Gå til innhold

jeg skal teste duron min.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan man ta denne fyren her seriøst? Jeg mener, se på topicen, og se på hvordan han skriver. Ikke bare det nok med skrivemåten + utropstegnene... han har til og med stavefeil i signaturen omgitt med en hel haug med utropstegn.

Ærlig talt, tenk deg hvordan det høres ut å skrike ut noe som er helt feil?

 

Dessuten, delta vifter er crappy. Vel, ikke med tanke på airflow, men er helt avleggs med tanke på hvor mye støy de produserer i forhold til airflowen.

Kjøp heller noen 120 mm papst vifter som flytter mye luft og går stille. Er dyrere, ja, men mye bedre.

 

Dessuten er ikke Celeron "dritt"... Celeron prosessorer er ikke akkurat førstevalget hvis du skal ha en gaming pc. Men si at du skal ha en DivX/mp3 boks da? trenger du noe mer? Tvilsomt. Eller hvis man skal ha en ren arbeidspc, trenger man da strengt tatt noe mer enn en 1,7 GHz Celeron cpu? Nei.

 

Er jo på akkurat samme markedet Duron cpuene er innstilt på, men for all del, Duron er vel faktisk enda svakere enn Celeron?

Lenke til kommentar
kan man ta denne fyren her seriøst? Jeg mener, se på topicen, og se på hvordan han skriver. Ikke bare det nok med skrivemåten + utropstegnene... han har til og med stavefeil i signaturen omgitt med en hel haug med utropstegn.  

Ærlig talt, tenk deg hvordan det høres ut å skrike ut noe som er helt feil?

 

Dessuten, delta vifter er crappy. Vel, ikke med tanke på airflow, men er helt avleggs med tanke på hvor mye støy de produserer i forhold til airflowen.

Kjøp heller noen 120 mm papst vifter som flytter mye luft og går stille. Er dyrere, ja, men mye bedre.

 

Dessuten er ikke Celeron "dritt"...  Celeron prosessorer er ikke akkurat førstevalget hvis du skal ha en gaming pc. Men si at du skal ha en DivX/mp3 boks da? trenger du noe mer? Tvilsomt. Eller hvis man skal ha en ren arbeidspc, trenger man da strengt tatt noe mer enn en 1,7 GHz Celeron cpu? Nei.

 

Er jo på akkurat samme markedet Duron cpuene er innstilt på, men for all del, Duron er vel faktisk enda svakere enn Celeron?

 

bryr meg lite om duron eller celeron er bra. jeg har bestilt XP1700+ for at jeg har hørt så mye bra om den at jeg måtte bare bestille den. kansje et dumt tema, men godt å få d ut :)

Lenke til kommentar

Hørt så mye bra om den??

 

Den er jo gammal...

Eneste bra med den er om du er griseheldig og får en Thorougbred B kjerne på den.. Da er den OC vennelig til 2ghz +/-

 

 

Dog sjangsen for at du får hendene dine i en slik en er MINIMAL.

 

Men gjør du det har du å si ifra!! Ellers blir'e beng :D

Se etter dette AXDA1700DUT3C enten der du kjøper (hvis det står) eller på prosessoren når du får den.. Står det ikke det.. Synd for deg :lol:

 

PS: TBredA: If the website you're ordering from shows an order code of AXDA1800DLT3C, that's a Thoroughbred A. Update 3/28/03: It appears that from week 8 of 2003 and afterwards, there are 1.5V TBredBs with the same code.

 

AMD AXDA1800DLT3C, CPU Athlon XP 1800 1.533GHz Socket-A 0.13u 266MHz"Thoroughbred" 1.5-1.6V 575,- ( www.psdata.no ) Dog det er en sjangs for at du får en Tbred A..

Lenke til kommentar
kan man ta denne fyren her seriøst? Jeg mener, se på topicen, og se på hvordan han skriver. Ikke bare det nok med skrivemåten + utropstegnene... han har til og med stavefeil i signaturen omgitt med en hel haug med utropstegn.

Ærlig talt, tenk deg hvordan det høres ut å skrike ut noe som er helt feil?

 

Dessuten, delta vifter er crappy. Vel, ikke med tanke på airflow, men er helt avleggs med tanke på hvor mye støy de produserer i forhold til airflowen.

Kjøp heller noen 120 mm papst vifter som flytter mye luft og går stille. Er dyrere, ja, men mye bedre.

 

Dessuten er ikke Celeron "dritt"... Celeron prosessorer er ikke akkurat førstevalget hvis du skal ha en gaming pc. Men si at du skal ha en DivX/mp3 boks da? trenger du noe mer? Tvilsomt. Eller hvis man skal ha en ren arbeidspc, trenger man da strengt tatt noe mer enn en 1,7 GHz Celeron cpu? Nei.

 

Er jo på akkurat samme markedet Duron cpuene er innstilt på, men for all del, Duron er vel faktisk enda svakere enn Celeron?

 

 

"Dessuten er ikke Celeron "dritt"... Celeron prosessorer er ikke akkurat førstevalget hvis du skal ha en gaming pc. Men si at du skal ha en DivX/mp3 boks da? trenger du noe mer? Tvilsomt. Eller hvis man skal ha en ren arbeidspc, trenger man da strengt tatt noe mer enn en 1,7 GHz Celeron cpu? Nei."

Hvis man skal ha en arbeids stasjon til f.eks. web design, video redigering, lyd redigering, Quark dokumenter o.l

så burde man nok ha mer enn en celeron.

Lenke til kommentar

jeg vet ikke hvor jeg finner en T-Bred B, men hva er forsjellen på en T-Bred og T-Bred B? kan T-Bred B overklokkes mye mer eller?

 

kan jeg bruke Duron kjøler`n min eller? den er meget god (FSB er på 113) temp 34C.jeg kjører på 1.73V (standar er 1.63)

og den kjørte på 800 nå er den 934.

den er ikke unlocka. men hvis kan noen gi meg tips om hvordan jeg unlocka den blir jeg glad.

 

Den er til tider veldig ustabil, men jeg klarte og kjøre 3dmark (alle testene)

 

tnx.

Lenke til kommentar
Celeron _er_ en dårlig CPU da en XP 1700+ er billigere enn en 1' date='7 GHz Celery[/quote']

Det er bedre om du formulerer det til P4 celly, er en dårlig CPU.

For FCPGA/FCPGA2 Celly er flott.

 

Enig my bad. Tidligere Celery CPU-er har vært helt ok, men P4 Celly er en annen historie...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...