Gå til innhold

Yeees.com svindel eller bare dårlig rykte...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei skal til å bestille meg noen gamecube og xbox spill, så lurte jeg på yeees.com, har hørt at den godeste 315-529 Holt er eier av dette firmaet, men har dere noen erfaringer.. ps Er ikke interesert å høre nedrakking fra folk som ikke har prøvd firmaet, og er vertfall ikke interesert å høre den godeste pokemon, Hiltegutten selv svare meg på denne tråden... Jeg vil høre deres erfaringer, leveringstid, service o.l.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det var konkurs jeg.... eller blander jeg med en annen bedrift som mr.Holte har hatt fingrene i?

Hvorfor du engang vurderer å handle der med all den negative omtalen det firmaet skremmer meg...

Skrevet

yeees.com er vel ikke eid av steffan hilt ,men av enellerannen fetter tror jeg. og de er ikke konkurs. har hørt flere som har kjøpt spill derfra uten å bli lurt, så tror det er trygt :shrug:

Skrevet

eg bestillte buffy sesong 1 her, og vet ikek helt hav eg skla si, betillte slik at eg skulle får dne på 3-8 arbeids dager, men tok nesten 2 månder så fikk eg den.

sente 1 mail til de, og fikk en annen film som beklager.

tok litt lengre tid, og de fikk den endelig i bergen, da kom en av de som jobber der å møtte meg i byn (bergen) med filmen og alt var topp.

har faktisk bestillt sesong 2 også, samme sted. håper det går bedre denne gangen.

og de var billigere en alle andre steder eg fant.. :)

om de er bra eller dårlig, vet eg ikke, men har hørt ganske mye dårlig.

men de er jo litt billigere, og haster ikke så fælt uansett å få filmen med en gang. gir de ialefall 1 sjangse til før eg gir de helt opp.

vis de bruker like lang tid vær gang, så får eg nå 2 filmer vær gang:P :woot::woot:

Skrevet
Tror yeees har gode kontakter, siden de er de eneste som har fått release date på Doom III :roll:

Jepp, fri fantasi.. De setter den jo bare fordi folk skal forhåndsbestille..

Skrevet

eg har handla spel 2 ganger frå yeees.com

einaste eg kan klager på at det tar litt for lang tid før du får pakken

lengste eg har venta er ca 35 dager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...