Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jakobssons Ice Fruit er nå på nivå med Thunder Frosted. Enten det måtte være positivt eller negativt. Smaksmessig, altså. Styrkemessig er Jakobssons på 8 mg, så er itte akkurat no kickstart på mårrakvisten :)

Skrevet

Jakobssons Ice Fruit er nå på nivå med Thunder Frosted. Enten det måtte være positivt eller negativt. Smaksmessig, altså. Styrkemessig er Jakobssons på 8 mg, så er itte akkurat no kickstart på mårrakvisten :)

Skulle vi ha hatt en liten vurdering på femmertårnet til Jakobssons? Skal til på dei snart :)

Skrevet

Pris på Knox Løs i f.eks. Charlottenberg? Hvilke sjapper her har Knox? Er også villig til å dra litt lenger innover i landet om jeg må, men helst ikke mer enn en halvtime lenger inn. Kjører motorsykkel, så er nok seig nok i ræva om jeg ikke må kjøre noen timer ekstra også. Bruker vel drøyt tre timer en vei med pen kjøring.

Skrevet

Løs er uaktuelt pga kvoten. Ønsker å holde meg innefor kvoten på 3 stocker med porsjon vi er 3 personer kun jeg som bruker snus så kan ta med 3 ruller med porsjon

Skrevet

marlboro strong portion

Lukt: lukter spesielt ble positvit overrasket

smak: lite fnugg av tobakksmak og en eller anna veldig spesiel smak

styrke: helt grei ligger vell på rundt 12mg rekner jeg med

boks: ganske so tøff boks svart med rød skrift smule classic :)

alt i alt terningkast 3 av 6

liten pekepinne til denne snusen, ikkje noko bra laga men heller ikke meningen ;)

Skrevet

Jeg er i forsvaret og hvis jeg vi har øvelser kan jeg fort vekk gå uten snus i en uke uten å tenke over det. Første året med slikt gikk meget tungt, men etter vært som jeg ble vant til det så har jeg ikke behov får snus under øvelser.

Skrevet

Kort spørsmål: Hvordan reagerer dere på én dag uten snus(/nikotin)?

Blir rastløs og tenker på hvor godt det hadde vært med en snus. Jeg får også munchies. Går og småspiser på noe hele tiden og føler et sterkt behov for en tyggis når jeg ikke gjør det.

Skrevet

Kort spørsmål: Hvordan reagerer dere på én dag uten snus(/nikotin)?

Gikk faktisk i hele dag uten snus. Glemte å ta den med på jobb, og da måtte jeg bare kjøpe en pakke tyggis og ha den under leppa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...