Gå til innhold

Plastikpose med noe i er plasert oppe i et tre, sjekke det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, for en fantastisk tråd. Har selv fulgt nøye med siden dag en :!:

 

Da jeg var liten var jeg forøvrig en av de unga som digga å gå rundt og samle brukt fyrverkeri i poser og spare på det helt til foreldrene våre fikk kasta det i smug. Kan dog ikke huske at vi "gjemte" de i trær :tease:

Lenke til kommentar

Hei kjære forumfolk. Som et resultat av den raskt voksende populariteten til denne tråden, så har jeg valgt å utføre en spenningsanalyse, som jeg har valgt å illustrere med en graf:

 

post-158093-1236799065_thumb.jpg

Her kan dere se hvordan spenningen utvilker seg,

for så å ende opp som en total skuffelse.

Lenke til kommentar
Har ikke sjekka ennå... Her er et bilde av posen tatt fra rommet mitt:

 

post-157801-1236765735_thumb.jpg

 

 

Jeg tok bildet ut gjennom vinduet, så kvaliteten er ikke så bra som den kunne vært, men dere ser forhåpentligvis posen... Jeg stikker ned og sjekker nå... :wee:

 

Det er nok ikke noe vits å ta ned den posen, la den henge der og råtne! Bunnpris = Jævlig dyrt og dårlig utvalg (men oppe på søndager :p ).

 

Nei, forresten, ta den ned og sjekk hva som er oppi for så å (sl)henge posen opp i treet igjen :ermm: Tipper forresten at det er noe skummelt noe, tror naboen din har gjemt noen viktige dokumenter om hvordan han skal ta over verden, oppi posen. Og jeg er sikker på at det har noe med at det ikke er snø på bildet. Kanskje han har fått mildvær fra en parallell virkelighet til å komme hit?! Eller kanskje han har henta et par våpen fra den parallelle verdenen han har finni... :hmm: Tror nok du må være forsiktig, for det er nok noe anti-ta-pose-artilleri der, og du kommer til å dø på flekken hvis du i det hele tatt er nærmere enn 1 cm fra posen. Det er det jeg tror, og jeg er sikker på at det er sant (for det har jeg sett med mine trangsynte evner).

Lenke til kommentar

Pfft, Bunnpris er da konge... :innocent: Jeg har fortsatt ikke gidda å ta meg tid til å gå ned og hente den... Har hatt eksamen i dag og slapper av for øyeblikket... Stikker nok nedom når det mørkner litt. Vil helst ikke bli sett halvveis oppe i et tre på jakt etter en bunnprispose... :p

 

Stay tuned... :)

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Nei. :( Har vært søfritt her i to uker nå... :huh:

 

@Jethrotulling: Hehe, jeg vil helst ikke bli sett i det hele tatt... ;)

 

 

Edit: Her er bildene jeg lovte...:

 

post-157801-1236864326_thumb.jpg

- sniiiker meg mot treet...

 

post-157801-1236864525_thumb.jpg

- "Pose spotted!"

 

post-157801-1236864599_thumb.jpg

- "nærmere... nærmere... nærmere...

 

 

Jeg vet det ikke er den beste kvaliteten, men å ta bilder mens man gjemmer seg bak søppelkasser ikke lett... ;)

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
Pfft, Bunnpris er da konge... :innocent: Jeg har fortsatt ikke gidda å ta meg tid til å gå ned og hente den... Har hatt eksamen i dag og slapper av for øyeblikket... Stikker nok nedom når det mørkner litt. Vil helst ikke bli sett halvveis oppe i et tre på jakt etter en bunnprispose... :p

 

Stay tuned... :)

 

Joda, Bunnpris er sikkert OK for alle som ikke lever på fattigmannslønn/studielån :p

Men uansett posene koster jo 0,7kr, så det er penger som henger og dingler i treet, kanskje du får solgt posen til noen intetanende folk? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...