Gå til innhold

[Løst]All-around skjerm, 24-26", maks 5000


The Stig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skal jeg få til vettu :)

 

Har forøvrig bestilt meg nytt skjermkort til anledningen, så NEC-en skal få alle odds på sin side.

 

Hei igjen :)

Hvilket kort har du bestilt ?

 

Jeg brukte de sparte pengene fra utenlandshandelen på en 4870 til og 4GB ekstra ram, så får vi se om jeg får X-fire til å funke...

 

Da får det være nok datashopping for en stund(tok litt av nå).... :whistle:

 

Skjermen min blir levert tirsdag mellom 08.00 og 17.30

Endret av Grogg
Lenke til kommentar
Skjermen min blir levert tirsdag mellom 08.00 og 17.30

 

Hehe, bestilte meg et Geforce 285GTX. Hadde egentlig ikke trengt det, men ettersom litt av drømmen med den nye skjermen er 1920 x 1200 oppløsning trengte jeg et kraftigere kort (mer ram).

 

Hvordan vet du ankomsttidspunkt forresten? På parcelforce.com har det stått "locked in customs, parcel inbound" siden torsdag.

Lenke til kommentar
Skjermen min blir levert tirsdag mellom 08.00 og 17.30

 

Hehe, bestilte meg et Geforce 285GTX. Hadde egentlig ikke trengt det, men ettersom litt av drømmen med den nye skjermen er 1920 x 1200 oppløsning trengte jeg et kraftigere kort (mer ram).

 

Hvordan vet du ankomsttidspunkt forresten? På parcelforce.com har det stått "locked in customs, parcel inbound" siden torsdag.

 

Jeg sendte mail til Parcelforce, forsendelsen er overført til www.gls-holding.com

 

Fikk et nytt forsendelsesnummer - min står også i tollen.

Lenke til kommentar
En test hadde vært fint nåt den kommer ;)

Har lyst på den jeg også, men blir kanskje liutt styr å bestilel helt fra UK :thumbdown:

 

Skal gi info om import og skjerm når jeg har fått og testet den.

 

Har jeg forstått alt riktig kommer skjermen på Nok 3743 x 1,25 + 210 (tollklaereringsbebyr) = 4888 levert på dør fra UK. Men jeg er ikke helt sikker enda....

 

Man mister da 5 års reklamasjon, men NEC har god garanti (3år) og lokal service.

Lenke til kommentar

Tror det er 5 års garanti på NEC-skjermer? Kontaktet forøvrig Parcelforce, men fikk kun en lenke til en tabell over antatt levering innen mitt postområde. Så da må jeg bare regne med at pakken kommer seg ut av tollen etterhvert ...

[/quote

 

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves....

 

Begynner å bli litt utolmodig nå :dribble:

 

Men det er greit når man sparer over 3.000 spenn (som er er brukt opp allerede...) :ermm:

Lenke til kommentar

Det er bare å glede seg til ny skjerm karer. Har hatt denne skjermen en stund nå, og den er helt knall.

 

Kjærringa skjønte ikke hva jeg skulle med så stor skjerm, men hun fikk den gamle NEC20wmgx2 og da ble a glad.

 

24WMGX3 er en perfekt oppgradering til den, og jeg er veldig glad for at jeg ventet til denne kom før jeg oppgraderte.

Lenke til kommentar

Hehe, joda - skal sies at jeg begynner å bli utålmodig nå ja :)

 

Litt spent på hvordan overgangen blir fra to stk 19" til 2x24", skal bli moro med såpass mye plass. Og før noen spør, nei - jeg bestilte ikke 2 stk NEC (så mye penger har jeg ikke). Blir NEC-en og en Dell modellnavn skjerm jeg har fått.

Lenke til kommentar
Hehe, joda - skal sies at jeg begynner å bli utålmodig nå ja :)

 

Litt spent på hvordan overgangen blir fra to stk 19" til 2x24", skal bli moro med såpass mye plass. Og før noen spør, nei - jeg bestilte ikke 2 stk NEC (så mye penger har jeg ikke). Blir NEC-en og en Dell modellnavn skjerm jeg har fått.

 

Geforce 285GTX + 2x 24'' :thumbup: Det må bli bra !

 

Fikk mitt nye 4870 i dag, men må vente til over påske før jeg får det installert - mangler noen strømkabler som er hjemme :mad:

 

Har ikke fått noe mer info om leveransedato, men skjermen er i Danmark. Håper den kommer tirsdag :dribble:

Lenke til kommentar
Hehe, spørs om ikke skjermene våre er tapet sammen - min befant seg også i Danmark på lørdagen. Så regner med at den befinner seg i gode gamle Norge i løpet av mandagen :)

 

Pakkesporing er den verste formen for tortur som finnes!

 

Da er skjermen i Oslo, den leveres med posten :new_woot:

 

Behøver ikke å være hjemme, den kan hentes på postkontoret i morgen eller onsdag :grin2:

 

Prisen ble 3743 + 1.161(oppkrav betales ved henting) = Nok 4.904

 

Du kan ringe GLS for å få posten sporingsnummer: 0045 76 33 11 57

 

NB! For andre som vurerer import nå: Valtuakursen har endret seg og prisen er opp ca 300 kroner ved import fra UK:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1092906

Endret av Grogg
Lenke til kommentar

Da har posten i Bergen klart å rote bort pakken :mad:

 

Den er plutselig blitt borte fra lagerert på Minde.

Det skal jo ikke være mulig. Håper posten i Tromsø har bedre kontroll.....

 

Redigert: Skjermen kom til rette, Posten var VELDIG hjelpsomme etter at jeg tok kontakt.

Endret av Grogg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...