Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det var dessverre noen episoder som hadde enorme mengder scener med Skyler. Tåler virkelig ikke den karakteren. Hun ødelegger jo alt!

Blir vel mer med Skyler nå tror jeg, siden det er har klikka for Walter.

Skrevet

WOW

For en slutt på episoden. Nå er det ingen vei tilbake, Gus kommer til å gå etter Walt & co, og eneste måten Walt kan redde seg inn på er hvis Gus blir drept. Vansklig for å se hvordan de skal klare det, men mulig Jesse er den som kan drepe Gus sånn at Walt går fri.

Men likvel, skulle tro resten av Gus sine folk ville da gå etter Jesse og Walt som hevn. Blir utrolig spennende.

Skrevet (endret)

vanvittig bra episode , kun 2 episoder igjen i sesongen... det skal bli utrolig spennende.

Er det siste sesongen også? leste noe om det en plass men husker ikke hvor

Endret av Cryflopp
Skrevet (endret)

Spoiler rage

Hadde Walt fortsatt bodd alene og gitt faen i å gått tilbake til Skyler så hadde han hatt de pengene !!

Endret av Lumpness
Skrevet (endret)

Vi vet ikke om han har luktet lunta eller han vil snakke med Jesse eller gjøre noe slemt på sykehuset. Vi får se neste episode.

Tviler litt på det med tanke på at han stoppet før han var kommet til bilen, og speidet utover. Er vanskelig å si, så vi får nesten bare vente i spenning til neste episode kommer.

Må virkelig si at jeg synes Breaking bad har gått fra å være bra til å bli enda bedre i denne sesongen. Er virkelig spennende å følge med.

Endret av Mr. A
Skrevet

Fuck me. Er få serier som har dette spenningsnivået. Fabelaktig skuespill, latterlig bra manus og vilt kult soundtrack. Breaking Bad må være det beste på TV for tiden.

• Liker 5
Skrevet

Haha, jeg trodde dette var sesongfinalen. Ble først utrolig skuffet over slutten. :p Men når denne episoden bare har bygd opp til sesongfinalen, da vil den nok bli episk!

Skrevet

Var ikke dette siste episode?! Aaaaah! Trudde 12 var den siste i sesongen, allikavel ble jeg glad for at den ikke var det.

Spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...