Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Hehe, herregud som jeg skammer meg over å være hekta på dette programmet.. Men det er fort gjort! Det var jo en smule avslørende det klippet de viste om hvem som kom inn igjen når man ser bakhodet og at Iris jubler skikkelig.. Amatørmessig av TV3, igjen.

 

Er så lei Rune & Ida atte hjelp... Herregud, for et par.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja det er ikke lødd engang. Jeg hater den dialekten, den er faktisk urstygg

Ja, alt anna enn Ozlo-dialekt er vel urstygt. Cunts!

HELT ekstremt enig! Mads er jo dødsens kul

Einkvar 22-årig russepresident som går rundt og seier "jei dævvver sååå JjJjjævli " er IKKJE dødsens kul.

Lenke til kommentar

Eg taklar ikkje folk som seier "lizzom", "jæ dævver" og "serriøst aszzs". Og då har me plutseleg sirkla inn aldersgruppa 13-30 frå fylka Oslo, Akershus, Vestfold, Østfold og Hedmark!

 

Men on topic; gler meg til fortsetjinga på parradais denne veka. Ser ut som det kan bli drama framover, spesielt no som Nannahora kjem tilbake!!!

 

edit: gårsdagens beste sitat, signert Petter og modellgutten frå Hamar:

Petter: "Iris er jævlig reflektert da"

Modellen: "Ja faen meg asså det er helt sjukt. Hun er syk liksom"

 

Stønn.

Endret av Frigata
Lenke til kommentar

Jeg mistenker dem for å kun ha plukket ut folk med talefeil, elendig ordforråd og iQ under gjennomsnittet bare for å irritere oss.

 

Jeg tok meg selv i å ta en facepalm under forrige episode. Husker ikke hva som ble sagt, men det var Noor som sa det.

 

Frigata: "Jæ dævver" er ikke et vanlig utrykk. Kjenner ingen som sier det. "liksom" og "ass" er derimot ord som ubevisst ofte blir brukt.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar
Eg taklar ikkje folk som seier "lizzom", "jæ dævver" og "serriøst aszzs". Og då har me plutseleg sirkla inn aldersgruppa 13-30 frå fylka Oslo, Akershus, Vestfold, Østfold og Hedmark!

 

Men on topic; gler meg til fortsetjinga på parradais denne veka. Ser ut som det kan bli drama framover, spesielt no som Nannahora kjem tilbake!!!

 

edit: gårsdagens beste sitat, signert Petter og modellgutten frå Hamar:

Petter: "Iris er jævlig reflektert da"

Modellen: "Ja faen meg asså det er helt sjukt. Hun er syk liksom"

 

Stønn.

 

Med fare for å gå off topic; Du generaliserer noe helt ekstremt. Jeg er selv ikke fra Oslo, men har bodd der i noen år. Deltagerne på Paradise er på ingen måte representative for hverken dialekt, talemåte eller hjernekapasitet heldigvis. de eksemplene du peker på fra Petter og Mads ville jeg helt seriøst begrense til Oslo vest m/ Asker og Bærum. Du skal ikke spesielt mye lenger vekk før folk humrer og ler av å snakke på den måten. Petter som en 29 åring er unntaket mer enn regelen i tillegg. Ingen av mine venner (jeg er selv 28) snakker på den måten og alle er fra østlandet. Det høres idiotisk ut, der er jeg enig med deg, men ikke generaliser så ekstremt.

Lenke til kommentar
Det høres idiotisk ut, der er jeg enig med deg, men ikke generaliser så ekstremt.

 

Eg ser poenget ditt, men du er heilt tydeleg ein idealist. I realiteten er det nok annsleis, desverre. Her på vestlandet (i metropolen Bergen) snakkar ALLE (og då meiner eg ALLE) studentarfrå austlandet eg kjenner- og ikkje kjenner, eit sånt "jei dævver så lættis særriøst"-språk. Det verkar som om når austlendingar flyttar heimanfrå, då er dei ikkje lengre frå den og den plassen, og tilhøyrer det og det sosiale sjiktet. Dei er berre frå austlandet (som om det skulle ha vore eit land), og det gjer dei til alpha-menneske. For nokre sure og innbilske fitter.

