Gå til innhold

Storfilm av Macgyver!


Heffer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser for meg plottet: MacGyver er blitt gammel og bedagelig og er fornøyd med å spise donuts og drikke kaffe på Phoenix-kontoret sitt (han overtok jobben til Pete). Så viser det seg at Murdoch fikk en sønn ..

 

Jeg synes ikke MacGyver er nødt til å være ung og sprek for å funke. Han har jo alltid først og fremst vært lur. Nå må han kanskje være enda litt lurere for å veie opp.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Håret te RDA e vel strengt enkleste sak i verden å ordne sånn som det var for 20 år siden.

 

Må si jeg er svæært skeptisk til ny MacGyver film. De forrige kunne jeg godt vært foruten. Blir jo ikke samma sjarmen uansett! Å sprenge opp en dør med en tank med trykkluft blir ikke det samme nå til dags.

Tipper det blir så de prøver alt for hardt å ødelegger hele konseptet. Å lage mye av lite. Alt skal jo være så stort å flott idag. Blir å lage veldig mye av mer, det blir for dumt.

SKEPTISK. (konklusjon.)

Lenke til kommentar

Må si kiloene har kommet raskt de siste årene.

klippet er fra september 2007, hvor han ser tilsynelatende godt ut :)

 

Anyway, skal det være MacGyver må Richard spille. Det de kunne gjort var jo at Richard fikk rollen til Pete som nesten pernsjonert, mens sønnen til Mac (Sam) hadde rollen til Mac eller en helt annen ny rekrutt som senere kunne bli en ny tv serie med annet navn. Nei nå drømmer jeg meg bort :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...