Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermen fungerer ikke sammen med pc'en min


Anbefalte innlegg

Hei

 

Kjøpte meg nå pc for ca et halvt år siden. Har ikke hatt noe problemer med skjermen før det som jeg har hatt litt over et år. Problemet starter for ca. 3 månder siden. Skjermen ville ikke vise noe bilde. I starter fungerte det og skru den av og på noen ganger, men problemet ble verre og verre. Nå får jeg ikke på skjermen i det hele tatt. Skjermen fungerer sammen med andre pc'er jeg har prøvd dem på, og pc'en fungerer sammen med andre skjermer, så det ser ut som det er noe spesielt mellom akkurat denne pc'en og den eksakte skjermen. Når jeg prøver å skru på skjermen står "på" lampa bare og blinker og skjermen er helt svart.

 

Det er en ViewSonic VX922 skjerm og jeg bruker et ATI radeon 4850 HD skjermkort. Har prøvd og oppdatere drivere til skjermkortet, men til ingen nytte.

 

EDIT: Glemte og si, skjermen er ikke "windows vista godkjent" som jeg har sett at noen skjermer er og jeg bruker windows vista. Kan dette føre til at skjermen streiker som den gjør? Har desverre ikke mulighet til å prøve skjermen på noen annen pc med vista i nærmeste fremtid. (Skjermen jeg bruker nå er heller ikke windows vista godkjent med fungerer helt fint)

 

Noen som vet hva dette kan være?

 

På forholdn takk

Endret av ar7ic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...