Gå til innhold

Hva f.... er galt i hode på SV,AP og SP folk?


Anbefalte innlegg

Hei, regjeringen vil bruke 8-10 mrd på å styrke den norske skolen ved å ansette flere folk, utvide skoledagen, og tvinge elevene til å spise epler.

 

 

Okey.

 

Hva er egentlig problemet med den norske skole?

Jo: Nivået har gått ned?

 

Hva må endres på? Jo, nivået må bli høyere.

 

OK:

 

Hvordan får man folk til å prestere bedre?

 

 

 

 

 

 

Er det nynorsk som er så vanskelig at man ikke greier å lære det eller er det mangel på motivasjon?

Er det matte som er så vanskelig at man ikke greier å lære dt eller er det mangel på motivasjon.

Er det historie som er så vanskelig at man ikke greier å lære dt er eller e d mangel på motivasjon?

 

 

 

Sorry kommunister. Jeg ser ikke sammenhengen mellom lengre skoledager og mer motivasjon.

Og så sier man at lærerenes jobb ikke er å motivere folk?

 

neivel, hva skal de gjøre da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når gikk du selv ut av skolen?

 

Dersom elevene kommer ut med for lite kunnskap, hvorfor er lengre skoledager da nødvendigvis negativt?

 

Hvorfor tror du at nivået har gått ned. Kan du forresten dokumentere at nivået har gått ned? Hva tror du selv er løsningen? Hva i all verden vil du egentlig debattere i denne tråden. Utbrudd hører fortsatt hjemme i såpeboksen eller oppslagstavlen.

Lenke til kommentar
Når gikk du selv ut av skolen?

 

Dersom elevene kommer ut med for lite kunnskap, hvorfor er lengre skoledager da nødvendigvis negativt?

 

Hvorfor tror du at nivået har gått ned. Kan du forresten dokumentere at nivået har gått ned? Hva tror du selv er løsningen? Hva i all verden vil du egentlig debattere i denne tråden. Utbrudd hører fortsatt hjemme i såpeboksen eller oppslagstavlen.

 

Går på skolen, antakelser suxs.

 

 

Lurer på hvordan folk ser en sammenheng mellom lengre skoledager og mer kunnskap. Er det ikke bedre med full fokus i 4-5 timer enn likegyldighet i 10?

 

Ifølge alle målinger å what so ever så er den norske skolen blitt dårligere og vår kommunistiske regjering vil bruke nærmere 10mrd kroner på flere epler, lengre skoledag og flere lærere.

 

hvordan kan de være sikre på at det hjelper?

 

selv tror jeg motviasjon er tingen, i og med at (jeg tror) det er mangel på dedikasjon for lære man mangler.

 

 

 

Hadde jeg hatt makt i dette landet så hadde jeg simplethen betalt elever 500,- for 6 og 300,- for 5. Da hadde nivået på den norske skolen blitt verdens beste.

 

Selvfølgelig krever dette gjevnlig kontroll av lærere, men sluttsummen hadde nok blitt vesentlig billigere uansett.

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke sammenhengen mellom lengre skoledager og mer motivasjon.

 

Hensikten er ikke å motivere ungene til å lære mer, men å ta dem fra foreldrene for å sikre at de blir opplært til å bli "gode" sosialister.

 

Igjen, dokumenter påstandene dine. De er hårreisende og gale, og krever håndfast bevisførsel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dersom elevene kommer ut med for lite kunnskap, hvorfor er lengre skoledager da nødvendigvis negativt?

 

Lengre skoledager betyr ikke mer motivasjon og bedre kunnskap, men det motsatte.

Feilen ligger i den sosialistiske ideologi, og statens detaljstyring av skolen.

 

Alt sosialistene gjør er ngativt, og bidrar til å rive ned og ødelegge. Slik har det alltid vært, og slik kommer det til å fortsette. Inntil den sosialistiske ideologi blir utryddet.

Lenke til kommentar

Går selv på skole, og kan ihvertfall avkrefte at det er lange skoledager som dreper motivasjonen min. Det som dreper min motivasjon er udugelige lærere, kjedelige læringsmetoder (som ikke har forandra seg det dugg gjennom de tolv årene jeg har gått på skole), og sist men ikke minst; de JÆVLA uendelig mange leksene som vi blir påprakka.

 

Om jeg kunne bytta i det minste noen av leksene mine mot lengre skoledager hadde jeg vært kjempefornøyd.

Lenke til kommentar
Hadde jeg hatt makt i dette landet så hadde jeg simplethen betalt elever 500,- for 6 og 300,- for 5. Da hadde nivået på den norske skolen blitt verdens beste.

Jeg har lenge hatt dette forslaget i tanken. Nå er jeg superglad over at noen også tenker likt. *klem*

Lenke til kommentar

Problemet med skolen i dag, er at det er alt for lite fokus på regler og struktur. Læreren får mindre og mindre makt, og alt for mye tid kastes bort på nytteløse prosjektarbeider. Har en for mange prosjektarbeider og for lite disiplin, blir det mange som faller igjennom. Skolen er blitt for "politisk korrekt"; elever som går i grunnskolen er altfor umodne til at burde få så mye frihet.

 

Og vær så snill, kutt ut disse idiotiske "sosialisme er roten til alt ondt"-påstandene. Hvis du har fulgt med litt på hva det er som foregår over dammen, så ser du at rein kapitalisme ikke er så bra det heller.

