Gå til innhold

Opera krever mer av Microsoft


Anbefalte innlegg

@Pricks:

Det ser ut til at vi er enige om det meste, bortsett fra hvilken reguleringer MS bør pålegges, men det ser ikke ut til at vi kommer til å forandre noen mening på det punktet uansett.

 

Noe jeg hadde sett på som en mer intressant debatt hadde vært å først komme med konkrete eksempler på hvilke områder MS bryter loven, deretter komme med ideer på flere tiltak rundt hvordan dette kan løses, og til slutt diskutere hvordan eventuelle utfall på de forskjellige tiltakene kan være. Selv om en diskusjon på en side som dette har en ekstremt liten betydning på noe som helst utfall, synes jeg det fortsatt er intressant å høre andres synspunkter, og få tilbakemeldinger mine for å se om det er ting jeg overser. Så igjen, jeg påstår ikke at mine tanker er en bedre løsning, og tror nok EU har mer enn nok kloke hoder til å ta slike avgjørelser på en bedre måte enn de fleste av oss, jeg har bare personlig litt problemer med å se noen konkret påvirkning i en massiv skala.

Endret av tamarin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det ser ut til at vi er enige om det meste, bortsett fra hvilken reguleringer MS bør pålegges, men det ser ikke ut til at vi kommer til å forandre noen mening på det punktet uansett.

Jeg vet ikke selv hva slags reguleringer som bør komme, men jeg er helt sikker på at det at brukeren kan fjerne visse deler av IE i etterkant ikke er bra nok.

 

Noe jeg hadde sett på som en mer intressant debatt hadde vært å først komme med konkrete eksempler på hvilke områder MS bryter loven

De bryter loven i det de misbruker sin dominans til å ødelegge konkurransen i et annet marked.

 

Den enkle delen er å vise hvor MS har brutt loven. Det vanskelige blir å gjøre noe med det som faktisk har effekt.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...