MetalBanana Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Hei, Eg lurer bare på om at eg kan lage ein paypal konto på www.paypal.com uten kredittkort men med debetkort? Noen som har prøvd og funka det? Takk.
michael691 Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Det går ikke direkte. Da må du skrive ned kontodetaljene dine fra paypal og dra til banken og overføre derfra.
MetalBanana Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Skrevet 24. mars 2009 Okei, men eg lager bare då ein paypal konto og etter på gå går eg til banken og sender pengene til paypal kontoen min derfa?
torbjornen Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Dersom debetkortet har visa burde det vel fungere på same måten som eit kredittkort, også på paypal? Har du kontonummeret til paypalkontoen er det vel også mogeleg å overføre pengar dit via nettbanken. Elles må eg innrømme at eg ikkje har så godt greie på paypal, sidan eg brukar visa der det er mogeleg når eg handlar på nett.
michael691 Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Dersom debetkortet har visa burde det vel fungere på same måten som eit kredittkort, også på paypal? Det har jeg prøvd. Funker inte.
Arne Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 (endret) Dersom debetkortet har visa burde det vel fungere på same måten som eit kredittkort, også på paypal? Det har jeg prøvd. Funker inte. Ehem... Jeg gjorde det i går! Visa Classic Debit-kort Endret 25. mars 2009 av Arne
michael691 Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Jeg er under 18, kan hende det har noe med det å gjøre.
Arne Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Men husk at du må ha nettbank for å få det til, du må nemlig ha en kode som kommer når betalingen blir bokført hos banken.
Arne Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Hehe... Dra til banken og snakk med de, så får du det sikkert du og. Mulig du må la foreldrene dine skrive under på noen papirer, men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå