Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg skal kjøpe mitt første app (ja jeg har roota og kjørt marketenabler) så får jeg "Authorizing credit card..." har venta et 15min nå.

Skal jeg vente lengre?

 

Google Checkout-kontoen min er registrert i med Norge som land.

Hva har dere gjort?

Lenke til kommentar
Har du slått av sending av referrer-informasjon?

Hva mener du? Nå har telefonen klikka jeg skal ha den inn på reperasjon. Har snakket med HTC Norge som videresendte meg til Delta (verkstedet HTC Norge bruker) Jeg har snakket med dem og de er villige til å fikse softwaren. det er en feil i os'et

Lenke til kommentar

Disse twitterne er den eneste infoen jeg har hørt om det:

http://twitter.com/morrildl/status/6481516455

http://twitter.com/morrildl/status/6579818088

 

Noe som er litt merkelig er at Google Ion (developer Magic) imagene fortsatt er oppe, og at selve ADP1 imagene ikke er fjernet, bare linkene (som det står i øverste post på side 2 i linken jeg posta i forrige post).

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar
Jeg har bestilt meg en Android-telefon (htc Magic) og lurte på hvilke rom folk bruker. Her fant jeg en oversikt, men lurte på om noen av de er vanskeligere å gå til norsk tastatur/språk med.

Jeg bruker Cyanogen på min Magic, for å få den til å funke på Magic må man først flashe Cyanogen så flashe CyanogenMod EBI1/32A Port over før man booter. Har brukt Cyanogen i en god stund nå uten problemer.

 

Husk å legge inn et recovery image el. som lar deg ta backup av orginal ROM'en din før du begynner å fikle. På den måten kan du alltid gå tilbake til stock. Jeg bruker Amon RA's recovery image for å ta Nandroid backup og flash'e nye ROM's.

 

Når det gjelder tastatur, kan du laste ned Scandinavian keyboard med Norwegian dictionary fra market. Jeg klarer meg med orginaltastaturet hvor man f.eks. holder a lenge inne for å få tilgang til å velge å osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...