Gå til innhold

[Løst]All-around skjerm, 24-26", maks 5000


The Stig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
.................CUT................

 

Man mister da 5 års reklamasjon, men NEC har god garanti (3år) og lokal service.

 

Betyr det at hvis man bestiller fra overclockers, og finner feil på skjermen, får man byttet/reparert i Norge der man bor? Dvs slipper sende tilbake til england?

Lenke til kommentar

Hei :-)

 

Fikk skjermen i dag og har akkurat tatt den i bruk. Drar på ferie og kommer tilbake med litt info etter påske. Det var enkelt med import fra Overclockers UK - tok 9 dager inkludert litt kluss fra posten (som ble fikset på meget bra måte). Så langet MEGET bra! (er vant til en 19'' TN i 4:3)

 

:dribble:

Endret av Grogg
Lenke til kommentar

Herregud for et rot, gjett om min pakke har blitt sendt til f**** også? Den hadde fått både feil navn, adresse og postnummer - den var på tur til min ukjente bror i Bergen, fantastisk. Ringte til GLS nå, de lovet at de skulle fikse det så snart som mulig - jeg er mildt sagt skeptisk :(

Endret av The Stig
Lenke til kommentar
Herregud for et rot, gjett om min pakke har blitt sendt til f**** også? Den hadde fått både feil navn, adresse og postnummer - den var på tur til min ukjente bror i Bergen, fantastisk. Ringte til GLS nå, de lovet at de skulle fikse det så snart som mulig - jeg er mildt sagt skeptisk :(

 

Synd å høre, den er helt knall så du kan bare glede deg til den kommer. Mener vi har gjort en veldig bra deal for 4.900 kroner totalt :thumbup:

 

Det beste er kankje å få postens sendingsummer og be posten ordne opp. Problemet for meg var at postbil OG postkontor ikke greide å scanne inn pakken, og at dataen da viste at den var på lager, mens den stod på postkontoret...

 

Jeg har returnert 4870'en min og har solgt det gamle; vurderer å kjøpe 4870x2 eller den nye 4890. Jeg fant ut at Cross Fire med to 512mb kort ikke gir 1mb - da begge kort lagrer samme spillinfo på hver sin brikke.Det minste kortet bestemmer størrelsen på rammen slik at det ikke hjelper å kjøpe 1mb kort heller. (Cross Fire gir kun økt GPU kraft slik jeg forstod det)

 

God påske (krysser fingrerne for at du får skjermen i morgen :yes: )

Endret av Grogg
Lenke til kommentar

Huff, høres ikke bra ut The Stig :(

Skal bestille min i dag, men får ikke brukt den før på fredagen etter påsken trolig :(

Og Grogg, må si jeg er veldig fornøyd med 4870x2, ikke hatt problemer med FPS i NOEN spill! (Kjører dog på 1280x1024)

Gleder meg til jeg får byttet ut dritten jeg har nå, som du finner HER :p Trolig den dårligste vurderte skjermen som har vært innom Hardware sin testbenk!

Lenke til kommentar

Det løste seg takket være en utrolig hyggelig og flink dame hos Bring. Fikk både endret navn og adresse, samt fortollet den på en telefonsamtale. Forøvrig i sterk kontrast i forhold til hva GLS kunne tilby, ei smågretten kjerring som snakket potetbredt dansk - ergo fikk jeg ikke noe hjelp der i gården.

 

Velvel, om alt går som det skal, skal skjermen være her i dag.

Endret av The Stig
Lenke til kommentar

Tja, såvidt - ble påskeferie på meg også.

 

Så langt har jeg hovedsakelig prøvd nokså "trege" spill. Empire: Total War ser særdeles praktfullt trukket ut over 24", fargene er kjempesterke og kontrastnivået er perfekt. Videre har jeg spilt en del Hitman: Blood Money fordi det har veldig varierende miljøer, men også her leverer skjermen fult ut - perfekt kvalitet også her.

 

Har også prøvd litt Counter-Strike: Source, og kan ikke si at jeg bemerket meg noe ghosting som Grogg påpeker - tror det er nokså subjektivt hva man lar seg irritere over.

 

Kommer tilbake med en litt fyldigere "anmeldelse" etterhvert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...