Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sverigetur, og endte opp med litt forskjellig for å teste ut :)

 

- 5 bokser (et halvt tårn) med 5 forskjellige Jakobssons porsjon i, har ikkje prøvd dei endå. Noken som har prøvd?

 

 

- En Granit sterk porsjon, trur den kanskje er knall, gleder meg!

 

- 3stk Montecristo, denne var veldig god :)

 

- To prøve-bokser med 5 snus i kver boks (til 5kr per boks!!!) som eg kjøpte hos Tobakkspiraten i Strømstad, av typane Blue Ocean, som hadde ein veldig god mintsmak, og Jägerpris, som også var ganske god :)

Lenke til kommentar

Sverigetur, og endte opp med litt forskjellig for å teste ut :)

 

- 5 bokser (et halvt tårn) med 5 forskjellige Jakobssons porsjon i, har ikkje prøvd dei endå. Noken som har prøvd?

 

 

- En Granit sterk porsjon, trur den kanskje er knall, gleder meg!

 

- 3stk Montecristo, denne var veldig god :)

 

- To prøve-bokser med 5 snus i kver boks (til 5kr per boks!!!) som eg kjøpte hos Tobakkspiraten i Strømstad, av typane Blue Ocean, som hadde ein veldig god mintsmak, og Jägerpris, som også var ganske god :)

 

Har prøvd femmer-tårnet med Jakobssons. Har snusa opp Fläder og Classic, og er på Licorice nå. Ice Fruit og Wintergreen har jeg ikke prøvd. Snusen er ikke spesielt sterk. Licorice har en litt overveldene smak, men den funker. Fläder og Classic var begge gode. Billig snus som absolutt er helt grei. :)

Lenke til kommentar

ja, er noe med når jeg drikker tømmer jeg en boks på hver fyll! :p

 

Men ellers er det ikke værst med en kald cola og en snus! og så ta en feit løs etterpå! :) liker ikke å drikke noe og snuse løs, føler at tønna blir så bløt og den detter i fra hverandre! :p så går somregels i porsjon når jeg skal drikke noe attåt for å så bake en feit tønne og putte oppi! :)

Lenke til kommentar

 

 

- To prøve-bokser med 5 snus i kver boks (til 5kr per boks!!!) som eg kjøpte hos Tobakkspiraten i Strømstad, av typane Blue Ocean, som hadde ein veldig god mintsmak, og Jägerpris, som også var ganske god :)

 

Blue Ocean :thumbup:

 

Kjøpte et tårn av den, kanon snus! Litt frisk, men ikke overdose.

Lenke til kommentar

- To prøve-bokser med 5 snus i kver boks (til 5kr per boks!!!)

 

Tror du ga omtrent det samme for Jakobssons. Jeg betalte hvertfall 99 SEK, altså litt over 100 kr for Jakobssons-pakka mi. Så da kan du legge til ytterligere tre utropstegn :thumbup: Men som du sa, var jo så billig at du måtte kjøpe den, så du har sikkert fått det med deg :D

Lenke til kommentar

- To prøve-bokser med 5 snus i kver boks (til 5kr per boks!!!)

 

Tror du ga omtrent det samme for Jakobssons. Jeg betalte hvertfall 99 SEK, altså litt over 100 kr for Jakobssons-pakka mi. Så da kan du legge til ytterligere tre utropstegn :thumbup: Men som du sa, var jo så billig at du måtte kjøpe den, så du har sikkert fått det med deg :D

 

Ja, det stemmer, det gjer Jakobssons billigare. Men forskjellen er at det er veldig rart at bokser med mindre i, har lågare pris per pris (lite ordspel der måtte til). :)

Lenke til kommentar

Sant. Er jo 20 porsjoner i Jakobssons, om noen ikke skjønte matematikken rundt det. Hehe.

 

 

99 svenske er vel nærmere 85 norske. :p

 

Kanskje du har rett her... :tease: Jeg tror Jakobssons rett og slett er billigere enn billigst. :blush:

 

EDIT: Kvitteringa jeg leste på var selvfølgelig skrevet ut i SEK. Er nok derfor jeg la pluss på kronene, og ikke minus :whistle:

Endret av jigaplow
Lenke til kommentar

Ble faen ikke noe Göteborgs Rapé, nei. Hun som skulle kjøpe det, som egentlig hadde sagt at venninna mi skulle få kvota så hun kunne gi det til kompisen min og meg, bestemte seg plutselig for at nei, hun skulle ha det selv allikevel. Kjiper'n :(

 

Kjøpte en boks med Röda Lacket løs i dag, ettersom jeg aldri har prøvd denne. Så viser det seg at boksen gikk ut på dato tidlig i JUNI, og jeg tok da vel ikke med noe kvittering. Men den virker fersk og fin enda, men blir vel tørr om ikke så altfor lenge. Så da blir det ei dråpe vann i den, får vi se om det gjør underverker. RL'en er hvertfall helt grei hittil. Kommer nok helt sikkert til å kjøpe flere av den. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...