på attributes når man går opp en level)

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...