Gå til innhold

Nintendo 64 expansion pack

Sameboe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvordan man får tak i en expansion pack slik at jeg kan spille Donkey Kong 64 og Zelda Majoras Mask! Helst ny, men funker brukt også...

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som vet hvordan man får tak i en expansion pack slik at jeg kan spille Donkey Kong 64 og Zelda Majoras Mask! Helst ny, men funker brukt også...

du kan jo bruke emulator på pc da :) husk at du må ha spillene og konsollen irl for å ha det lovlig :)

Skrevet

du kan jo bruke emulator på pc da :) husk at du må ha spillene og konsollen irl for å ha det lovlig :)

Vet at det finnes emulatorer, men jeg vil jo helst spille de spillene på konsoll og TV ettersom at det gir en bedre feeling ^^,

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Jeg trur jeg hadde en slik greie man putta inn i Nintendoen for og spille nokka spill....

Men synd jeg har mista maskinene etter mange flytte turer :p

Skrevet

qxl.no, finn.no etc prøv der. Hvis ikke gå til mindre kjente lokale spill butikker og hør med de.

Skrevet

Jeg har en slik i min Nintendo 64... Om jeg vil gi den til noen er en annen ting :)

Skrevet
Jeg har en slik i min Nintendo 64... Om jeg vil gi den til noen er en annen ting :)

Skjønner jo det, men den er jo en fordel å ha når en må ha den til klassikere som de spillene jeg nevnte samt Perfect Dark :)

qxl.no, finn.no etc prøv der. Hvis ikke gå til mindre kjente lokale spill butikker og hør med de.

Sett på QXL og Finn, men fant ingenting

Skrevet

Dessutan kan eg hugse å ha lest på pakningen til Expansion Pak at når du først set den ned i nintendoen, kan du øydeleggje nintendoen ved å setje den gamle tilbake att.

Så for å selje sin "brukt" kan det vere ein må bøte med heile godmaskina.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...