Gå til innhold

Hvordan oppdaget du Hw.no?

Gef

Anbefalte innlegg

Skrevet

se topic.

Skulle bare finne en data side en gang...da føltes det naturlig ut å skrive inn hardware.no i søkefeltet...så kom jeg inn på forsiden og så at det var et forum her...jeg leste vel litt fra forumet før jeg registrerte meg... :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur det var når eg byrja å eksperimentere med overklokking at eg fann llinkar til hardware.no søkte sikkert på overklokking og havna vel på overklokking.no tenkjer eg:) Etter det oppdaga eg at forumet her er ein utmerka plass for å få hjelp og hjelpe andre. Ein plass der dei som kan ein del kan hjelpe oss som ikkje er like heldige:)

Skrevet

Jeg oppdaga hw.no når faren til en kamerat av meg brukte brukt marked, og prisguiden, prisguiden er forresten kjempe kjekk å ha ;)

Skrevet

jeg lagde en lik tråd en gang tror jeg

men jeg oppdaget hw.no tipper jeg etter at jeg bare skrev hardware.no i adresse feltet tror jeg

Skrevet

En jeg kjenner var på hw.no hele tida.. Så stakk jeg innom sida en gang bare for å sjekke om det virkelig kunne være såååå interessant og *whips*, iam addicted. :p

Skrevet

Har en kompis som satt på jobb uten noe å gjøre (databutikk) hele tiden.

Mens jeg var på besøk testet vi bare mange adresser for å se hva som var der...

Skrevet

Jeg har en kamerat som ofte snakker om follka i forumet hw.

Snakka nesten bare positivt om de, så for å likksom sjekke, så jeg at d var et ganske stort forum, med et ganske vidt spekrum av poster du kunne poste. Dette er ikke lenge siden, men uansett, jeg registrerte meg på flekken! :woot:

Skrevet

Var ivrig bruker av itavisen.no et par måneder, og leste noe greier hvor det var link til hardware.no. *vips* så ble jeg avhengig gitt :D

Skrevet
Var ivrig bruker av itavisen.no et par måneder, og leste noe greier hvor det var link til hardware.no. *vips* så ble jeg avhengig gitt :D
Hehe...det kan du si at jeg også har blitt... ;)
Skrevet

Fikk en link på msn til noge i humorseksjonen... så hang jeg der en stund...

Så en dag skulle jeg ha ny pc og jeg syntes det var naturlig å fyre det opp her

Etter det har eg liksom bare kommet tilbake igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen........................

Skrevet

Fant linken tilbake i 99 jeg. Drev og leste artikkler og slike ting på hovedsiden da ,men synes ikke at jeg kunne nok til og regge meg på forumet. Har ikke gått i den fellen som bla fondus og Kebab Gud har gjort ved og lage sin første tråd som går slik: Min XP1800+ kjører bare på 1150mhz!!! (elns)

(Måtte bare nevne dette) ... ;)

Skrevet
Fant linken tilbake i 99 jeg. Drev og leste artikkler og slike ting på hovedsiden da ,men synes ikke at jeg kunne nok til og regge meg på forumet. Har ikke gått i den fellen som bla fondus og Kebab Gud har gjort ved og lage sin første tråd som går slik: Min XP1800+ kjører bare på 1150mhz!!!  (elns)

det at mine cpuer bare har gått på lav hastighet har jeg klart å fikse og forstå selv (stolt nå jeg ja)

imotsetning til visse andre :yes::yes::yes::woot:

Skrevet
Min XP1800+ kjører bare på 1150mhz!!!  (elns)

:lol: typisk n00b feil...men alle har lov til å gjøre feil... ;)

Har gjort det selv engang der jeg skrev "HJELP!!!" :oops: men det var også en av mine første poster...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...