Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da fikk jeg endelig prøvd N&J Crushed Ice. Boksen er skamkul, men snusen i seg selv er ikke helt noe for meg. Men så har jeg aldri vært noen stor fan av den typen smakstilsatt snus heller. Forsåvidt fint med en mintsnus som ikke er av typen hvit.

 

Prøvde den her om dagen selv. Må dog si meg positivt overrasket, nå finnes de to virkelig gode smakstilsatte snuser i mine øyne. Offroad Wintergreen og NJ Crushed Ice; aldri vært fan av Thunder.

 

Man kjøper dog ikke en stokk med crushed ice, da går man lei. :)

Lenke til kommentar

jadda da har jeg kommet hjem fra sverige uten å bli stoppa! :D

 

10x general løs, 10x göte, 10x probe, og så kjøpte jeg og 3 snus jeg aldri har prøvd før

10x 3 kronan, 10x grovsnus og 10x LD - likte ikke LDen, den smakte og lukta råtten parfyme men men! TAKK SVERIGE!!

Lenke til kommentar

jadda da har jeg kommet hjem fra sverige uten å bli stoppa! :D

 

10x general løs, 10x göte, 10x probe, og så kjøpte jeg og 3 snus jeg aldri har prøvd før

10x 3 kronan, 10x grovsnus og 10x LD - likte ikke LDen, den smakte og lukta råtten parfyme men men! TAKK SVERIGE!!

Kronan er ikke så ille. Ganske god smak egentlig, men litt lite krutt. Mer husker jeg ikke, ett år siden jeg hadde en kronan boks i bukselomma .

Lenke til kommentar

Du ga deg liksom ikke ved dobbel kvote :/

Hvem gjør vel det? Sist gang jeg var i Svinesund fikk jeg med 11 stokker godt snus!

 

Btw. holdt meg unna snus i en uke, og feiret i går kveld. Thunder Frosted porsjon var den heldige, og gud så godt!

 

Grunnen til avholdet på en uke var at jeg var i Kina, og hvem vet hvordan de ville reagert når de så noe så rart. Er jo tross alt 2 passkontroller og en ransaking av hele deg + vanlig kontroll ut og inn av flyplassen der.

Lenke til kommentar

jadda da har jeg kommet hjem fra sverige uten å bli stoppa! :D

 

10x general løs, 10x göte, 10x probe, og så kjøpte jeg og 3 snus jeg aldri har prøvd før

10x 3 kronan, 10x grovsnus og 10x LD - likte ikke LDen, den smakte og lukta råtten parfyme men men! TAKK SVERIGE!!

Kronan er ikke så ille. Ganske god smak egentlig, men litt lite krutt. Mer husker jeg ikke, ett år siden jeg hadde en kronan boks i bukselomma .

 

Ja kronan var ei ganske grei snus, ihvertfall i forhold til prisen. Smaken var noe anonym men var kurant var den. Grovsnus var kvasset bedre. LD anbefales ikke!

 

Til over meg: Ja thunder snusene er noe dritt. Cola var ok 1-2 stk. Men prøvde 2 poser med grønn thunder av en kompis, OG FY FAEN! smakte seriøst tigerbalsam...

 

Noen tips til gode bakesnus som man bare får kjøpt i sverige? Ska faktisk ei tur over grensa igjen om 1-2 uker :)

Lenke til kommentar

Huff og huff. Skrev i tråden at jeg skulle slutte. Kanskje ei uke siden? Ja, gjett 'a. Når jeg stikker til Sverige igjen skal jeg forresten få plukka med meg et par bokser Probe og Knox. Ble Jakobssons "family pack" denne gangen jeg var over grensa (nevnt for et par poster siden). Skulle egentlig ikke ha med meg snus hjem igjen, men 100 NOK for fem bokser... sier seg jo selv hvilken vei det går. Tok med en minirull da. Første boksen heter "Fläder". Hva dette er/betyr vet jeg ikke, men smaken er frisk og avrundet. Derimot ikke noe tobakkssmak, og derfor noe du fort blir lei. De resterende fire boksene har smakene lakris, wintergreen, ice fruit og classic. Gleder meg til å smake på "classic". Håper den smaker litt snus, hvertfall. Også gleder jeg meg til wintergreen, håper jeg. I følge gotlandssnus.se skal den inneholde 12 mg pr. pose, motfor de andre med "vanlig" 8 mg. Håper det stemmer :) Ellers er der intet nytt.

Lenke til kommentar

Endelig litt godfangst fra søta bror! Var over grensa en tur i dag og fikk handlet selv, det ble en rull med General løs som alltid, men slang på en boks Göteborgs løs, Whiskey Probe løs og en Kronan løs også! Tre snuser jeg har hatt lyst til å smake lenge!

 

Har allerede poppet GR løsen, og må si jeg er veldig fornøyd! Kurant smak, skiller seg litt ut, god utvekslingssnus :)

Lenke til kommentar

Var Sverige her om dagen.. 400 for et tårn med Skruf. Billigere enn i Norge, men trodde det skulle være enda billigere. Dette var da rett over grensen(Jârpen). Er prisene lavere om du kjører lengre inn, eller lengre sør? Og når jeg spurte etter offroad sa fyrn i kassa 'Offroad what?'..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...