 

Eg veit ikkje kva som er årsaka, men ein teori kan jo faktisk vera at idiotane frå austlandet, uansett kva del av det, prøvar å overbevise oss andre om at ein ikkje er kul eller keeg eller whatsoever om ein ikkje snakkar dævver-språket. Eg har vore vitne til så masse arroganse og pisspreik frå slike fitter i løpet av dei siste 5-6 åra at eg byrjar nesten å grine.

 

Det er nesten så eg har begynt å tru at desse taparane i Paradise Hotel faktisk er illustrerande for korleis ungdommane på austlandet faktisk er, og det verste av alt er at dei dreg med seg driten sin HIT når dei vert kasta ut heimanfrå.

 

Og det skremmer meg at dei faktisk VIL gi uttrykk for at dei er like "kule" og "overlegne" som taparane i Paradise Hotel. Slik eg har forstått det så er det slik at er ein frå austlandet, så er ein uansett betre enn knølane frå resten av landet. Ganske synd at det er modellar/bartenderar/dansarar og *kremt* BUDBILSJÅFØRAR som skal fortelle meg at eg sug pikk pga. eg snakkar dialekt og ikkje har fancy etternavn med dobbelt-W eller Z-ar.

 

Og DET mine damer og herrer, DET fortener ein velplassert:

 

facepalm_UcFltydhYRi8.jpeg

 

 

Ok, nok bitterheit for i dag.

 

Litt on topic. Negar KchahHHeahHAHAaaaaaen må se til å skjerpe seg no. Flyr rundt og vil legge egg hjå alle gutane. Skjerpe seg må forresten Lene også, sånn utsjånadmessig. Skulle likt å ha sett ein time-laps av trynet hennar over dei siste 13 episodane. I starten var ho jo heilt ok i trynet, men no ser ho jo ut som ei crack-hore! Kva har skjedd? Alt for mykje sol på den nordnorske huda? Matforgiftning? Meksikansk heroin? Eller har kjærleikssorgen over Russepresidenten som dævver heile tida teke knekken på ho? Makan så ho skulle baksnakke Negar Kchhchchchhehaaen i går då, og i dag vil det kanskje bli verre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Like greit at Nanna returnerer. Jeg likte hun ikke, men de ble ganske stille uten henne. Lene ser neddopa ut når ansiktet som snakker vises på skjermen. Sjegler noe jævlig. "Jeg dævver så jævlig av det", nei, takke seg til at Mats gikk, var dritt lei de samme kommentarene hele tiden. Det er jo lov å variere litt da.

 

Negar er også litt over lovlig blond. Hun vil liksom bare at alle skal være venner :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ja, fyfaen. Tv3 burde skjønt at hun var så naiv at det bare ble pain in the ass. Greit at de må være litt "løse", men en plass går grensa.

Lenke til kommentar

Haha, Lene ble jo bare dritsur da fordi alle guttene er i hæla på Negar, mens hun selv ikke har sjanse i havet og bare baksnakker Negar hele tiden :wee:

Dere så jo selv, 3 gutter inne på rommet hennes som skulle trøste henne når hun var litt lei seg.

Endret av kremt
Lenke til kommentar
Det høres idiotisk ut, der er jeg enig med deg, men ikke generaliser så ekstremt.

 

Eg ser poenget ditt, men du er heilt tydeleg ein idealist. I realiteten er det nok annsleis, desverre. Her på vestlandet (i metropolen Bergen) snakkar ALLE (og då meiner eg ALLE) studentarfrå austlandet eg kjenner- og ikkje kjenner, eit sånt "jei dævver så lættis særriøst"-språk. Det verkar som om når austlendingar flyttar heimanfrå, då er dei ikkje lengre frå den og den plassen, og tilhøyrer det og det sosiale sjiktet. Dei er berre frå austlandet (som om det skulle ha vore eit land), og det gjer dei til alpha-menneske. For nokre sure og innbilske fitter.

 

Eg veit ikkje kva som er årsaka, men ein teori kan jo faktisk vera at idiotane frå austlandet, uansett kva del av det, prøvar å overbevise oss andre om at ein ikkje er kul eller keeg eller whatsoever om ein ikkje snakkar dævver-språket. Eg har vore vitne til så masse arroganse og pisspreik frå slike fitter i løpet av dei siste 5-6 åra at eg byrjar nesten å grine.

