Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Litt mer nikotin i 06, men 07 er i white. Jeg merker ikke forskjell i nikotin på de to, og har begge forran meg. Lenke til kommentar
mkgleez1 Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 07 er fantastisk! Er så glad jeg kom over denne Relativt sterk og god, samt avlang og hvit. Perfekt! Lenke til kommentar
Credibility Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 07 har jeg ikke prøvd enda! Har brukt 02 fast i flere år nå som alternativ til løssnus, og de andre alternativene i lab series har ikke falt i smak. Fordrar vanligvis ikke white, men har samtidig til gode å komme over en som ikke er synonym med tannkjøttgnaging. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 25. september 2012 Rapporter Del Skrevet 25. september 2012 Selv synest jeg at labseries sine white er det beste! skjeldent tannkjøttgnaging kontra andre whiteportion Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 28. september 2012 Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 Fyfaen, Göteborg's Rapé Lime er sinnsykt god! Smaker jo nesten ikke tobakk i det hele tatt, jeg som ikke er en rutinert snuser så svir den heller ikke i halsen Lenke til kommentar
username882 Skrevet 28. september 2012 Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 Skal til Sverige i morra. Noen som har noe spesielt å anbefale så jeg kan ta med en boks eller to av? Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Har snust en liten stund nå, og har planer om å prøve Monte Cristo. Er den god? Lenke til kommentar
Athey Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Den er helt grei. Foretrekker heller 06 og Thunder Blå til hverdags hvertfall. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Radical Red er en av de beste jeg har smakt. Smaker chilli så om du liker det sterkt kan du jo kjøpe noen sånne Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Jeg har selv fått dilla på 06. Elsker styrken og at den ikke renner i nærheten så mye eller tidlig som andre brun-snus. Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Tenkte å kjøpe løs snus i morgen, men jeg vet ikke hva jeg bør velge. Har prøvd løs en gang før, og da prøvde jeg General Løs. Synes den var VELDIG god, men jeg har hørt at det er vanskelig å bake den for nybegynnere. Håper noen kan hjelpe meg! Har også tenkt på Røda Lacket(?) Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Røda lacket er enkel å bake, så den er fin om du vil lære deg å bake ja Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Noen som vet hvor sterk Skruf slim nordic white er? Lenke til kommentar
Credibility Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Så sterk som en slim white snus er, altså ikke veldig sterk. Helt middels. Er ikke fan av lakrissnus selv, så har ikke brukt den mye. Føler det blir litt "Mocca 2.0" Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Så rundt 8mg med andre ord Lenke til kommentar
Credibility Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Gudene vet. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Ok. Fant lite info, derfor jeg spurte her. Skal prøve å få noen til å slutte å røyke, så tenkte den var grei. Lenke til kommentar
Credibility Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Det er den nok, men white snus er ofte mer irriterende på tannkjøttet enn vanlig porsjonssnus. Samtidig er smakstilsatt snus en elsk/hat ting, så ikke noe å kjøpe mengder av før man vet hva det går i. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Fullt klar over det. Var mest styrken jeg bekymret meg over. Røyk gir jo rundt 1mg per, mens snus gir mye mere, så her gjelder det å gå for det svakeste så personen ikke blir dårlig og gir opp snusing til fordel for røyking. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Jeg ble helt borte av skruf white nordic, men jeg tror det var noe i den jeg reagerte på. Men uansett, jeg og andre jeg har snakka med synes den er sterkere enn skruf original Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå