Gå til innhold

Akkuratt fått mitt radeon 8500


Predator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JA. Du har fått 4 nanosekunders minne.

En annen ting er at Club 3d kortene ikke er laget av Ati, men av Club 3d selv.

(Det er ikke printet inn Ati med hvit skrift på baksiden av kortet + at det står "powered by Ati" på klistrelappen på vifta)

 

NB: Dette gjelder sansynligvis bare versjonen med 4ns.

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: maximus på 2002-01-21 11:51 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-21 10:38, ThaJaCkal skrev:

Hmmm... Jeg ahr et 3DClub R8500 Det har 3,6ns minne. Det står ikke nevnt Club3D noen plass på kortet, bare ATI, på viften er det en ATI klisterlapp og det fullgte med en ATI driver CD, eneste som ikke var ATI var innpakkingen.



 

Da er du en av de heldige som har fått et kort som er produsert av Ati.

 

Det virker som Ati har levert ut de siste kortene de hadde fra sin produksjonslinje, for så å overlate produksjonen til tredjeparts leverandører.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-21 10:38, ThaJaCkal skrev:

Hmmm... Jeg ahr et 3DClub R8500 Det har 3,6ns minne. Det står ikke nevnt Club3D noen plass på kortet, bare ATI, på viften er det en ATI klisterlapp og det fullgte med en ATI driver CD, eneste som ikke var ATI var innpakkingen.



Hvor er ditt kort produsert?

På mitt står det made in china og det er retail 275/275, men jeg ser at andre har club 3d kort som står made in taiwan på, en kamerat av meg har et ati rage fury kort og på det står det made in china så kanskje er det de som er lagd i kina som er originale ati kort mens de som er laget i taiwan er laget av club 3d.......

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-21 12:06, maximus skrev:


Det virker som Ati har levert ut de siste kortene de hadde fra sin produksjonslinje, for så å overlate produksjonen til tredjeparts leverandører.


 

Etter det jeg har fått samla inn av opplysninger så ser det ut som om ATI skal slutte å produsere kort og heller gjøre som nvidia, la 3rd party produsenter stå for sluttproduktet. Det burde bety at Club3D, Hercules, Point Of View, Gigabyte og eventuelle andre produsenter at Radeon kort vil få 275mhz brikker og ikke 250.

 

btw ytelsesforskjellen mellom 250 og 275 skal ikke være rare greiene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...