 

Det er nesten så eg har begynt å tru at desse taparane i Paradise Hotel faktisk er illustrerande for korleis ungdommane på austlandet faktisk er, og det verste av alt er at dei dreg med seg driten sin HIT når dei vert kasta ut heimanfrå.

 

Og det skremmer meg at dei faktisk VIL gi uttrykk for at dei er like "kule" og "overlegne" som taparane i Paradise Hotel. Slik eg har forstått det så er det slik at er ein frå austlandet, så er ein uansett betre enn knølane frå resten av landet. Ganske synd at det er modellar/bartenderar/dansarar og *kremt* BUDBILSJÅFØRAR som skal fortelle meg at eg sug pikk pga. eg snakkar dialekt og ikkje har fancy etternavn med dobbelt-W eller Z-ar.

 

Og DET mine damer og herrer, DET fortener ein velplassert:

 

facepalm_UcFltydhYRi8.jpeg

 

Så det du sier er at ALLE fra østlandet er overlegne jævler som ser ned på alle andre og mener de selv er best?

Og du mener at måten man snakker på er synonymt med holdningene og måten man oppfører seg på?

 

Jeg er selv fra østlandet (Bærum) og jeg har ingenting i mot folk fra andre steder i Norge. Det som irriterer meg er folk som deg som generaliserer og slenger dritt om andre... Du er ikke akuratt bedre selv, og jeg forstår hvorfor folk fra østlandet oppfører seg som de gjør mot deg.

 

Mats (I sammarbeid med Petter) var jo den/de som sto for alt av humor på hotellet. Jeg tror ikke jeg har ledd en eneste gang siden Mats dro. Og man så jo i går hvordan det ble da Petter prøvde å få Rune og Øystein med på vitsene... Trøttere gutter skal man lete lenge etter!

 

Hvordan folk kan synes Lene er digg kan jeg ikke forstå. Når hun sitter foran kamera ser det ut som at hun har røyket ett eller annet og holder på å sovne. IKKE sexy...

Lenke til kommentar
Så det du sier er at ALLE fra østlandet er overlegne jævler som ser ned på alle andre og mener de selv er best?

Med rot i eigne erfaringar, må svaret bli ja.

 

Og du mener at måten man snakker på er synonymt med holdningene og måten man oppfører seg på?

Heilt klart ja. Dette gjeld især alle frå austlandet.

Jeg er selv fra østlandet (Bærum) og jeg har ingenting i mot folk fra andre steder i Norge.

Det der veit du er pisspreik. Du har kanskje sett innslag frå nord-norge, vestlandet og trøndelag på flatskjerm-TVn til pappaen din, men du har garantert ikkje plassert beina dine utanfor Bærum kommune.

 

Det som irriterer meg er folk som deg som generaliserer og slenger dritt om andre...

Det er ein grunn til det, jfr. min forrige post. Men du har jo på deg skylappar, du er jo tross alt frå velstandskommunen Bærum.

Du er ikke akuratt bedre selv, og jeg forstår hvorfor folk fra østlandet oppfører seg som de gjør mot deg.

Austlendingar oppfører seg på den måten på bakgrunn av teorien min i forrige post, ikkje pga eg er ein bitter og jævlig person. Dessutan går eg ikkje rundt og "dævver" heile tida...."lizzom".

 

 

Edit:

Apropos det, Rune har visst skiftet yrke i løpet av oppholdet på Paradise. Nå er han selger.

Ja, endå verre.

Endret av Frigata
Lenke til kommentar

Kan dere vær så snill å slutte å diskutere den at alle som er fra bærum er sossegutter slæsh pappagutter. Dere fra andre steder enn fra østlandet må tåle at folk snakker sånn som de pleier... Har egentlig ikke noe konkret å si hva østlendinger burde gjøre, men så klart noen er verre med : "azza" , "lizzom" og "særiøst azz" . Sånne ting er blitt en vane i språket til de fleste østlendinger rundt 15-20+ alderen.. Det blir at vi østlendinger skal irritere oss til vi blir grønne i fjeset at f.eks bergensere sier "jenten" og "hytten" osv. istedet for "jenta". Det å si jente ligger i dialekten til bergensere, mens å si "liksom" er blitt en del av mange østlendingers språk.. Godta det!

Endret av Daggis0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...