Lenke til kommentar
Hadde jeg hatt makt i dette landet så hadde jeg simplethen betalt elever 500,- for 6 og 300,- for 5. Da hadde nivået på den norske skolen blitt verdens beste.

Jeg har lenge hatt dette forslaget i tanken. Nå er jeg superglad over at noen også tenker likt. *klem*

Må innrømme at jeg faktisk liker den. Da må det selvsagt være en viss mengde prøver som tar for seg pensumet, fex en gang i måneden eller noe. Da ville faktisk elevene vært veldig motivert til å gjøre det bra; "Jeg må øve noe jævlig på matteprøva neste uke, får jeg 6-er så har jeg råd tell nytt skjermkort." osv.. :) Det ville hvertfall satt meg i fokus på den tiden istedet for å gi blaffen fordi jeg veit jeg kan det, men gidder ikke. De som sliter faglig må da selvsagt også få tilbud om leksehjelp.

 

Et annet spørsmål er hvor pengene skal komme fra :p. Kanskje 300 og 150 kroner er bedre summer med tanke på antall prøver og fag.

Endret av ChrML
Lenke til kommentar

 

Hensikten er ikke å motivere ungene til å lære mer, men å ta dem fra foreldrene for å sikre at de blir opplært til å bli "gode" sosialister.

 

Igjen, dokumenter påstandene dine. De er hårreisende og gale, og krever håndfast bevisførsel.

 

 

Du kan bare kutte ut å alltid rope på "dokumentasjon" Dette er en typisk sosialistisk diskusjonsteknikk for å stoppe kjeften på debattmotstanderen.

For dette er en debatt, og ikke en rettssak med krav til bevisførsel.

 

At dine rop om dokumentasjon er bare en innlært diskusjonsteknikk slik som jeg sier, har du jo også selv tydelig vist i en annen tråd. Hvor jeg la frem dokumentasjon for å teste deg, men du fortsatte bare å rope på dokumentasjon, og overså helt det jeg la frem.

 

Du vet jo også godt at staten, eller statskontrollert media ikke sørger for å dokumentere at hensikten er å ødelegge familien ,ta barna fra foreldrene og lære dem opp til å bli"gode" sosialister.

Alle som har kunnskap om sosialismen, og som selv ikke er sosialister, de kan lese dette helt tydelig mellom linjene.

 

 

Om du er uenig i dette som jeg påstår, så må du komme med fornuftige motargumenter, og også dokumentere for oss at det ikke er slik.

Lenke til kommentar
Problemet med skolen i dag, er at det er alt for lite fokus på regler og struktur. Læreren får mindre og mindre makt, og alt for mye tid kastes bort på nytteløse prosjektarbeider. Har en for mange prosjektarbeider og for lite disiplin, blir det mange som faller igjennom. Skolen er blitt for "politisk korrekt"; elever som går i grunnskolen er altfor umodne til at burde få så mye frihet.

 

Og vær så snill, kutt ut disse idiotiske "sosialisme er roten til alt ondt"-påstandene. Hvis du har fulgt med litt på hva det er som foregår over dammen, så ser du at rein kapitalisme ikke er så bra det heller.

 

 

Det du nevner her er riktig, men det er et direkte resutat av soaialismens ødeleggelser.

Jeg vet hva som foregår i USA, og det er slett ikke ren kapitalisme i USA heller.

Skolen i USA har lenge vært infisert av sosialisme, og det er blitt værre der også de siste årene.

 

Ingen av denne verdens ideologier er mye å skryte av, men sosialisme er en av de verste og mest råtne og direkte onde ideologier som noensinne har eksistert.

Lenke til kommentar

Hva kan man forvente av en kristen person, Alinoe? Kan aldri ta en kristen person seriøs. de kommer heller ikke med dokumentasjoner heller, det enseste de bruker er bibelen.

 

 

Du vet tydeligvis alt du baltazar94

 

Jeg vet hva som foregår i USA, og det er slett ikke ren kapitalisme i USA heller.

Skolen i USA har lenge vært infisert av sosialisme, og det er blitt værre der også de siste årene.

 

Ingen av denne verdens ideologier er mye å skryte av, men sosialisme er en av de verste og mest råtne og direkte onde ideologier som noensinne har eksistert.

 

Ja, hvor har u det fra? Bibelen?

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Du har -ingen- beviser for påstandene dine. Da kan du slutte å komme med påstander.

 

 

Du reagerer som en ekte fanatisk sosialist. Kunnskap og forståelse er ikke vikig for en ekte sosialist.

Det som betyr noe for sosialister er "dokumentasjon" Og da kun "dokumentasjon" som er produsert av sosialister, for å bekrefte den perverse sosialistiske "sannhet"

 

Ropet på dokumentasjon brukes også som et middel til å avvise all kritikk av sosialismen, og sosialistenes feil. Men sosialistene forbeholder seg likevel retten til å avvise all dokumentasjon som ikke bekrefter at deres meninger er de eneste riktige.

 

At sosialismen har ødelagt norsk skole er et faktum, men dette vil sosialistene aldri innrømme, uansett om det fins skriftlig dokumentasjon eller ikke.

Derfor vil det ikke bli bedre før den sosialistiske ideologi opphører å eksistere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...