Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg kjøpte faktisk ein Lucky Strike Orginal porsjon i går.

Den renner ein del og smaker ganske mykje tobakk.

Sjøl syns eg den er litt over middels god, men det blir ikkje min neste snusboks, heller ein snus for å variere litt ;)

Skrevet

Jeg vil ikke anbefale non-skandinavisk snus om dere vil beholde litt av helsen deres. Det er mange flere kjemikalier, da snus i Sverige blir behandlet som mat og i andre land blir det behandlet som tobakk.

Skrevet

Lucky Strike bold er det jævligste drittet ever. Jeg prøvde virkelig å like den, og tror jeg greide å lure meg selv til å tro at jeg gjorde det en liten stund. Kjøper aldri mer lucky nå

Skrevet

Jeg vil ikke anbefale non-skandinavisk snus om dere vil beholde litt av helsen deres. Det er mange flere kjemikalier, da snus i Sverige blir behandlet som mat og i andre land blir det behandlet som tobakk.

Er ikkje Lucky Strike svensk da?

Skrevet

Ikke mat, bruksvare. Akkurat hva svenskene legger i "bruksvare" er jeg usikker på, men det er ingen tvil om at poenget ditt er riktig. Amerikansk snus og slikt er mer helsefarlig.

Skrevet

Da er jo Lucky også "skandinavisk" snus? sjøl om dei som eiger Lucky ikkje er fra skandinavia?

Eller er eg heilt på bærtur og sitter å snuser ein snus som er mykje farligare enn andre vanlige snustyper? :S

Skrevet

99% av snusen en kan kjøpe i norge er ihvertfall svenskprodusert. Finnes sikkert en og annen boks med amerikansk snus i forskjellige tobakksbutikker og slikt, men det er nok det.

Skrevet

99% av snusen en kan kjøpe i norge er ihvertfall svenskprodusert. Finnes sikkert en og annen boks med amerikansk snus i forskjellige tobakksbutikker og slikt, men det er nok det.

Det var det jeg trodde.

Skrevet

For å få tak i amerikansk snus så må du nok dra til amerika. Så indisk snus i Sverige da, men har ikke hørt så mye positivt om det så jeg lot det være.

Skrevet

Stikker til USA i mårra, nærmere bestemt NY også Florida etter det, er det verdt og prøve og få tak i litt Amerikansk snus?

eventuelt hvor?

Skrevet

Amerikansk snus finnes ikke, men det finnes en haug med "skoal" og "dip" der som du kan prøve ut! Har hørt at alt med wintergreen smak er bra saker.

Joda, det finnes amerikansk snus. Kompis av meg hadde til og med fått tak i Malboro snus ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...