Optique Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Heisann, har seg slik at jeg lurte på en veldig enkelt sak ang. alkohol. Ofte i dagene etter at jeg har vært ute og kost meg, så får jeg det jeg vil kalle "ettersleng" eller noe. Jeg blir paranoid og føler ikke helt hendene mine, slik som vanlig. Greit nok at dette kan skje om jeg drikker så mye at jeg havner i grøfta liksom, men når jeg ikke har drukket så mye da, hvorfor skjer dette ? Noen som har en logisk forklaring her ? Det er ikke noe som "plager" så mye, er jo litt komisk, men er nysgjerrig ^^
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Det at du blir paranoid er vel den velkjente fylleangsten.
Optique Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Skrevet 8. mars 2009 Ja det er greit nok, men bli liksom "over observant" og slikt i mange dager etterpå. Men det som liksom er det rare er det med følelsen i fingrene å det
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Det er ikke uvanlig å bli litt nummen dagen derpå. Varer dette i flere dager også?
Optique Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Skrevet 8. mars 2009 Jah det kan man trygt si, akkurat det med fingrene kan vare så lenge som en uke, om det har gått vilt for seg.
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 (endret) Merkelig. Kanskje du er ekstra følsom for alkohol eller noe. Etter de verste spritkulene på vgs hadde jeg det sånn et par dager. Men en uke? Endret 8. mars 2009 av Mimir
Optique Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Skrevet 8. mars 2009 Har vart en uke på det verste. Hmm, tror ikke det, kan det ha noe med hvor lenge man drikker i strekk som kan påvirke ?
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Klart; drikker man tett i 3 dager vil bivirkningene forverre seg.
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Nja, er ikke sikker. Jeg drikker som oftest i 12 timer når jeg først begynner, uten at jeg er uggen i en uke av den grunn.
Optique Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Skrevet 8. mars 2009 Noe sånn her også, men ja. Det med en uke var at jeg hadde drukket så mye at jeg havna i ei grøft dagen etterpå og vel så det. Det er sikkert ikke en veldig god "forklaring" på hva det kan være, har ingen anelse!
Toast Is Pimp! Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Drakk meg driiitings engang der jeg hev innpå mørk sprit, kom til byen. Et glass senere med Vodka + noe annet var det over og ut. Blækka ut og spydde. Ringte fattern. Tett etterpå ringte en annen ukjent fyr til fattern og ba han hente meg. Herrejesus, DA snakker vi om angst dagen derpå.
vidor Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Alkohol er jo en kraftig gift da, så kanskje du skulle vurdere om det er særlig lurt å drikke den i den mengden du gjør. Ugangen som alkoholen gjør i kroppen er ganske stor, og siden alkohol er fettløselig vil den rote til hjernecellene dine slik at de kommer i ubalanse og trenger flere dager på å komme seg etterpå. I tillegg vil nedbrytningsproduktet av alkohol gjøre deg temmelig dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå