Gå til innhold

Killzone 2 skyter ned Halo Wars (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klipp og lim? Hva er alternativet da? De gjør vel så godt de kan med å fornorske det best mulig, hva mener du kan gjøres utover det? Bransjen er utelukkende engelsk, og 99% av stoffet samtlige spillsider henter info fra kommer fra utenlandske sider. De kan selvfølgelig gi f' i å skrive nyheter, om det er du du vil?

Lenke til kommentar
Hvorfor det? Er da bare naturlig at den største tittelen fra Sony blir sammenlignet med den største serien på Xbox, selv om Halo Wars er strategi. Halo Wars var da rimelig hypet det også - og absolutt den største tittelen på Xboxen for tiden.

 

 

Pipa får en ganske annen låt om du sammenligner salgstallene til Halo 3 (over 4 mill globale preorders) med KZ2 :mrgreen: Da er det i det minste samme sjanger. Evnt sammenligne Gears 2 med KZ2.(2.1Mill solgte på dag én).

Og det er relevant for tråden fordi?

 

Fordi da sammenligner man i det minste samme sjanger.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor det? Er da bare naturlig at den største tittelen fra Sony blir sammenlignet med den største serien på Xbox, selv om Halo Wars er strategi. Halo Wars var da rimelig hypet det også - og absolutt den største tittelen på Xboxen for tiden.

 

 

Pipa får en ganske annen låt om du sammenligner salgstallene til Halo 3 (over 4 mill globale preorders) med KZ2 :mrgreen: Da er det i det minste samme sjanger. Evnt sammenligne Gears 2 med KZ2.(2.1Mill solgte på dag én).

Og det er relevant for tråden fordi?

 

Fordi da sammenligner man i det minste samme sjanger.

 

 

Og det har med tråden å gjøre? Denne tråden handler om artikkelen til Spillverket.

Lenke til kommentar
Klipp og lim? Hva er alternativet da? De gjør vel så godt de kan med å fornorske det best mulig, hva mener du kan gjøres utover det? Bransjen er utelukkende engelsk, og 99% av stoffet samtlige spillsider henter info fra kommer fra utenlandske sider. De kan selvfølgelig gi f' i å skrive nyheter, om det er du du vil?

 

Det er faktisk det jeg vil!

Færre artikler, genuine artikler, kvalitativt sterke artikler, artikler skrevet av en forfatter om bryr seg om temaet. Ala sånn HW nettverket var før.

Denne artikkelen er klipp og lim. Og de har ikke en gang tatt med alt. Kortet og dummet ned en allerede kort artikkel.

 

 

Det er ikke noe poeng i å ha 2 itavisen. Skal du lese svada nytt kan du vel heller stikke der?

Lenke til kommentar
Huh? hadde ikke Killzone 2 over 1mil preorders bare i Europa? :p

Leste en sak om det forskjellige plasser.

 

Når man snakker om preorders før lanseringen til et spill er det alltid snakk om hvor mange spill butikkene har kjøpt inn, aldri hvor mange forbrukere som har lagt inn en forhåndsbestilling.

 

For så vidt må jeg si meg enig med de fleste andre her, at det å sammenligne et FPS med et konsoll RTS (selv om det har Halo i tittelen) ikke er mye mer en å invitere til en fanboy krangel.

Lenke til kommentar
Huh? hadde ikke Killzone 2 over 1mil preorders bare i Europa? :p

Leste en sak om det forskjellige plasser.

 

Når man snakker om preorders før lanseringen til et spill er det alltid snakk om hvor mange spill butikkene har kjøpt inn, aldri hvor mange forbrukere som har lagt inn en forhåndsbestilling.

Nå, sier du det. Kan jeg vanskelig tenke meg.

Lenke til kommentar

:lol: Jeg må bare skoggerle av x/halogutta i denne diskusjonen. Det er da for svingende reine salgstall denne artikkelen omhandler. Hva i allerhelsike har sjanger, GeoW og Hallo3 med det å gjøre? Jeeez

 

Uansett, bra for et spill som ihht. den gamle spillsida her bare fortjente 6/10. :D

Lenke til kommentar
:lol: Jeg må bare skoggerle av x/halogutta i denne diskusjonen. Det er da for svingende reine salgstall denne artikkelen omhandler. Hva i allerhelsike har sjanger, GeoW og Hallo3 med det å gjøre? Jeeez

 

Uansett, bra for et spill som ihht. den gamle spillsida her bare fortjente 6/10. :D

 

Salgstallene for Geow2 og Halo 3 var sterkere enn KZ2 om du ikke fikk det med deg.

 

Men vil ha KZ2 + PS3 NÅ!!!!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...