Gå til innhold

LOST 5x10: "He's Our You" (USA)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En flott Sayid-episode som nøstet opp et par løse tråder. :) Skjønte en stund at planen hans var å drepe Ben, men det var likevel litt overraskende at han tilsynelatende klarte å gjøre det. Men Ben dør nok neppe, i hvertfall ikke sånn tidsreisene er forklart i serien. Du kan ikke forandre fremtiden, har de sagt, og da kan Ben umulig dø som ung.

Det radalf skriver over her var forresten ingen dum tanke. :p

Endret av Nevnarion
Skrevet

Begynner å demre hvordan Ben vet så mye om alle sammen.

Jeg skal like å se hvordan de nøster sammen alle de løse trådene. Denne serien er jo som å se filmen Revolver, bare med over 20 personer som Jack Green. Forvirrende.

Skrevet
Begynner å demre hvordan Ben vet så mye om alle sammen.

Jeg skal like å se hvordan de nøster sammen alle de løse trådene. Denne serien er jo som å se filmen Revolver, bare med over 20 personer som Jack Green. Forvirrende.

mikhail samla jo masse info om alle da...

Skrevet

Meget meget god episode. Sawyer må bite litt i det sure eple når det gjelder å håndtere ting og det var egentlig ganske bra, en klarer seg ikke alene på denne øyen og det burde han da virkelig ha skjønt litt før.

Skrevet

Waaaaaaaahhh!!

Den så jeg ikke komme i det hele tatt. Sayid skøyt (unge) Ben faktisk. Da begynner kverna i hodet mitt og svive.

Dersom da Ben dør, vil han opphøre og eksistere i senere tid. Noe som igjen vil føre til at våre venner aldri kom seg vekk fra øya i det hele tatt, siden dersom Ben ikke finnes, ville ikke Widmore ha sendt et team for å ekspedere han. Og dermed ingen Lapidus eller Naomi med satelitt-telefon heller :hmm:

*headexplode*

Kommer vel kanskje noen svar i ep 11 som jeg heldigvis har ventende på meg når jeg kommer hjem.

Skrevet (endret)

Han bidro mer til tråden enn du gjorde med ditt innlegg Hyperio, så jeg ser ikke helt poenget med sånne kommentarer.

Edit: Og nei, dette innlegget bidro ikke mer det heller, men jeg føler jeg må si fra.

Endret av Nevnarion
Skrevet

Sorry, da men jeg syntes bare det var så åpenbart at jeg ikke giddet å bidra med det. Og ditt innlegg bidro heller ikke særlig.

Og nei, ikke dette, eksakte, innlegget heller, men jeg må få forklare meg.

Sånn. Punktum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...