Gå til innhold

Kommer Fritt Vilt 3 ?


Anbefalte innlegg

Håper de sparer seg enda en "Fritt Vilt"-film :thumbdown:

 

Det er jo positivt at norsk film prøver seg innen skrekk sjangeren, og eneren var faktisk helt ok. Toeren var dessverre dritt, i mine øyne. Syns heller de kan invistere tid og penger i å komme opp med et nytt konsept :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Men når det er sagt slet jeg meg gjennom både Villmark fordi jeg så den på kino, og selv om jeg var på fylla da jeg så Rovdyr var den så dårlig at jeg holdt på å bli edru igjen. :p

 

Huh? Du er stor fan av skrekkfilmer, og liker å se norske filmer uten Axel Hennie. Men du liker ikke Villmark? Villmark er nå den beste norske skrekkfilmen jeg har sett (med naboer ikke så langt bak). Og du slet deg gjennom den fordi du så den på kino? (Nå har jeg til gode å se De Dødes Tjern, så hvorvidt den er bedre eller ikke veit jeg ikke)

 

Jeg så Villmark på kino, men ikke akkurat frivillig. Likevel prøvde jeg å gi den en sjanse, og den har helt klart noen bra scener. Problemet er historien er et salig rot av klisjéer, skuespillerne håpløse, slutten tragisk dårlig og virker slengt med i siste liten av mangel på noe bedre. Jeg er enig i at den er den beste av de norske skrekkfilmene, men det sier fint lite. :p

 

Hadde jeg sett Villmark på dvd eller tv hadde jeg skrudd av, men har som prinsipp å aldri gå ut av en kinosal under en film, og spesielt ikke når billetten er så svindyr.

Lenke til kommentar

Fritt vilt 1 = OK.

 

Fritt vilt 2 = Bedre enn eneren synes nå jeg. En skrekkfilm vil da legge i at hjertet mitt banker, og jeg skvetter litt. Jeg fikk ikke denne følelsen i 1-eren. Men hjertet banket litt fortere i 2-eren.

 

Fritt Vilt 3 = Fantefilm..( og andre skapere og produsenter) spar dere. Vi trenger ikke flere nå :)

Endret av Kristian94
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Naa er det bekreftet at den kommer. husker ikke helt naar innspillingen starter. men se sa :

 

 

Men «Fritt vilt 3» blir annerledes.

- Dette er en film som handler om det som skjedde forut for de to første filmene. Vi følte at vi med«Fritt vilt 2» fikk den verdige slutten på historien, men etter hvert fikk vi en snikende følelse av at noe ikke var helt avdekket, og så begynte vi å grave i fortiden, sier produsent Kristian Sinkerud.

 

Filmen skal foregå på 1980-tallet og dermed er Ingrid Bolsø Berdal ikke aktuell denne gang.

Lenke til kommentar
Trenger ikke flere filmer nå. Hav skal fortsettelsen bli? De kan stoppe nå :)

 

Dette skal bli fortsettelsen bli Vertical:

 

Fritt vilt 3 blir annerledes.

Dette er en film som handler om det som skjedde forut for de to første filmene. Vi følte at vi med«Fritt vilt 2» fikk den verdige slutten på historien, men etter hvert fikk vi en snikende følelse av at noe ikke var helt avdekket, og så begynte vi å grave i fortiden, sier produsent Kristian Sinkerud.

Filmen skal foregå på 1980-tallet og dermed er Ingrid Bolsø Berdal ikke aktuell denne gang.

Endret av spetwols
Lenke til kommentar

Mye negativt i denne tråden. Fritt Vilt-filmene var kassasuksesser, og det kommer selvfølgelig en treer.

 

Selv mener jeg eneren var et frisk pust i norsk film, da den fint kombinerte ungdom og norsk natur med den klassiske skrekkfilmen - og den fikk meg til å skvette litt innimellom, noe ikke så mange skrekkfilmer klarer. Toeren hadde sine lyspunkt den også, men hovedproblemet med den var at jeg ikke kjøpte historien, samt at musikken var overtydelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...