Squirt Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Halla! Jeg har endelig fått lasta ned gratismmorpg-spillet Runes of Magic! For å kjøre spill som Wow og sånn på skolen, så må jeg bruke YourFreedom og SocksCap, men det funker ikke på runes of magic. Grunnen til at det ikke funker er vel at når man starter spillet, kommer det først en sånn ting med nyheter og diverse, og du må innpå den for å starte spillet. Hvordan kommer jeg forbi denne "tingen"? Eller hvordan kan jeg få til å spille dette på skolen? (Drit i å skriv sånne formaninger om at jeg bør gjøre skolearbeid og sånn... )
DanielBS Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Jepp, helt enig. Du bør gjøre skolearbeid og sånn...
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Portene er jo sperra for en grunn! Det bryter vel med skolereglene å unngå sperringa?
ttt Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Ta kontakt med administrator på skulen og be vedkommande opne aktulle porter. Vidare hjelp til å bryte gjeldande retningslinjer på skulen får du ikkje.
Anbefalte innlegg